marți, 9 decembrie 2014

O alta viata la un alt etaj x13

      In aceasta seara am ajuns din nou la un al etaj al vietii , la un al nivel , mai sus , unde mi-am dezvoltat abilitatile , am dat la oparte greselile si slabiciunile si astazi ma simt fericit. De ce? Pentru ca uitandu-ma in jurul meu , vad mereu aceleasi figuri modelate de vreme si de profit , aceleasi stari de spirit reci , urate si mincinoase , acelasi caracter deplorant , murdar si prost , dar eu nu vreau sa ma mir de mine , pentru ca eu cu adevarat pot sa schimb ceva la mine , de aceea , la acest etaj nu mai sunt acel baiat care mereu face ce i se cere , mereu invata tot , mereu face tot , nu , nu mai sunt asa , de acum ma gandesc si la placerea mea , ma gandesc si la zambetul meu nu doar al altora , ma gandesc si la bataia inimii mele , nu doar la rasplata in oxigen pe metru patrat pe care mi-o da Dumnezeu.
      Am devenit un alt om pentru ca pot sa fac asta atunci cand consider ca e timpul sa fac o schimbare majora in comportamentul meu care dupa un timp devine m
onoton , ca o reclama la televizor , dupa ceva timp devine monotona si urata , astfel , trebuie mereu sa fiu intr-o schimbare continua. Schimbandu-ma , am realizat ca in viata de zi cu zi , trebuie sa alegi oamenii in functie de categoria lor sociala , de la pramatii pana la cei mai valorosi , totul depinde de ei , restul lumii ii judeca dupa caracterul lor , daca ei vor sa faca parte din clasa joasa , asa va fi , daca ei vor sa fie niste adevarate nestemate , asa va fi. Am realizat la acest etaj ca trebuie sa am pe cineva langa mine , sa iubesc pe cineva , pentru ca doar asa ma va face cu adevarat fericit si nu o iubirea plina de certuri , gelozii si monotonie , eu am parte de o iubire cat se poate de pura , sincera si mereu roditoare , ma simt atat de fericit ca nimic nu mai e o obligatie , ci un indemn la bun simt .
      Ma simt fericit la acest nivel de trai deoarece beneficiez de absolut totul , de la dezamagirea diminetii , pana la zambetul atat de melancolic cand ea ma saruta , de la frigul diminetii , la caldura din bratele ei , de la pamant , pana la stele.
      Unii spun ca e imposibil sa fi fericit cu adevarat , ei bine nu sunt de acord cu acei pesimisti notorii , pentru mine fericirea exista , iar fericirea nu consta doar in momentele de rasfat si bogatie , fericirea exista si in rele , pentru ca invatand din ele , mai tarziu poti sa faci o fapta buna , pentru cineva sau pentru tine , iar fericirea exista , ca daca n-ar fi existat , nu s-ar fi povestit.
      Lumea din jurul meu este doar un factor influentator , ceva de care am nevoie ca sa ajung undeva , de aceea , poate asta e o greseala , a profita de altii , dar pentru mine nu e , cat timp am nevoie de oamenii din jurul meu , iar acestia isi primesc rasplata pentru serviciul facut , acesta e un loc de munca platit , pentru mine conteaza reusita , exista fericirea , iar pentru ea trebuie sa lupti , sa te schimbi si sa-ti spui tie ceea ce vrei , nu mamei tale .
      Nu lasa sa te schimbe frica , schimba tu frica in indrazneala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu