miercuri, 10 decembrie 2014

Jucat pe degete (Partea 1)


      Esti bine?  De cat timp nu ati mai auzit aceste cuvinte? De cat timp sufletul vostru tanjeste dupa afectiune, dupa un om care sa fie mereu langa tine, sa aibe grija de tine si sa nu-ti permita sa faci orice? Ei bine, unii puteti spune ca acest rol este indeplinit cu succes de unul dintre parintii vostri, dar intreband 10 oameni, cu siguranta cel putin 8 vor raspunde ca aceasta afectiune i-a parasit de mult timp, iar restul imi vor spune ca in acest moment cat tu scri asta, ei primesc afectiune. Nu as intelege nimic de la ei, nu as intelege ce fel de afectiune primesc, ce e acea afectiune, acea porcarie pe care o vad pe fata tuturor colegilor dimineata, mahmuri, iar dintr-un SMS, acea mahmureala trezeste o nebunie de emotii greu de stapanit dar mai greu de neobservat.
      Se zice ca poti sa te indragostesti  oricum, oricand si la orice ora.” EU?! Cel mai smecher baiat din scoala sa ma indragostesc de o panarama? “  asa gandeam, nu imi imaginam ziua in care sa stau cu mana pe telefon, sa astept acel mesaj care sa-mi aduca zambetul pe buze. Ei bine, timpul a trecut, de la acel smecheras cu nasul pe sus, care avea orice fata isi dorea, m-am oprit, defapt nu, m-am indragostit. “ Acea panorama pe care o vedeai zilnic, acum esti indragostit de ea? “ asta auzeam in fiecare zi de la el, nu ma ajuta cu nimic, doar ma critica, nu imi dadea un sfat, doar ma injura si radea de mine. Nu am avut cu cine sa vorbesc, nu mai aveam pe nimeni, defapt aveam, dar nu voiam sa cer ajutorul nimanui, fetele-mi scriau mesaje , pe internet, la fel, dar nu raspundeam, va intrebati de ce?! Pentru ca m-am cumintit.
      Nu mai eram popular in scoala, deja trecuse prea mult timp si eu nu faceam nimic in privinta asta, vorbeam cu ea, o complimentam in toate felurile posibile, ea imi vorbea la fel de dulce, era perfect.          La ora 7 cand alarma ma trezea in fiecare dimineata, puneam mana pe telefon si ii trimiteam un ‘’Buna dimineata’’ calduros. Asa faceam deja de luni bune, dar mai mult ca prieteni , nu am trecut granita de la prietenie, la taramul perfect. Nu intelegeam ce e cu mine, de ce o iubesc, de ce nu ii spun ceea ce simt si gata, daca ma place bine, daca nu, iarasi bine.  Unde imi disparuse tupeul ala jegos cu care mi-am batut joc de multe fete, unde mi-a disparut indiferenta?!
La naiba, sunt indragostit, ce are fata asta, ce mi-a facut sa nu o pot compara cu celelalte, ce are ea special?” Aveam intrebari, dar de fiecare data cand primeam cate un mesaj de la ea parca totodata veneau si raspunsurile, pur si simplu imi venea sa o iau de mana si sa fugim pe alta planeta, doar noi doi, dar amandoi stiam ca nu avem nava si asa ni se spulberau visele…  eram prietenii perfecti, vorbeam orice, de la muste pana la acea luna de miere perfecta.
      Stati, nu v-am spun nimic despre ea, am uitat… “ Pai este o fata timida, prostuta dar totodata desteapta, nu stie sa minta, nu stie sa se joace cu inima nimanui. E o fata perfecta, are gropite in obriaji, de ele m-am indragosit prima oara, are un zambet atat de dulce de faci diabet. Glumesc… sau nu. Nu ar putea sa omoare nici macar o musca, e prea firava e prea buna pentru lumea asta.”
      Nu mai aveam chef de niciun antrenament greoi, antrenorul era nervos mai tot timpul, nu mai faceam fata treburilor de acasa, mama era suparata aproape tot timpul cand afla notele mele, la scoala aveam absente si nu mai invatam, dirigintele era degamagit. Fata asta a reusit sa ma innebuneasca, parca nu eram eu, eram de nerecunoscut…  Nu intelegeam mai nimic din viata mea, ea s-a distantat de mine, eu am incercat sa o uit, dar nu am putut, inca o visez, o vad ca e fericita, o vad cum imi zambeste cand trece pe langa mine, dar prefera  sa-si arunce privirea in jos si sa treaca de parca nici nu ma cunoaste.
      Nu mai simt nimic, e ceva ciudat, ea s-a racit, eu la fel, nu mai trimit mesaje dimineata, nu mai stiu sa ma comoport, dar incet, incet,  mi-am revenit. Cand eram gata sa o uit, sa nu mai simt nimicatunci cand privirea mea se intersecta cu vazul ei, intr-o seara , pe culcate primesc un mesaj de la ea“ Nopate buna, te iubesc! “
( Va urma )       

Redactata de Mihaita Costin-Valentin.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu