joi, 11 decembrie 2014

O alta viata la un alt etaj x14

     
In aceasta seara si la acest nou etaj la care am ajuns , ma simt si mai bine , ma simt si mai apreciat , viata e frumoasa , fiecare moment e frumos , fie ca ai patanii rele , fie te bucuri de bunatatea permisibila a fiecarui moment cand sti ca traiesti si iti spui ''Sunt viu , pot , vreau , voi face!'' . 
      In ultimul timp toata lumea din jurul meu se confrunta cu vesnica problema a adolescentilor drogati cu dragoste , ce ciudat , acum , mai nou fiecare copilas de la 13 , pana-n 18 ani , ''Vreau sa am o iubit/a!'' , dragi ''adolescenti'' , stati linisiti , nu ramaneti nemaritati si neinsurati , fara copii , fara viitor , vedeti-va de scoala , caci ... nu e importanta , dar diploma va va ajuta intr-o oarecare masura , deci profitati de zilele de scoala in care luati o nota mica , radeti in hohote , va bucurati de privirea altora si de faptul ca nu stati acasa , pentru 6 ore , te afli intr-o alta casa a ta , viata e minunata , nu faceti prostii , nu fiti trisit , nu irositi timp , e destula vreme pentru iubire , mai intai , fa ce-ti place , fa ce te va face mai tarziu , ca un paradox , adolescentii nu stiu ce sa aleaga , placerea de moment sau cea de durata , tocmai din aceasta cauza , fac aceeasi greseala mereu.
      Eu un adolescent , inca cu cosuri pe fata , inca un copil , un melancolic , un visator , un nimic inca , dar , daca azi gandesc ce fac maine , maine voi sti ce fac poimaine , iar viitorul meu e asigurat , caci doar asa obtii libertatea si reusita . O noua zi , un alt etaj , ma simt la fel cam in fiecare zi , la orice etaj cu pereti , geamuri , podea , scari si tavan , e la fel , dar pentru mine la fel nu inseamna monoton sau lipsit de culoare , pentru mine fiecare zi e frumoasa , e fericita , zambesc cat pot eu de mult , provoc zambete cat pot eu de multe si sufletul meu zambeste in ritmul vietii mele , caci acum ca niciodata ma simt bine , profit din plin , nu astept invitatii sau oferte , ce e al meu e al meu , imi doresc sa detin putin din toate , asa ca , asta e pentru tine ''Zambeste , maine poate fi mai rau!''.
      Drog de adolescent , iubirea , ce stiu ei ce-i iubirea , nici eu nu stiu , nimeni nu stie , iubirea e ceea ce e , nu ne pasa de definitie , ci de ceea ce simtim , nu spun ca-s un caz izolat sau mai ciudat , dar se pare ca lumea sau prostii din jurul meu au cazut in plasa iubirii neimplinite si acum , suferinta , daca ii spun e mult prea matur si bine , pentru ei , prostie si idiotime de copil , de ce stai trist , sa plangi , sa regreti , intr-un cuvant sa suferi , sa fi intr-o transa totala , sa nu mai sti nimic , sa mergi pe strada si sa nu sti unde esti , mai elevi de scoala , nu e loc de iubire acolo unde e loc de viitor , nu e loc de iubire acolo unde e distractie , poti iubii , nimeni nu te condamna , dar iubeste cu cap , nu cauta profit , iubire e atunci cand simti ca nu iti doresti alceva decat atentie si aceeasi iubire .
     Muta-te de la casa , dute la bloc si urca in fiecare zi cate un etaj , spre implinirea ta , nu a celorlalti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu