marți, 1 octombrie 2013

Te vreau...x9

Am primit un dar suprem , de nepretuit , prezenta ta fara sfarsit , din primul moment in care ti-am auzit vocea superba am stiu , am stiut ca tu esti ''ea'' , cea de care stiu ca vreau , te vreau , incep propozitii noi in fiecare dimineata , pun capat miilor de capitole acum , iar ce va fi , va fi sub un nou titlu , tu esti doar una. Privind inapoi , ma intreb ''de ce , de ce nu te-am vazut , de ce am trecut pe langa tine fara sa iti spun macar 'buna' , de ce?'' , probabil pentru ca imi era firca de prejudecati , de raspunsul tau , dar astazi , astazi nu-mi permit sa te mai pierd inca odata , te-am pierdut printre cuvinte de prea multe ori , in momentul asta , fiecare cuvant e despre tine , fiecare silaba iti spune tine , cat de mult te plac , as vrea sa fiu doar eu cu tine pe marginea acelui lac , doar noi doi , singurei , cu luna-nspre noi , cu ochi-nchisi stand , sarutand. Mii de scenarii am in gand , tu esti pe primul rand , de la inceput pana la sfarsit , de neclintit , te vad ca pe amea printesa , ca pe un inger din rai , te vreau ca o noua viata , tu esti a mea viata , rime pline de muzicalitate , tu esti a mea fapta , zeci de sunete implica a mea iubire , dar cuvinte , infinit , spun doar lucruri  fara rost , eu sunt cel care trebuie , eu sunt cel care trebuie sa fie al cuvintelor rost , nu te pot clinti din loc fara forta fara motivatie , dar sper ca gestul meu dragut sa poata vreodata sa te laude , asta-mi doresc de fiecare data cand o fac , asta-ti doresc de fiecare data cand iti dedic , imi doresc sa te am. Te iubesc, poate suna ciudat , poate prea devreme spus , doua cuvinte cu opt litere mai mult sau mai putin diferite , dar un singur sens , iubirea de tine , nu pot s-o spun din gura , dar degetu-mi e nerabdator , sa fie el pe primul loc , mai sus de al meu zambet , te vreau , inima-mi spune , o spune tare , raspicat , am asteptat , astept , am tot timpul din lumea , dar nu asta e problema amarnica , ci cea a mea , nu pot sa ma astanpar doar din priviri , gesturi facute pe furis , ascunse dupa frunzis , dincolo de umbre suntem noi , dar te-ntreb , de ce nu noi sa fim umbra , tu cu al tau fin par , eu cu ale mele brate , tu la pieptul meu zambind si eu pe ale tale brate , fiecare-ti dorinta , amea porunca , fiecare dor , amea lege . Vreau sa incep un nou incipit , cu litera mare , iar el sa cuprinda doar doua nume personale , acelea doar eu le stiu , restul vine de la sine , plin de pronume precare , restul e tot ce vine , las viitorul sa scrie in locul meu , am in fata o pagina goala , ma gandesc sa o trasez , dar nu stiu niciodata , daca ajung sa scriu vreodata , mi se pare ca se simte o adiere parfumata , de departe vine , dar e langa mine , esti tu , tu , draga mea , imi place felul in care sti sa fi , imi place cum sti sa fi , dar cel mai mult inseamna ca ne placi tuturor , esti o prezenta inexplicabil de radianta , sti sa zambesti problemelor si sa razi in fata natangilor , e ceva ce tu nu sti , cu siguranta , dar ce e important sa fi , amea dorinta , nu te uit , nu  te voi uita , ori ce s-ar intampla cu mine , am trecut si prin mai grele , prin semne care inca ma au in constient , dar am trecut , m-am urcat pe crevasa muntelui si am trecut , am trecut de imensul crater de probleme , de inaltimile rele si de culmile inecacioase , oare ai pot , mai pot sa trec fara sa vad , mai pot sa am incredere in potecile trecute prin atatea furtuni de rau , probabil ca nu voi sti pana cand voi ajunge sa aflu , dar inca sper ca sa nu mai ajung , sper ca sa ma asez undeva , unde e doar zi , soare palitor si cu tine. Pot sa scriu la nesfarsit , despre intamplari de-o viata , dar nimanui nu-i pasa , asa ca ce a fost e al meu , e al meu fara indoiala , ce e acum , o fac doar eu , ce va fi , poate va fi nou , poate eu nu va mai exista si locul noilor va fi ''noi''. Basmul o nascocire cu iz fantastic , dar fals , ceva ce e rupt de realitate , face parte din imaginatie , de ce sa nu creem un basm , poate real , poate fictiune , dar sentimentul de bine e al tau , vreau ca lumile cu fice de crai , printi chipesi , slugi fantastice cu puteri magice si natura vorbitore. Scene de vis , balade frumoasa , romane pline de actiune si drama fiecarui moment , e literatura pura , dar noi suntem reali , de ce sa nu creem un vis , intr-un cadru natural , in relitatea noastra , unde doar noi doi sa fim , restul e pus deoparte , ca sa fim noi scenografi , regizori de tot , recuzita lumea noastra si tu peste tot , fluturasi roz si argintii , plini cu sclipici , pasari de foc care soptesc ''am venit sa fiu aici'' , copaci care scartie din radacini , rauri care merg in sus , doar pentru a ta adrenalina , am fost eu aici odata , acum de mult , dar nu am apucat sa pun regina pe cea care merita. Vise , doar vise , nu pot spera la ceva ce nu am , la ceva la care nu pot avea sansa , dar cum se spune , ''speranta moare ultima'' , iar dupa ea , eu , nu vreau sa o pierd , pentru ca de-a lungul  timpului am pierdut prea multe lucruri , jucarii si lucruri scumpe , sentimente fara pret. Am un gand care ma napastuieste , intr-o zi voi muri singur , e prea devreme sa ma gandesc , de abea , m-am nascut , e inceputul , sfarsitul foarte departe , te iubesc pe tine , te iubesc pentru ca simt , nu conteaza restul , maine e o noua zi , o zi de scoala noua , e inca tanar intr-o banca , scrisa toata cu litere si linii , prea usor m-am dat batut , sunt sus , vreau in varf. Mi-e dor deja de deja-vú , mi-e dor deja de tine , mi-e dor sa stiu cine esti , am pus mana pe tine , pe mana cereasca , o lume noua , tu esti , cu porti deschise ma primesti , e doar parerea mea , o primesti ca atare , dar vreu sa-ti spun ca insemnatatea ta pentru mine e inexplicabil de mare , te cunosc de mult , din priviri , te cunosc de ieri , din auzite , dar te vreau , nu conteaza timpul , nu conteaza prejudecatile , pur si simplu in acest timp amutuos am investit cea mai mare parte din zacamantul meu vesnic in tine , in latura despre tine , imi pare rau sa o pierd , dar imi pare mai rau , daca am facut-o in pierdere . In viata ai nevoie de timp , bani si fericire , e foarte rar sa ai macar doua din cele trei obtiuni , timpul depinde de tine , iar destinul implicit , bani nu aduc fericirea , dar intretin starea de perfectiune-miraj , iar fericirea o ai din momentul in care te nasti , din momentul in care primesti un cadou , un pachet care contine tot ce-ti doresti , sentimente , emotii , forta , dorinta , gandire , o masinarie mecanic-biologica de care uni abuza nesperat , iar altii nu o primesc asa cum trebuie. Afara totul e urat , tu esti amea speranta , afara soarele apune , tu esti amea raza , afara nu mai e nimic , tu esti totul meu . Nu exista emotie in ce am scris , dar o impresie merita , o fac pentru ca pot , ofac pentru ca simt ca vreau , o fac pentru tine , pentru tine sunt aici. Caut sa nu pierd , nu ma incred decat in tine , lucrurile stau altfel si sunt tarat pe margie , ma poti ajuta sa revin , in oaza mea fericita?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu