marți, 29 octombrie 2013

Invata-ma

Ma vad in mana stanga cu un ac cat al meu mare deget , nu din dorinta de al avea acolo , ci din neputinta de al da jos , poate nepasarea ta a facut ca sa-si aiba locul in vena prin care nu numai o culoare rosie si groasa trece , ci si sentimente printre globule , iar gandu-mi sta la tine , imi sta la o zi . O zi in care totul ma amagit , ma imbucurat , cu tine , o zi acordata doar tie , sentimentelor mele fata de frumusetea ta , de caracterul tau nobil , sensibil si gingas , micut , dar enorm si vreau sa spun in cateva randuri ceva despre viata alaturi de sentimentele care ma cuprind atunci cand doar vazul mi te arata , atunci cand doar simtul mainii ma imbucura , iar acum , acum , vazu-mi cuprinde diverse culorii , vii sau mai putin colorate , vazu-mi vede fiecare detaliu , pentru ca omul este cea mai simpla si complexa masinarie de pe acest pamant , nimic nu poate fi reprodus intr-o scala macar aproape de exactul fix , find creati , am fost meniti sa creem , iar rolul nostru in viata prinde contur odata cu sensul ei in mintile noastre , astfel , tu , tu draga mea , esti o necesitate si o placere indiscutabila in viata mea , o pata de culoare aruncata din neglijenta sau poate intentia nobila de a colora panza alba si virgina atarnata ca si coperta a vietii mele , iar acum , acum , acea pata , a devenit un nor de culori , cu un cadru natural ideal , mari intinse si mii de povesti in jurul unui foc care arde in mine , te rog sa nu ma crezi , chiar daca sper candva vei citii asta , te rog ca tu sa-ti creezi o poveste cu mine in ea , te rog ca rugamintea mea sa fie si a ta , pentru ca imposibilul alaturi de tine a devenit ce-a mai mare oportunitate , iar pesimismul din mine a fost ravasit de bunatatea ta , adrenalina-mi sta in picioare , mai sa creasca si mai sus , sta sa fuga dincolo de limite , iar gandu-mi sta doar la tine si te rog sa-mi dai explicatia vietii ca si cum tu ai fi aceea , dar te rog , nu folosii niciun cuvant , doar sentimente si senzatii frumoase si extreme din punct de vedere emotional , iar ca melodie de fundal sa rasune cantecul muteniei , sa rasune semnificatia negrului. Vad ceva in fiecare noapte , vad sunetul , vad un chip mirific , impodobit de mana mamei natura cu cele mai gustoase roada , acei ochi verzi in lumina stralucitoare a verii si a soarelui dogoritor peste hotarele care ne despart pretutindeni la o aruncatura de bat lung , iar alabastrii in lumina noptii , in bratele mele atintita , in umbra dintre mine si tine , doar privirea si straluciul lor se vad , al ochilor de dor , ici colo , cate un defect de copil inocent , o frumoasa , prea frumoasa , al tau zambet e de tot adorat , sensul in care poti sa ma atragi , sensul in care sti sa iti intorci toate privirile dupa tine , motivul pentru care te iubesc , o fac din dorinta asta naprasnica de a te avea , iar lunea vine dupa dumineca si dorinta-mi creste ca te voi vedea , dimineata raspicat ma striga , soarele iese repejor si zbiara ca din gaura de sarpe , vantu-mi se opreste , doar o pala mai si bate , ma lasa sa pot iscusii pana la tine sa ajung , dar ceva ma indeparteaza de tine , poate dorinta ta , nu stiu , dar te rog sa nu fie asa , iar dorinta ta sa fie intru-tot amea si te rog inca odata , acea silueta pe care lumina o ocoleste atunci cand eu sunt in fata ta , acei obrajori imbujorati de teama , de emotie naprasnica , iar acel sarut miraculos si plin de absortie sa fie al meu , o dorinta posesiva , dar te vreau si gandu-mi sa doar la tine , la privinta ta , la miile de scenarii cu tine , fiecare scrise cu lux de amanunte doar ca micile detalii sa fie lucrurile importante din acest film fara sfarsit , acest film fara deznodamant , doar cu o continuare nesfarsita a desfasurarii actiunilor pana cand timpul va fura insipratia , fie pana cand meritul nu va mai fi atat de mare incat sa mai conteze o continuare fluenta si afundata in noapte.  Durerile nu ma lasa , imi impun o limita care nu exista , dar totusi , incerc , chiar daca cuvantu' nu-mi asa de tare , era acum o zi sau doua , intr-o dimineta , departe de casa , pe un scaun de lemn ars , incomod si vechi ca si lumea , insa , ma gandeam la tine , ma gandeam cum ne-am cunoscut din intamplare , ori dorinta de a batjocorii pe cineva in continuarea celui pierdut demult , tot din motivul raspicat , nepasarea , nu vreau sa te pierd pe un drum fara obstacole , nu ar fi perfect , nu vreau sa te pierd niciodata , vreau sa fi a mea pentru totdeauna , dar doar tu poti stii adevarul din minciuna scoasa cu atata sinceritate , doar tu sti raspunsul la fiecare intrebare , doar tu esti una. Sunt la inceput de drum , nu stiu ce ma asteapta , astept indrumare , te rog ofera-mi ceea ce vreau , te rog fi tu macar o zi , nu stiu nimic , absolut nimic , invata-ma , invata-ma cum sa merg inca odata , invata-ma cum sa te privesc , sa te pretuiesc ca pe nimeni alta , invata-ma sa te sarut , pentru ca nu stiu nimic , invata-ma sa te creez in ochii mei ca pe o printesa fara cusur , vreau sa fi a mea , dar de rog , invata-ma sa-ti fac pe plac , pentru ca placerea mea e sa fi tu satisfacuta , iar placerea ta e cea mai importanta intr-o zona unde nu exista neplaceri. In ultimul rand vreau sa-ti spun , sincer si adanc din inima , din acel organ motoriu de neinsemnat cateodata , te iubesc , te iubesc atat de mult incat , lumea nu are dfinitie exacta ci doar cuvinte si litere care nu stiu ce inseamna , catvea liniute puse una peste cealalta si supuse unui inteles , propriu tuturor , asa cum si tu imi esti mie , un inteles unic , o fiinta pe care o iubesc , ofera-mi oportunitatea , pentru ca pesimismul din spatele meu imi sopteste fara oprire '' intoarece-te''.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu