duminică, 13 octombrie 2013

Pentru tine

Cand eram mic , visul meu era sa fiu mare , sa fac ce vreau , sa te cunosc pe tine , sa devin constructor , visuri de copil mic , copil inocent si plin de entuziasm la fiecare cutie adusa de mama acasa. Insa , cand eram mic , visam , visam cu ochii deschisi , lucruri imposibile , zboruri pe luna , prieteni ne mai vazuti , dorinte imposibile , o viata pe luna , oameni ne mai vazuti , dar un singur lucru nu am visat , nici macar o strafulgerare nemernica nu mi-a soptit ca te voi cunoaste pe tine , cel mai pretios lucru , acum , acum sunt altcineva , gandesc buimac atunci cand sunt amuzat sau fata-mi se roseste , emotiile ma inmoaie umed si ma fac sa-ti cad la picioare , pentru ca nu demult erai decat un miraj , astazi , o printesa , maine tot. Nu sunt special , nimeni nu e special , daca prin special intelegem unic , dar stiu eu un lucru care ma face special pentru cine trebuie , tu , fiinta cu parul brun , ochii verzi-galbui , albastrii marii cand afara e intunecat , cu un chip plin de semne ale vietii adolescentine , mica de statura , dar mare ca , caracter emotionant , mani mici , dar trecute prin multe lucruri si simturi , stergand atatea lacrimi din regrete , stergand adatea emotii de pe obrazu-ti patat cu trecut marsav si plin de invizibilitate , maini care-mi frang sufletul de iubire atunci cand sti sa mi te iei in ele , sa ma fericesti fara intentie ,  sa te bucur cu prezenta calduroasa si sa te ador ca pe un ultim lucru de dor , te vreau , am mai spus-o , dar nu tie , pentru ca tie ti se protriveste orice adjectiv romanesc din suita de adjective care te caracterizeaza , care te caracterizez. Iti scriu randuri de basm , cu descriere care-mi se impleteste cu naratiunea si cu tine , totul e pentru tine , pentru o cauza nobila , una regala , te tratez cu respectul cuvenit , te inalt pe primul loc , chiar daca eu sunt ultimul , atunci cand vrei , poti , cand poti , reusesti , iar cei care nu cred , nu vor avea , pentru ca nimeni nu are ceea ce nu vrea , dar eu te vreau , esti o dorinta. Toti ne nastem pentru a creste lin , cu invatate de la prima vorba , fara a o sti scrie , de la primul pas , pana la performanta  , de la inceput , pana la sfarsit , de-a lungul timpului , am crescut , odata cu cea fizica , trupescul din mine , am invatat sa scriu cele mai importante cuvinte , ''te iubesc'' , pentru ca am invatat sa pretuiesc cuvintele acestea , am invatat sa merg , dar si sa pierd , sa cad lovit la pamant , sa ma ridic chiar daca am o gaura in mine , chiar da pandurea intunecoasa unde nimeni nu traieste doar frunze moarte si alte schelete de oameni neumani isi fac aparitia , stand , dar in spatele meu fugind , ma dau jos din saua propriei vieti si ma uit in spate sa vad , care e problema defectuoasa , cum pot depana , lucruile care ma impiedica si reusesc , reusesc sa repar pana de timp , sa repar golul de aer si sa-mi construiesc un pot mai aproape de locul unde telul meu e x-ul de pe harta , sa ajung pe partea cealalta a raului , fara ca sa pasesc , ci doar sa gandesc , asa ma simt eu atunci cand tu esti departe , poate prea departe ca sa te iau de mana si sa sarim peste orice obstacol , pentru ca un numar de trei nu-mi insipira magie asa cum basmele zic , eu cred ca un numar de doi ,pot implinii doua suflete pereche , pot rescrie intregi romane in care actiunea este inventata , iar sentimentele sunt scrie doar pe foaie , dar nu simtite si traite din plin asa cum fiecare zi trebuie parcursa cu ochii deschisi , cum fiecare noapte o petrecem dormind , unii mai putin , altii mai mult , dar visand , visant un vis , ciudat pentru altii , imposibil pentru mine , iar pentru mine , pentru mine , nu vreau nicun vis fals , eu vreau adevarul istovitor , vreau sa fiu lovit de vorbe grele , dar adevarate , pentru ca un zambet fals dintr-o minciuna frumoasa e cel mai de degus lucru decat o lacrima dintr-un adevar. Imi aduc aminte repede si dinou , era dinou un anotimp din cele patru , un anotimp racoros , care-si expunea fiecare covor , lafel ca tiganii cei milostivi , care mai de care mai colorat , mai uniformizat , iar atunci , pe racoarea care era afara , te-am zarit pe tine , cea cu care mi-ai irosti merituos fiecare momentum dupa ora tarzie a noptii , dupa ora in care ies fantomele la speriat , dupa ora in care pasiunea e mai mare , dusa la cote inalte din cauza bezeni intunecoase si a lunii hipnotizante , care te taraste lin spre o alta lumea , o lumea plina de fast si mandra cu ceea ce nicio alta lume nu are , emotie , iubire , implinire, tot ce-ti doresti , pe tine te vreau , mi te doresc , dar timpul a trecut , regretele ma apasa , iar tu esti tot aici , iti multumesc nespus , am nevoie de tine , am nevoie de mangaierea ta mai mult ce de apa din vin , mai mult ca de apa din mine , mi  te doresc dinou in brate asa cum nu demult , erai la mine in brate , iti vorbeam frumos , iti miroseam parul duios , o aroma prea frumoasa , din natura scoasa , ti-as spus-o poate de o mie de ori , dar nu conteaza numarul , ci sentimentul , esti frumoasa , esti tot. Iti scriu pentru a te impresiona , dar cel mai mult pentru a-mi placea , pentru ca te plac , mereu a fost asa , acum , depinde de viitor si de mine acum , ai un chip , ne mai intalnit , un chip unic , care nu se aseamana cu niciunul , esti tu , fata de care mi-a placut , candva demult , iar acum , acum dinou razbate o nou falcara , una despre tine , stiu ce e iubire , putin vag , dar vreu cu tine sa-nvat ce e aceea viata cu tine , iubire reciproca si un cuplu perfect. Scriu dinou , din pierdere de vreme , din dorinta pentru tine , pentru ca... , intr-un sfarsit , am ajuns unde am vrut , un am vrut demult , sa stau alaturi de tine , doar noi doi , intr-un cadru natural desavarsit , doar noi si o vietate a mamei tuturor , sa ne povestim , intamplari magice , unele groaznice , dar impreuna cu tine , cuvintele erau cuvinte , iar tu erai cu mine , te priveam cu indarjire , te voriam cu orice pret , ma uitam si eram uimit , tu erai langa mine. Nu stiu ce vad , dar te vad pe tine , un sufelt imens , cu o multime de calitati si prea putine defecte , te vreau , iti vreau galsul sa-mi zica cuvinte pe o veranda unde doar noi si sacunele de ratan suntem , sa-mi stai in brate , sa povestim de restul , iar restul ce se intampla , e aici doar eu stiu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu