duminică, 20 octombrie 2013

Frumoasa

Te-am cunoscut cand multa lumea se facea ca nu ma cunoaste , te-am salutat prima data cu zambetul pe buze , iar acel moment a fost unul de maxima intensitate , unul de bun augur , fastuos , te uitai la mine , privea-mi atintita la tine si zambeam , zambeam ironic , chiar daca un motiv exact  nu exista , nici nu e nevoie de unul. Nu stiu , pur si simplu , imi place de tine , dar nu am un motiv clar , poate ca frumusetea ochilor tai , ochii tai luciosi si povestitori , a buzelor tale miroboloase , pline de vorbe care asteapta sa fie spuse , inca cu urmele primului sarut , inca cu urma zambetului de odinioara , buzele tale dulci , a chipului tau sculptat dintr-un film fara sonor , chipul tau cu semnele indispensabile ale adolescentei , ale inocentei vulnerabile , dar un chip curat , pur si plin de interpretari ale starilor , a parului tau la care ma uitam pur si simplu umit de stralucirea si puterea lui de a ma hipnotiza , pentru ca m-ai atras in mrejele tale doar stand , zambimd , spunand , a corpului tau , unul foarte potrivit , care are o linie trupeasca care ma incanta nespus , ma duce pe culmi de fericire , ma duce departe in lumea viselor , un tarm demn de tine , de tot ce-ti apartine , esti o fiinta a carei caracteristica doar cuvintele duse la superlativ pot descrie in putina masura tot ceea ce ai , tot ceea ce cred eu ca ai , tot ceea ce imi place ca ai , sarm domnesc , modestie umila , frumusete inexplicabila , emotii copilaresti , tarie de sine , un zambet unic si o putere foarte mare de manipulare , de manipulare a mea. Mereu imi vorbesti amuzata , ceea ce iubesc , mereu sti sa ma faci sa arat un mic zambet la fiecare caracterizare aruncata de tine si mai ales placerile tale , precum , pizza , aluat subtire ca o foita de servetel , ciupercute din padure si masline de pe camp culese , sos de rosii dulce ca orice sarut , orice prim sarut , primit cu ochii inchisi , inca cu teama de a nu fi gresit ceva , pentru ca sa cuntem noi , ''precauti'' , poate prea , imi place , imi place ca lucrurile simple doar tu sti sa le modernizezi aparte , doar tu sti sa le modifici si ca ansamplu perfect sa-ti stea destoinic , limita conservatoare a fost depasita cu mult de carcater , a fost trecuta in nuante inchise pentru ca ceea ce reprezinti tu e mai mult decat o parte din fericirea care-mi se vede pe fata , esti un tot extraordinar si foarte atragator , poate prea atragator , ochi-mi atintiti asupra ta , fixati doar spre un singur scop , catigarea premiului , palmaresul inoportun si implinirea imposibila. Nu te-am cunoscut indeajuns , dar ceea ce am aflat pana acum , ceea ce mi-a fost dat sa cercetez , un pamant roditor , parca asteptand sa fie cules , sa fie roditor in continuare , dar nu intr-o pustietate fara stapan , ci intr-un spatiu in care tu esti propria proprietara , in care vreau sa te privesc , vreau sa-ti vad frumusetea vie , care ma absoarbe din privire si ma umple de tine , de emotii puternice si traind cu sufletu-mi la gura , asteptand un singur raspuns , o singura replica , un singur sunet. Ai reusit ceea ce multi au incercat , ai reusit ceea ce nu ti-ai propus , din acest fapt cum bine stim , ''fercit esti atunci cand fericirea te cauta , lacom cand o cauti'' , si cum bine stiu , mi-ai iesit in cale mai bine de cum se putea , mai bine de cum era imposibil , intr-o seara cu luna plina in care doar pisicile mai umblau pe prispa casei intr-o bezna atintita de razele albe si stralucitoare ale lunii misterioase , raze pline de influenta , raze pline de imagini cu tine , asteptand o supernova care sa ma lumineze total , sa ma lumineze curat , sa fiu curatit de claritate , sa te vad pe tine in orice fascicol de ruptura , sa te vad pe tine in fiecare ploaie cu stropi derbedei care-mi intra printre crapaturile pantofilor demodati , sa te vad de dupa perdeaua de stele , soptindu-mi cuvinte printr-o adiere de vad putin , care sa-mi spuna '' e noapte , iar somnul nu-ti vine , gandeste-te la mine'' , si raman uimit , raman statornic si ma gandesc , ce a fost , un miraj sau tu doar de dupa ralitatea incrediblia. Vreau sa te cunosc mai bine , sa-mi dau seama cat de mult tin eu la tine , sa vad care pret nu exista , sa descopar singur raspunsul la greseli , sa te descopar intr-un lan de minciuni , iar singurul adevar sa fie acesta , te simti aiurea zicand ca frumoasa , dar doar Dumnezeu stie ce inseamna frumos , iar pentru mine , pentru mine , frumusetea e o alta caracteristica pe care cei lacomi si marsavi o folosesc in scopul unui defect pentru altii , de aceea eu nu folosesc frumusetea ca pe un adjectiv dus spre o tenta de invinuire , de aceea nu folosesc frumustea ca pe o arma , de aceea vad in tine cea mai frumoasa fata , pentru ca nu gandul meu o spune , ci cealata parte a corpului uman din care doar emotii se desprind , din care vorbe tandre ies , din care fiecare bataie insemana un semnal codificat , spunand de fiecare data , in fiecare situatie limita , in fiecare moment de indoiala , ''vreau sa ies , vreau sa traiesc perecum un om , vreau sa fiu independenta , dar totodatat , stie si ea , ceea fara de sot , e si fara de cap , iar inima fara stapan e un golan nebun , nu simte nimica si nimica iubeste''. E aproape de mizeul noptii , iar tu astepti , astepti sa adormi , iar ca ziua de maine sa te trezeasca intr-o toana buna , deschisa spre nou , te vreau , putin posesiv , dar vreau ca maine , privira mea dinou sa dea de sagetile aruncate in pupila mea , in retina mea , pentru ca adanc in retina mea , imaginea ta e singura care nu apare ca stand invers , tu esti unica , iar zicand ca unicitatea nu exista , gresesti enorm , frumustea nu e unica , pentru ca tu esti singura exceptie care m-a motivat ca aceste cuvinte sa fie scrise din motive abscure si pline de extaz. Sper ca noaptea sa te fure , sa te poarte pe meleag de vis , de eden nemarginit , iar dincolo de eu , dincolo de eu sa fi tu , iar noi , per tu , fiecare privirea , un sentiment de deja-vú.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu