joi, 18 decembrie 2014

Scrisoare

      Draga , Mos Craciun , eu stiu ca tu existi acolo undeva , departe , in Laponia , acolo unde e frig , dar frumos , unde zapada iti maingaie chipul zi de zi , unde lumina e atat de proeminenta , acolo unde fiecare creanga de brad e acoperita de omatul atat de minunat , atat de imaculat ca sufeltul ei , iubitei , Mos Craciun , eu stiu ca tu esti cel care imi aduci cadouri in fiecare iarna , de fiecare craciun si iti multumesc din suflet pentru ca in fiecare iarna te straduiesti sa aduci cadouri minunate si faurite de tine pentru fiecare dorinta din lume.
     De acest craciun , draga , Mos Craciun , vreau sa-ti cer ceva mai mult ca de obicei , vreau sa-ti cer ceva cu adevarat special pentru mine , vreau sa-ti cer sa-mi aduci fericire , cat mai multa fericire , nostalgie si reverie , vreau ca sub brad sa nu gasesc nimic , pentru ca adevarul meu cadou e ea , iubita mea , de acest craciun , am nevoie de fericire si vreau din abundenta , vreau cat mai multa , sa ma bucur , sa impodobesc bradul cu globurile atat de sclipitoare , alaturi de ea , sa pregatim totul de craciun , cu ea , iubita mea , vreau ca mirosul de brad sa invaluie inimile tuturor , vreau ca toti sa zambeasca in aceasta sarbatoare mare , toata lumea sa fie mai frumoasa asa cum trebuie sa fie mereu.
      Batranule cu barba alba , cu haine rosii si sania zburatoare , te rog , adu cu tine nu doar cadouri , adu implinire tutror , nu cobora pe horn cu sacosa plina de cadouri , coboara pe horn , pune cadourile sub brad , mananca fursecurile si bea laptele lasat pe marginea semineului cald , unde focul arde cu atata ardoare si minunatie , plin de magie , mosule , intra in inimile noastre , fie afara cat de frig o fi , lasa in urma ta , caldura in inima mea , craciunul asta va fi cel mai frumos , pentru ca tu sti mereu sa aduci tot ce-mi doresc. Iti multumesc.
     Ceea ce-mi doresc pentru mine de acest craciun este pace si iubire , vreau sa stau pe canapea , cu ea la mine pe piept , sa stam la caldurica , din cand in cand , pe furis , un sarut , langa noi , celebrul brad de craciun impodobit maiestuos si luminos ca soarele , invaluiti de spiritul craciunului sa zambim cat timp va dura fericirea .
      Craciun Fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu