luni, 14 octombrie 2013

Te vreau...x15

De ceva timp , ma cuprinde usor orice sentiment mladios , orice faptura care ma iubeste , de un timp, am invatat sa iubesc dinou , am invatat sa fac ceva ce stiam deja , dar dupa o dezamagire atat de mare , nimic ce a fost nu mai e si nu mai e comun nimanui. Acum , doar prezentul conteaza , conteaza ca am langa mine pe cineva a carei suflet e inimaginabil fara margini si plin de caractere nobile si frumoase , pe cineva pe care pretuiesc foarte mult , ma dedic trup si suflet pentru ca pot , pentru ca vreau , iar atunci cand ai invatat sa meriti , vei primii , iti va fi adus rodul asteptarii , abtinerii , iti va fi adus meritul dinntr-o lume unde tu esti stapana , de unde , vreau sa vin , unde vreau sa merg si sa ies intotdeauna cu tine , te vreau , nu stiu cat de mult inseamna asta pentru tine , dar pentru mine e totul , nu stiu daca insemn ceva pentru tine pentru ca e in zadar sa incer sa aflu pentru ca nu ma voi mai putea bucura indeajuns , nu voi mai putea sa ma fericesc gandindu-ma la ce am facut , am sa aflu atunci cand meritoriul ma va ingadui cu raspunsul la fiecare intrebare , destinul imi pregateste o pasa in fiecare zi , una rea , poate una buna , dar din momentul in care te-am cunoscut , destinu-mi s-a schimbat , acum , te iubesc , o spun de multe ori , ma gandesc in fiecare noapte cat de frumoasa si mirifica poti fi intr-un cadru atat de murdar , plin de ura si rautate , inconjurata de monstri inmbracati in piei de oamneni , care se dau drep finte umane , dar defapt sunt alte faputuri create impotriva noastra , vreau sa ador cu tine in gand , sa te visesz zburand , doar noi doi peste lacuri si mari , impreuna cu lebede care se duc departe la caldura , unde doar noi putem sa facem cate o murmura , unde doar eu cu tine vom fi , o lume dintr-un basm , pentru ca-mi place basmul pe care-l traim , imi place de tine , esti totul. Am in fata o harta foarte mare care cuprinde mai mult decat o lume intreaga , curpinde toata imaginatia mea , iar foile continua sa se dezdoaie si harta continua la nesfarsit , sunt singur , caut acul in carul cu fan , oare unde e x-ul pe care-l caut , oare unde e implinirea suprema , dar imediat imi dau seama , nu exista implinire , fericire poate , viata vesnica imposibila . Te vreau , continui sirul dorintei si pe zi ce trece devine mai mare , mai intensa , mai sporita , si vreau sa cresc odata cu ea , te vreau , mereu te intreb fara ecou , oare si tu ma vrei? Raspunsul inceteaza sa mai vina , dar nu cer ceva ce poate nu exista , poate va ramane secret pana la momentul potrivit , dar vreau sa fie frumos , vreu sa ma bucur , sa stiu ca exist pentru cineva , pentru ca vreau sa fiu cineva , vreau sa trec o granita in inaltime , sa o trec in adancime , iar la bariera dintre cele doua lumi , tu stand pe o tulpina taiata de nuc si asteptand in soare , dar asteptand , nu ceva anume , ci o oportunitate , cel putin , opinia mea spune asta , esti ratacita , poate ma insel , iti ofer cea mai mare parte a timpului meu ''ieftin'' , pentru ca in sine sunt ''ieftin'' pentru toti , dar vreau sa incetez , vreau sa incetez sa mai aud , stiu, destinul e rau cu mine , toata lumea e asa , dar stiu ca undeva departe in viitoul nestiut , am un loc , un loc rezervat , iar cel de astazi , sensibil , tocialr ori necunoscut , va fi cineva mare , nu va depinde de cuvinte , ci de propria-i fapta , de intelesul cuvintelor , de el insasi , vreau , vreau sa faci parte din viitorul de maine , vreau sa te sarut insfarsit cu gingasie chiar daca nu e chiar in regula , chiar daca ai o prejudecata , eu te vreau , nu vreau sa renunti la ceva ce nu-ti doresti , dar vreau sa adopti in sufletul tau , ceva ce iti poate aduce foloase , pentru o eventuala fericire prematura , pentru ca materia e doar o unealta pentru viata , Dumnezeu e unic , asa cum fiecare dintre noi se face unic pe el insasi. Nu-mi pierde din mine gandul , nu-mi moare gandul si nu inteleg de ce , ma framant , ma enervez rapid si ma gandesc dinou , am sa inebunesc , te vreau , iti vreau ochii tai sa-i privesc chiar si pe intunericul negru , chiar si dimineata in ploaie , chiar de-ar fi soare orbitor , vreu sa te mangai , macar pe o coapta pentru ca nu-mi oferi posibilitatea de a putea macar sa te sarut tandru pe gat , sa te privesc , chiar daca ai fi sa dormi pe veci , sa te strang in brate chiar daca imi acorzi mai putin timp decat are nevoie mana mea macar sa-ti simta forma , te vreau , pentru ca timpul va schimba , iar timpul meu e acum , te vreau. M-ai intrebat candva m candva nu demult , chiar acum , ce simt pentru tine , iubire e prea putin spus , dragoste e nimic , tandrete nu inseamna nimic , totul este tot ce simt , pur si simplu , cu tine am trait fiecare sentiment posbil , de la extaz , intr-o clipita la dezamagitoarea agonie , de la fericire la planset , de la sarut la iubire deplina , chiar daca nu am apucat sa ti-o spun din inima , sa fiu in fata ta , sa-ti simt tonurile nervoase si ridicate in urechi , sa-ti simt aerul miresmatic din podoaba ta , sa te uiti la mine atintit si strafulgeros , poate putin nervos , te vreau , nu e o remarca , e dorinta mea nastrujnica. Cu siguranta voi fi judecat pentru ca simt ceva pentru tine , dar nu ma afecteaza sub nicio forma , iubire nu merita exprimata in cuvinte , nu merita metafore si epitete literare , merita sentimente si trairi reale , dureri uneori , alteori dezmat , implinire inreala. E ceas tarziu , aproape de miezul noptii , cineva ma striga sa ma duc la culcare , dar cine sa asculte , nu sunt eu piaza buna din rai , dar nici cea rea din iad , stiu ce e bine pentru mine pentru ca eu traiesc in mine si mai am o dorinta , vreau sa pot anticipa , sa invat din ce am fost , sa continui ce am de rezolvat , sa nu-mi pese de cuvinte aruncate cu lopata , sa prevad , ce fac dupa ce termin , sa prevad ce rau voi face , incat sa nu-l repar , pentru ca e marsavesc sa trisez , pana si viata are reguli de calcut ca si matematica. Te iubesc , o spun cu jing , poate putin razant pe langa subiect , dar te iubesc , asta simt , asta scriu , te vreau , te merit , nu-mi dau seama ce ma impiedica sau ce te impiedica sa formam ceva de vis , sa traim un vis in sine , sa te iau de mana in multime , sa ne furisam undeva ascuns , sa ascultam sunete de fala , poate prea urbane , dar frumoase in sine , pentru ca sesul e tara , iar tara are traditie si iubirea e de cand si lumea e , iar noi , suntem noi , suntem faptui noi noute , invatam din viitor , stim sa ne prevenim din facute , dar de tine nu vreau sa ma scap , te vreau pe tine , iti vreau sansa in continuare. Visez , visez cu ochii deschisi , iar cineva de dupa perdea , imi arunca praf galbui , incerc sa ma sterg , iar totul se inegreste , oare pori tu colora dinou , ceva ce demult era frumos?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu