joi, 4 decembrie 2014

Intotdeauna exista ea pentru mine

      E din nou tarziu si normal ca ma simt singur , dar in seara asta , seara asta de decembrie cu luna plina pe cer si stele pretutindeni , uitandu-ma spre plasa luminie de pe cer , m-am gandit la ea , ea care exista pentru mine , pe ea nu o pot uita , nu exista uitare intr-un univers unde exista ea , frumusetea ei e coplesitoare , cu ajutorul ei pot salva lumea , ea salveaza lumea , e minunata , in mintea mea era vag descrisa , dar acum nu e descrisa sub nicio forma , ea exista la superlativ , nimic din ce am sperat ca va exista in ea nu am gasit la niveluri atat de mici precum imi imaginam , e o adevarata doamna , e ceva de nedescris . Nu refuza sa cauti , cauta intr-un stil lin , iubeste tot , caci asa spune Dumnezeu , iubeste-ti aproapele ca pe tine insati , iar la un moment dat va aparea si acea persoana care exista si nu e doar un vis de noapte tarzie in care nu prea poti dormii , va aparea de nicaieri acea stralucire care iti va deschide viitorul , va inchide trecutul si
totul este posibil.
      Intotdeauna exista ea , pentru mine , ea e ca un antidot impotriva bolilor incurabile , ea e exact alinarea de care ai nevoie , nu doar ca-ti estompeaza durerea insuportabila , dar te ajuta , te face fericit , este cel mai bun lucru din viata mea , nu as fi conceput iubirea ca pe ceva mirific si plin de viata , daca ea nu-mi spunea , lin , dar simplu si frumos ''te iubesc''.
     Sunt cel mai fericit , prin noaptea intunecoasa si grea , ea imi lumineaza calea , prin probleme , ea ma ghideaza , viata e frumoasa , minunata , dar ea , pur si simplu in lexicul limbii romane nu exista cuvantul acela pe care il caut , chiar si acela va avea o suspunere mare , un superlativ , e minunata.
      Chiar atunci cand iti gasesti cuvintele si vrei sa-i spui atat de multe complimente , sa o vezi zambind , se uita in ochii tai , iti spune ''te iubesc'' , te saruta si din acel moment , niciun drog nu valoreaza si nu este mai tare decat puterea iubirii , pentru ca acest drog nu te lasa inconstient pe pamant , acest drog creaza dependenta , dar iubire exista pretutindeni , asa ca , hai sa abuzam de ceea ce ne este oferit , ea imi ofera acest drog , o ador .
     Ea exista pentru mine , pentru ca ea a vrut acest lucru , precum stim , ca sa ajungem departe trebuie sa incepem de jos , sa trecem prin greutati si chiar si atunci cand esti sus , tot esti jos , asa ca , ea pentru mine este adevarata valoare , pe lumea asta momentan doar viitorul mai conteaza pe langa ea , in rest , e o cauza pierduta , nu poti salva de la moarte ceva mort deja , adica speranta multora , spera omule , e gratis si poti , chiar daca nu reusesti , ai un vis , iar eu am visat-o pe ea .
     ຂ້າພະເຈົ້າຮັກທ່ານ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu