sâmbătă, 12 octombrie 2013

Cea mai frumoasa

Astazi , ne-am vazut dupa atata timp , dupa atata ceata , care mult , mai demult era soarele de deasupra noastra , care ne acoperea ca o perdea magica de raze luminoase , ca o ploaie de vara , eu cu tine in brate , fugind de norii cei umezi. Azi , azi , am reusit sa fac cunostinta cu tine , chiar daca am mai facut asta , candva , nu demult , m-am renascut dinou prin vorbeloe tale , atingerea ta subreda de timiditate , dar mai ales tremurandul meu , si ti-ai adus aminte , ti-ai adus aminte ca singurul lucru care ma poate schimba , e cel care doar tu il sti , care doar tu sti sa il faci atat de placut , atat de dulce , pana si acum am un gust zemos in gura , gustul fericrii si al imbratisarii tale , o iubesc. Era o dimineata foarte frumoasa , in care , desi toamana , inca ciripeau niste pasarele necunoscute , in umbra pomilor , afara soarele razvratea sa ne loveasca , sa ne loveasca pe noi doi , am invatat un nou sens al cuvantului , ador , iubesc , placere si dinou , asa era dimineata la care visam , o dimineata in care te-am vazut , erai zambitoare , asa cum mereu esti , vesela ca cun copil inbujorat , frumoasa ca un copil nou-nascut si lafel de iubitoare ca si mine. Te-am intalnit intr-un moment prost , nimeni nu era de partea mea , nu ma simteam bine , dar poate din instinct , ori poate din intamplare , ai stiut de ce am nevoie , de caldura , de tine. Afara totul canta , fiecare pom , fiecare vietate suna a cor , un cor plin de muzicalitate , intrumente fine , sunete inalte , sunete joase , pe care singurul dans posibil era valsul si vroiam sa dansam dupa sunetul tuturor , sa te strang in brate , elementul surpriza si extenuant de iubire , tu. Vorbesc aburit , putin ciudat , dar atunci cand inima-ti bate tare , pieptu-ti parca gol , incepi sa tremuri , dar nu sti de ce , restul se intelege... . Eram cu un aparat de fotografiat in mana , iar singurul lucru pe care-l visam  , erai tu , sa te imortalizez cu culori pe gandurile mele , sa te simt din adanc , sa te patrund de tot , nu pot exprima in cuvinte , ce simt , nici macar emotiile nu stiu ce simt , e fericire pura , niciodata nu am simtit-o. Si am plecat , am plecat impreuna , pe o carare spre un nou tinut , nu aici  , ci in mine , am trecut o punte de lemn vechi , putin cam dus , dar in regula , am mers , ma tineai la brat , te tineam de brat , stiam ce sa vorbesc , dinou , o punte , una ne mai vazuta , dar parca construita pentru noi , te-am pus sa stai unpic , te-am pus sa imi vorbesti , putin marsaveste descrierea pe care o fac , dar mi-a placut , mi-a placut ca am facut-o , mi-a placut pentru ca a fost despre tine , placerea  nu inseamna nimic , daca tu lipsesti. Esti frumoasa , asa cum nimeni nu mai e , asa cum doar tu esti , esti magica , mai mult ca o faptura dintr-un basm , dintr-un basm unde exista doi protagonisti , in care firul naratiuni merge dupa noi , un basm frumos , inflorit , dar adevarat , esti frumoasa , nu regret , ci apreciez , nu razabt , ci ma las dus de val , nu te vreau , mi te doresc. Am visat oare sau adevaratul e ce-l mai frumos vis si te-am tinut dinou in brate , momente de ocara buna , de vorbe ceresti , de emotii fara indoiala , imi placi. Mi-a lipsit , mi-ai lipsit , tu , tu cel mai mult , felul in care sti sa zambesti problemelor , sa te iei la trata cu lucrurile care te opresc , felul in care te onduiesti flexibil , felul in care esti , de tine. Timpul a trecut , a lasat urme adanci , din amintiri care ma bantuie de fiecare data cand vorbesc cu tine imi aduc aminte cum nu de mult , intr-o vara torida , inainte ca noi macar sa ne fi atins vreodata , macar sa iti fi auzit vocea , vorbeam departe , vorbeam mirobolos , plini de extaz , pentru ca asa eram extaziati de fiecare moment dupa ora din mijlocul noptii , cand ma bantuia un gand , un gand pe care il regret , il regret marnic , foarte rau , poate singurul lucru regretabil din viata mea , sa-ti spun ca tu... . Imi aduc aminte , imi aduc aminte de tine si nu te voi uita , esti un vis pentru totdeauna , tot ce mi-am dorit , un motiv ma bate , doar unul si il las in tine , un secret ascuns departe de mine , acolo , in inima ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu