miercuri, 2 octombrie 2013

Te vreau...x10

Fiecare organ din mine e construit din mai multe parti , unul singur nu e , inima mea , dar ma mir , cum poate un astfel de lucru sa iubeasca , cum poate un astfel de lucru sa fie ceva sufletesc , cum poate sa te iubeasca pe tine toata. Timpul trece , clipele lafel si inima-mi bate tot mai tare , fiecare cuvant , fiecare miscare , te tratez ca atare , vreau sa fi a mea , sa fiu al tau si inima-mi bate si mai tare , de fiecare data cand te vad , cu fiecare data pe care o vad , in fiecare minut in bratele tale , fiecare clip ape buzele tale vorbarete , imi cum vorbesti , sti sa fi doar tu , nu lasi loc de nu , lafel cum tie-ti rapund doar da . Esti tot ce mi-am dorit , poate putin prea mult , esti inchipuirea perfecta , realitatea de basm si persoana care stie , stie sa spuna da , stie sa spuna  nu vreau atunci cand dorinta dispare . Esti dintr-o alta lumea , dintr-o lume indepartata , normalitatea ta nu e normal , frumusetea ta e prea frumoasa , iar in ceea ce numesc eu perfectiune , esti perfecta , nu ca cuvant in sine , ci ca finta intre robi , ai putea fi a mea regina , sa te fericesc , sa iti spun ‘’te iubesc’’ , pentru ca pot , nu exita contrariul amarnic , antonimul perfect , iar tu esti in tot , nu cred in dragoste la prima vedere , un mit vechi , descoperit ca find nou , o dragoste instantanee , dar tu dinou , m-ai invatat ca dragostea nu sta in secunde , nu sta in timp , ea sta in mine si in inima mea , dincolo de ceasul de pe perete , dincolo de minutarul lui , adanc in inima mea , pentru ca pot , iubesc , dar oare , pot? Pot sa vad , pot sa trec dincolo de ce majoritatea rautacioasa spune , cu siguranta . Imi cer iertare pentru ceea ce am fost , imi pare rau pentru ca am pierdut pentru un moment , motivul pentru care te plac , dar sunt fericit , sunt fericit nespus , am prins norocul bucuros de mana si l-am tras la mine , i-am spus ca am nevoie , am nevoie de tine . Am pus la punct un plan strajnic , in care tu esti protagonista , se facea ca tu erai dezamagita , saturata de cele vazute , de cele auzite , cuvinte spuse pe la spate , cuvinte neadevarate , dar lasa , nimeni nu poate sa te oblige sa pui punct unui capitol , pana la urma , orice capitol poate fi o carte intreaga , a mea , e de abea la inceput , dart e vrea pe tine printer randuri , cu litere mari sa fi scrisa , antet cu numele tau , dincolo de virgule , tot tu. Stiu ca nu-ti place , nimanui nu-i place , vorbe pe ascuns , mituri vechi si spuse , neadevarate , nimanui nu-I place , de noi , de noi doi , de ce , de ce tuturor le place sa faca ce alti urasc , de ce toti sunt indiscreti , viata e amea , fac tot ce pot , tot ce vreau si tot ce stiu , am sa ma camuflez , intr-o oglinda , iar atunci cuvintele de odinioara nu ma vor mai atinge , deoarace nu vor mai avea sens , pentru ca v-ati vazut ,v-ati vazut in oglinda , iar totul a cazut cand pe voi scria ‘’eu sunt cel pe care-l descriu, eu sunt cel care se caracterizeaza , eu sunt cel care niciodata nu voi mai fi’’. Dincolo de viitor , e viitorul , iar mintea mea zboara mai rapid decat orice , mai rapid decat vantul naprasnic , mai rapid decat lumina care ma mistuie in fiecare dimineata de iarna grea , in fiecare zi cu noul in titlu si ma gandesc doar la tine , chiar daca te vad , dorul nu paleste , iar asta ma motiveaza in continuare si puernic sa continui , sa continui sa sper , sperand , vei obtine , dandu-te batut , vei fi calcat in picioare , am fost calcat de prea multe ori , am semne afunde , direct in inima mea. Trecutul a trecut , perezentul e present acum , viitorul va venii , iar dinou , mintea zboata rapid si mi te imaginez , mi te imaginez , intr-o ploaie de astre , luminte si sfaclii , sunete caudate chiar , daca stiu ce sunt , peste tine , draga mea , afara e senin , o noapte linistisa de vara , caldura pe indelete , iar eu pe ascuns ma uit la tine , cat esti de frumoasa , cat esti de vicleana , reusesti sa-mi furi inima , chiar daca dincolo de copac sunt eu si ma chemi la tine , indarat si ma rusinez , obrazu-mi placeste a foc , picioarele , indata clei , totul se cutremura , dar se pare ca doar eu , imi spui :
-De ce te uiti la mine , ascuns dupa copac , printre crengi cu flori aprinse , in toiul veri?
-Pentru ca te vreau , te vreau de tot!
-Dar , de ce , de ce ma vrei , ce am eu si celelate nu au?
-Incredere in tine , frumusetea celui care te-a creat , multa perfectiune.
-Dar , perfectiunea nu exista…
-De ce crezi ca perfect inseamna ceva fara defecte , stim foarte bine amandoi ca asa ceva nu exista , deci cuvantul imposibil si perfectiune nu isi au rostul in viata , deci nu exista.
-Iar tu , vezi in mine perfectiune , vezi in mine ceva aparte?
-Tot , tot , draga mea , eu te vad , dar altii nu te baga in seama , ce crezi , merita sa dai sansa ta , celui care nu se uita la tine , ci la ceea ce vede in tine , merita oare sa dai sansa ta celui care te vrea , ori crezi ca cel inalt si plin de ‘’sine’’ o merita?

Intotdeauna vreau sa aleg ceea ce e corect , ceea ce e bine , dar un singur cuvant gresit , un accent pus aiurea , poate schimba totul , cu siguranta nimeni nu poate sa-si doaresca ceva cu o fixatie anume , dare u am descoperit ceva nou , sensul implicit am cuvantului iubire , nu am sa vorbesc niciun cuvant despre iubire , nu pentru ca nu pot , dar nu merita , iubirea trece prin inima , nu prin cuvinte.  Poate ca uneori , mai tot timpul , gresesc , iti cer iertare pentru orice siretlic , pentru fiecare inoportunitate nerezolvata , sper ca nu obligatia a facut ca fericirea sa devina iubire , iar inima , o masina , o masina de realitate , un proiector , intr-o sala de cinema , goala , noi doi , in spate , in spate pe ultimul rand , departe de nimeni si te tin de mana , te tin de mana cu gingasie , emotie puternica , rusine , vreau sa te sarut , sa plang de fericire cu mana-mi pe obrazul tau fin si moale , sa te sarut dinou pe buza ta superioara si sa-mi cer iertare , chiar daca nimic gresit nu s-a intamplat , sa-mi cer iertare pentru ca nu pot sa-ti ofer nimic mai mult decat fericire deplina si adevar pur , sentimente din inima si gandire pentru tine. Fiecare zi incepe cu o intrebare , ‘’oare astazi va fi mai bine?’’  , in dimineata ma trezesc devreme cu un singur motiv , acela ca te voi revedea , mi te voi aduce aminte din ochi , te voi strange in brate iar , te voi saruta , un pupic , dar , doar amanunte nesemnificatie , dincolo de motivul principal , tu , tu esti motivul pentru care in fiecare moment inima mea bate , fiecare moment in care vreau sa te am. O spun din suflet pentru suflet , te vreau , mereu a fost asa , dar tu , tu ma vrei? Tu crezi ca viitorul are raspunsul sau tu esti acel viitor? Timpul e la indemana ta , nu presez fara cap , nu tin fara bataie , nu dansez silentios , dar e sarut mladios , cu pasiune mi se pare . Nu demult eram mici , invatam sa umblam , nu demult invatam sa sarutam , fata pe care o placeam , nu demult imi erai o necunoscuta , dar timpul mi-a facut cunostina cu tine , iar acum , iti ofer in dar , tot… . Impreuna am creat o lume , o lume cu noi doi , despre noi .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu