marți, 16 decembrie 2014

Luați viața la întrebări !

             
              Ce mai faceti voi? Cum stati cu sentimentele? Dar cu gandurile? Dar cu viata?
               Incercati sa va raspundeti la aceste intrebari! Dupa ce ati raspuns puneti-va aceasta intrebare: Oare merita? Merita ceea ce fac eu acum? Merita sa las aceste sentimente sa imi inunde inima? Merita aceste ganduri sa navaleasca in mintea mea zi de zi, secunda de secunda? Merita sa imi traiesc viata asa cum mi-o traiesc in acest moment? Acum dupa ce ati raspuns intrbati-va: Merit eu sa fac ceea ce fac, merit sa am aceste sentimente, poate de fericire sau poate de tristete? Merit eu sa am posibilitatea de a ma gandii si a alege ? Merit eu aceasta viata? Poate ca unii dintre voi va veti da seama ca viata pe care o aveti nu se potriveste asteptarilor voastre. Poate aceasta viata este una care va depaseste asteptarile... Ai langa tine pe cineva care te iubeste, iti da tot ceea ce ai nevoie, iar atunci cand ai o problema alergi la el sau ei si te asteapta cu bratele deschise, gata sa te ajute.
                     Poate aceasta viata este plina de ingrijorari, de neajunsuri, de sentimente ranite, poate ca parintii vostrii trec prin multe certuri, poate ca ai „ prilejul” de a sti cum este sa ai doar un parinte, cum este sa nu ai o mama care sa te inteleaga atunci cand in mintea ta este intuneric, este ceața, toate lucrurile sunt incalcite sau simti lipsa tatalui care este sprijinul tau spiritual si moral, un adevarat ajutor atunci cand viata ta este in criza. Daca ar fi sa ating inimile voastre, dupa aceasta as avea nevoie de zile intregi si multa caldura sa imi dezghet mana. Sa spunem ca ati avea ocazia sa schimbati situatia in care va aflati, ati dori sa va schimbati parintii sau ati dori sa va nașteți din nou... Cum v-ati vedea viata?! Oricum v-ati vedea-o voi doar credeti ca va fi mai bine, dar toate lucrurile au un scop. Va aflati ASTAZI datorita tuturor trairilor de pana acum, datorita tuturor lucrurilor care vi s-au intamplat, datorita soartei crude care a ati avut-o pana acum. Sunteti ceea ce sunteti deoarece  a fost cineva care intotdeauna si-a intins mana sa va ajute sau si-a tras mana atunci cand ati avut nevoie, iar aceasta v-a dat ambitie motivare si putere sa treceti peste toate neplacerile.
                       Existati cu un scop, traiti ca sa va indepliniti destinul. Viata este ca un picur de ploaie, cade pe pamant, iar in cateva momente se afla in adancul pamantului si nicidata nu se va mai intoarce in norii de pe cer. Suntem fiinte cazute pe pamant, iar in cateva momente ne aflam la doi metrii sub el si niciodata nu ne vom mai intoarce inapoi.
                      Odata cu moartea se vor duce si durerile si neplacerile si frigul si caldura si fericirea oferita pe pamant, sentimentele gandurile parerile de rau, regretele toate le vom lua cu noi in mormant, iar cei care vor ramane  oare ce vor spune despre noi?! Vor sti toti ca oricat de grea ar fi fost , am trecut peste si ne-am indeplinit destinul? Chiar daca ati pierdut pe cineva, chiar daca incorectitudinile nu au mai gasit cale de iesire din sufletul vostru, ati fost atat de tari incat ati avut puterea sa va luati avant, sa deschideti aripile si sa zburati peste tot uitandu-va in jos si razand de bucurie ca ati reusit. Luati viata in serios! Oricat de grea ar fi ea imposibilul va fi doborat de o vointa putere imensa, insa pentru aceasta sunt facute greutatile! Sa nu va fie frica sa zburati ! Sa nu va fie frica sa pasiti in noroi oricat de mare ar fi el! Fiti voi insiva!!!

Peace & Love!!
                     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu