duminică, 8 februarie 2015

Instinct

     Sa iubesti, ce frumos suna, cat de colorat acest sentiment, cat de cald si gingas, atat de plin de fericire, un singur cuvant, iubirea. Ma simt indragostit, foarte indragostit pot spune, simt acel fior in piept atunci cand o simt in bratele mele pe ea sau doar atunci cand o vad, pentru ca stiu ca ea e ceea ce iubesc, motivul pentru care din instinct am apelat la iubire. Instinctul, un reflex innascut sau neconditionat care ne ajuta specia, adica omul la supravietuire, convietuire si in scop defensiv, da, acest instinct ma ajutat ca sa o aleg pe ea, sa o iubesc pe ea, instictul m-a ajutat sa adopt mersul spre directia corecta si chiar e directia corecta, ea e persoana care nu incearca sa spuna nu, ea spune, nu, e acea persoana de care ai nevoie, e indispensabila vietii cu acea fericire pura si in esenta, persoana la care instinctul a apelat.
     Ma simt ca un om, matur, un al om, parca evoluat, dintr-un alt timp si spatiu, universul este mare, cine stie?!Toate acestea datorita ei, cea care provoaca zambete si iubire, dragoste, fericire, cea care este ea, iubita mea. Ea imi ofera inspiratie, ea imi ofera cam tot, viata e destul de acceptabila si frumoasa atunci cand ai bogatii, dar n-ai un suflet pereche, dar e divina atunci cand simti ca iubesti, atunci cand simti ca ai un rol, sa o faci pe ea fericita, viata e frumoasa doar atunci cand e traita in doi, la puterea a doua si in inimile a doi oameni. Nu pot renunta la asta, deja o dependenta nesaturabila, am nevoie de ea, ma pot descurca si singur, dar e mult mai frumos si mai plin de actiune atunci cand ai cui sa povestesti sau sa ai cui sa-i alini rasule de neoprit.
     Ea e pentru mine o raza de lumina de la soarele care straluceste si in Rai, ea e sol din inima buna, din iubire, din universul unde pentru ea e putin ceea ce simte, dar aici in universul meu, ea e stapana, cea care trebuie sa invete lumea de ce viata e frumoasa sau de ce toata lumea zambeste la ceva amuzant.
      O sansa ai in viata, apuc-o cu nesat si investeste in ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu