marți, 2 decembrie 2014

Calatorind prin lume

      Lumea e mare , foarte mare , infinita , universul , galaxiile , planetele , stelele si restul materiei , e e minunat. Insa lumea mea depaseste bariera infinitului , lumea mea e cea mai mare , lumea mea cuprinde tot , absolut tot , visele sunt realitate acolo , acolo iubirea e pretutindeni , fericirea sta la orice pas , pana si cele rele exista si ... e de bine , pentru ca fara rau e si mai rau , lumea mea e minunata , aici e mereu cald , aici e mereu perfect , totul e colorat , e viu.
      Ei bine , calatorind prin aceasta lume a mea am descoperit ceea ce pot eu cu adevarat , ceea ce voi putea sa fac , lumea mea , aici unde mereu zambesc , unde mereu calatoresc si zilnic descopar multe lucruri , aici , mereu traiesc un vis abominabil , atat de fericit si toate acestea pentru ca cineva m-a invatat sa imi descopar lumea mea , caci lumea celorlati , e lumea lor , eu fac parte doar cu prezenta fizica , viata e minunata.
     Ea , cea a carui sunet din buze ma inmoaie , cea care in noapte nu se vede , dar o simt in inima si suflet si chiar daca nu e langa mine , ea e mereu pretutindeni in lumea mea , aici unde traiesc fericit , cu ea , cea care pur si simplu intrece orice regal de cantec al oricarei sirene , cea a carei frumuseti nu are nevoie de premii , ci de apreciere , cea care prin fapte bune se vede , nu prin rasfat si gelozie , pur si simplu , am avut-o in gand mult timp , iar , nu-mi vine sa cred , azi e aici , e ca si cum as fi comandat ceva pe internet , iar ... , sunt fara cuvinte , chiar exista si ea exista pentru mine si mult mai mult decat atat , ma iubeste , are incredere in mine , e tot ce mi-am dorit vreodata , sunt atat de socat , mirat , fericit , parca am emotii , ce ciudat , se pare ca ''Cere si ti se va da.'' chiar exista si pot spune fericit ca nu-mi mai doresc nimic altceva , e nevoia suprema care ma implineste , e viata mea.
     Calatorind prin lumea mea , am descoperit o multime de lucruri si bune si rele , dar asta e caracterul oricarui om pana la urma , dar in aceasta lume a mea , singur loc unde ma intorc intotdeauna , e langa ea , pentru ca doar langa ea ma simt cel mai bine , ea e centrul atentiei mele , ea e totul pentru mine , o iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu