vineri, 11 octombrie 2013

Te vreau...x14

Sunt placut surprins mereu cand te vad , dar astazi , astazi , am fost extaziat de prezenta ta de aur , prezenta ta ca find tu , am apucat sa te sarut , un sarut cu mii de intelesuri , mii de cai , tu ai fost mereu de apreciat , pe primul loc de laudat. Imi place cum ma alinti , imi spui te pup , nimic mai mult , intelg totul , imi spui pisic , sunt al tau atunci cand vrei sa ma mangai , vreau sa-ti simt atingerea , vreau dinou un sarut , nu m-as satura niciodata , dansam dupa ritmul muzicii , dansam un vals usor , un dans al dragostei , cu putina agresivitate si multa simpatie , dansam dupa ritmul inimii , te vreau , mereu am vrut-o. Imi lipsesti , fiecare clipire a ta , fiecare pas domnesc , invatat din bunele maniere , tacerea ta ma atrage mai mult , ma raupe de realitatea grea si ma duce pe plaiuri de vis , plaiuri unde ingerii ca tine isi au locul , ma protejezi , iar eu te iubesc. Dinou , cant tacut , in cuvinte de o seama , cuvinte despre tine , iti duc dorul , acum , toata ziua luminoasa , vorbesc cu tine , iti spun ce ma doare mai tare , iar tu imi dai alinare , te mai razbesc uneori , fara vreumant ,ci doar intentia obsesiva de a te vrea. Iti stiu fiecare pas , fiecare pasa a tirstetii tale si dinou , dinou dupa dinou , am reusit amarnic si de judecat , te-am suparat , dinou , imi pare rau , in viata regretele nu au loc de dorinte , te vreau. Mi-ai spus intr-o seara ca eu sunt lucrul care-ti face inima sa bata mai tare , am amutit , am ramas placut uimit , nu am mai avut cuvinte , nimeni , niciodata nu a spus ceva despre mine , dar mite , ceva asa gingas si plin de pasiune , il ti secret , asa vreau sa ramana , nu vreau sa aflu ceva ce trebuie sa caut , caut pana cand puterile ma tin , chiar daca fizic nu gandesc. Esti o fata lafel ca toate celelalte , dar mult mai fata , putin pleonastic , o constructie ciudata , dar e adevarat si nu stiu de ce , de ce vad in tine asa de mult , ceea ce au celelalte , insa te-am ales , nu razbat sa am alte indeletniciri desfrante si ma dedic tie , caracterului tau si a tot ce insemni tu pentru mine. Trebuie sa invat sa fiu stapan pe mine , pe deciziile mele , cele rele , cele bune , care te au pe tine ca scop , sunt supus indirect afectiunii tale , ma las dus de val si sunt predispus sa invat ce nu stiu , sunt dornic sa explorez noi taramuri , chiar daca nu stiu nimic despre ele , fara indrazneala , nu e castig , iar tu esti o comoara , o comoara plina de perle , chiar din adancul marii din inima mea , esti o comoara , aurifera , plina de cristale sclipitore si x-ul de pe harta mea. Ti-am spus-o , intr-un sfarsit , te iubesc , pentru ca pot , iar sirul de remari continua , cu tine ca protagonis , iar celelate nu conteaza , nu conteaza ca exist , pentru multa lume , nimeni nu ma cunoaste atunci cand am nevoie , dar toti imi sunt cunoscuti cand simt nevoie. Peste cateva zile , va fi un nou inceput , asa cum intotdeauna e , o noua dimineata in care imi vine sa injur , introducem si elementul amuzant , o mica virgula , asa cum cunosc o persoana a carei batai de joc , ii foloseste ca element amuzant , punct , puncte. Te-am cunoscut intr-o zi torida , de toamna nascuta , in care pomi inca stau cu frunza verde si lucioasa , ca la primul mugur , florile inca sunt pline de albine , iar mierea lor delicoasa , ca si tine , pentru ca la tine ma refer , cunostinta noastra ca un mugur a inflorit si a adus multe roade , bogatii sufletesti , te vreau. Nesiguranta , s-a risipit pretutindeni , nu mai e , acum mai ramane un lucru , sa te obtin , un lucru nu prea usor , dar imi place foarte mult ca esti puternica , imi place mult ca vrei sa scot tot , sa ma spetesc de tot , sa te obtin greu , dar sigur , te plac , intotdeauna a fost asa , mereu , dar astazi , am avut un curaj nebun zic eu , sa iti spun , te iubesc , unpic emotiv eram , dar a trecut , acum inca tremur de nerabdare ca sa primesc un raspuns , un raspuns pozitiv tupesc , dar adevarat sufltesc , adanc din inima ta. As vrea ca secretul care-l ti tu , sa nu-l aflu , dar nu mai pot de nerabdare si sper sa il aflu , sper sa mi-l spui , ocolit sau direct , raspunsul e bine venit si respectuos raspaltit , asa cum o fac intotdeauna , te vreau , esti tot ce-mi doresc , am tot atunci cand sunt cu tine , am seifuri de bani , bogatii infinite si un lucru nepretuit , atentia si prezenta ta , un dar Dumnezeiesc. Un tic ciudat pentru mine , spun virgua intotdeuna cand continui o propozitie fara sa o sfarsesc , virgula , te vreau. Astazi , ti-am scris o compunere scurta , dar nu din motive , ci din simplul fapt , pentru ca doua cuvinte spun mai mult decat alte mii , te iubesc , o fac si mereu va fi asa , te vreau , alte doua cuvinte , dar mai putin deslusite , te iubesc , o spun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu