duminică, 14 decembrie 2014

Jucat pe degete (Partea 2)

     “De ce? De ce acum cand te-am uitat si nu mai am nevoie de afectiunea ta, te-ai intors? De ce ai reaprins in mine acea senzatie de nod in stomac? Nu te inteleg “ Voiam sa-i spun tot ce aveam pe suflet, tot ce ma macina, toate ideile care nu aveau sens, dar ceva ma oprea. Simteam o teama de a nu parea ridicol, auzeam o voce ce-mi spunea ca ma voi face de ras.
      Ei bine, puteam sa bag mana in foc ca ea ma iubeste, puteam sa ma lupt cu oricine pana in panzele albe, stiam ca tine la mine, imi arata asta in fiecare seara, in fiecare zi cand ne vedeam... Dar ceea ce simtea ea, era intr-adevar iubire? “Daca te iubeste, nu e normal  sa vrea sa fie cu tine?” Cand eram imreuna, parca timpul se oprea in loc, ne vedeam inconjurati de lume, inconjurati de tot, dar nimeni si nimic nu se misca, doar noi. Puteam sa facem orice, totul era permis, cand stateam unul langa celalalt nu aveam granite la nimic, dar mai mult decat un pupic pe obraz, nu era.
      Cand eram mic, imi imaginam cum e sa ai langa tine o fata cu care sa faci tot ce-ti trece prin minte, sa depasiti orice obstacol imreuna, cum e sa cresteti impreuna, sa va intelegeti perfect. Visam la acea fata blonda, cu ochii albastri dupa care sa intoarca orice baiat privirea dar pe care sa o tin strans si sa nu ii mai dau drumul. Dar uite ca ea nu era nici blonda, nu avea nici ochii albastri, nu era cunoscuta de oricine, dar cu toate astea, era printesa mea perfecta.
      Timpul trecea, lumea avea impresia ca suntem impreuna, ca suntem fericiti dar eu nu intelegeam nimic din ce se intampla cu noi, nu intelegeam  de ce se comporta atat de frumos cu mine si atat de ciudat si rece cu ceilalti. Totul imi era in ceata.  
      Intervenise ceva si a trebuit sa plec urgent de acasa timp de o saptamana. Am plecat fara sa o anunt, fara sa spun cuiva ceva, nimanui, doar am plecat si atat. Ea a ramas socata cand a aflat ca plecasem, era ceva ciudat pentru ea, dar pentru mine nu, mie mi se parea ca totul e normal, si am gresit cumplit…  Ca sa ma revansez, m-am suit pe bloc, si am scris mare “ Te iubesc, sper ca acum iti intra in cap”
      Cand m-am intors, totul era normal, nimic schimbat, ea era exact la fel, totul era mai mult decat perfect pana cand…
      Dupa cateva zile am aflat ca ea s-a imprietenit cu unul dintre prietenii mei, am fost mirat, nu avea o parere chiar atat de buna despre el, dar cu toate astea m-am bucurat. Erau prieteni buni, ieseau, se vedeau des, era o prietenie normal, din punctual lor de vedere.  Cand ea a venit la mine, si-a lasat telefonul pe pat si primeste un mesaj de la el, unde scria “ Dupa ce pleci de la idiotul ala, vino la mine, imi e dor de tine.” Nu m-am atins de telefonul ei, nu voiam sa o controlez, nu aveam niciun drept, nimic. A venit la mine, zambea, era vorbareata, eu lasam impreisa ca nu vazusem nimic, ca totul e bine.
      “Fata asta m-a condus in abele extremitati, m-a invatat sa apreciez ce e cu adevarat importat, m-a invatat sa iubesc si sa urasc, mi-a deschis ochii si mi-a aratat ce inseamna viata adevarata.”          Vorbeam ca un prost singur, nu stiam ce sa fac, ascultam muzica si ma inchideam in camera, nu intelegeam era cu noi. Eu am ales sa nu-i scriu, ea deja nu o mai facuse. Nu prea ieseam din clasa, iar cand o faceam, o zarem cum satea in grupuri cuidate, incepuse sa fumeze si sa chiuleasca, nu stiam daca sa ma bucur sau sa-mi para rau. Inca simteam ceva pentru ea, dar nici in zi de azi dupa acel mesaj de la el,  nu mi-a spus de ce a ales sa nu-mi vorbeasca, sau de ce a ales sa ma evite. Ea se injosea din ce in ce mai mult, azi era cu unu, maine cu altu, nu ii pasa de scoala, nu mai conta nimic pentru ea. Eu am ales sa tac si sa merg mai departe. Am inteles ca nu trebuie sa mai pun suflet si ca nu exista vreo fata la fel ca printesa ta de mic.

    “ Chiar am pierdut acea fata care zambea la un mesaj, care nu credea in iubire, care statea ore intregi sa invete pentru a deveni  ceva in viata, care nu vedea rostul unei vieti petrecute in cluburi si droguri. Nu imi dau seama cu ce am gresit, dar si cand voi realiza, probail ca o sa fie prea tarziu. Nu-mi pasa daca imi vei raspunde la mesaj sau nu, dar chiar simteam nevoia sa iti spun cat de mult mi-ai lipsit, cat de mult am regretat fiecare greseala comisa, fiecare intrebare la care nu am avut raspuns am avut dupa cateva ore imi dadeam seama ca eu sunt motivul despartitrii noastre. Cat de mult te-am iubit, atat de mult te urasc. Good bye. “ 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu