sâmbătă, 19 octombrie 2013

Iti multumesc

Nu pot condamna un om pentru bine , de asemenea nu il pot condamna pentru ca a transformat un rau intr-o fericire , dar vreau sa te condamn , pe tine , la iubire , iubire din adancurile inimii mele , pentru ca tu esti soarele meu si ma luminezi pana in tenebrele intunecoase ale gandurilor mele , ale amintirilor vechi si dureroase , pana pe fundul lumii. Nu stiu de ce sau care este planul Lui , dar in momentul acestea , lumea e in aer , plutind inutil , gravitand in jurul propriilor fapte , iar eu sunt in majoritatea caracterizarilor fara rost , dar de cele mai multe ori , rele , pline de personalitatea lor proprie , de trasaturi scoase in evidenta fara ca existenta lor sa fie , ori dovada ca eu sunt cel de care , macar vorbesc , sunt satul , dar nu destul , mai pot indura , pentru ca acord importanta maxima , acord maxima inportanta , mie , eu sunt cel de care trebuie sa-mi pese si cel caruia trebuie sa-i peste de mine. E noroc pur sau Dumnezeu exista , te-am cunoscut , cu timp mult in urma , dar si atunci te iubeam , acum , singurul fapt care te trezeste dimineata si care ma incanta in fiecare zi e iubirea , nu o pot descrie , nu vreau sa o descriu ca pe un fior , nici macar ca pe un sentiment unic , ci trebuie ca fiecare dintre voi sa puna mana , simtindul pe ea si sa traiasca cu amintirea ca poti face orice , poti duce la capat ceea ce deja s-a sfarsit , nu vreau sa las garda jos pentru ca cineva din fata o va ridica , iar eu voi fi intr-un conflict cu propria-mi constinta si nu te voi lasa , te iubesc , mereu a fost asa , dar mereu altcumva , diferit , dar pentru tine unic , m-ai astras doar din cuvinte , inainte ca macar sa-ti fi vazut fata angelica si pura de curatenie sufelteasca , ochii tai verzi si frumosi , sclipind in umbra copacului , ziua in toiul luminii , unde doar noi doi eram , iar in mintea mea , mii si mii de fapte si ganduri fabuloase , se nasteau din dorinta de a fi a mea , de a te avea , vreodata . Iti stiu mimica ta de vis , sti cum sa ma uimesti doar privindu-ma , sti sa fi perfecta pentru mine , pentru scopul meu , pentru ceea ce am de oferit , ia-ma , du-ma departe , dincolo de a cerului bolta , fa ca toate straturile , toate straturile de greutate asezate pe mine sa dispara , fa-ma sa cred ca tot ce mi se intampla e doar o intamplare nefericita , un cosmar care in cateva minute dispare , ceata din calea mea se ridica , iar varful acelui munte inalt e tinta mea. Departe de mine orice gand care face legatura intre dorinta si posesie , te vreau  , esti tot ce-mi doresc , chiar daca nu vreau , renunt , renunt din cauza imprejurarilor nefericite si nerabdatoare sa creeze probleme , te iubesc , esti singurul motiv pentru care inca mai iubiesc viata , pentru care inca ma mentin pe linia de plutire , zbor intr-un card de gaste salbatice cautand oaza de caldura si fericire pentru trecerea sezonului rece , a cosmarului , a noianului de negura cu ochii inchisi si prafuiti cu cenusa din focul care arde speranta. Voi renunta la tot ce-mi ofera viata , doar ca singurul fapt sa ma faca sa uit tot ce am pierdut si sa vad ca am castigat premiul superm , unicul premiu care-l voi mai primii de acum inainte , te vreau , pe tine , esti o fata , din punctul tau de vedere , lafel ca toate celelalte , dar pentru mine , pentru mine , esti tot , pamant , cer , apa , foc si iubire , vreau  sa-mi revendic orice amintire a unei iubiri risipide pe un nebun si sa o creez in tine , pentru ca tu esti cea care iubesc acum , un nebun , care nu depinde de el , nu depinde nici macar de imprejurimi , depinde de soarta , de destin , de voia Lui , iar ceea ce inseamna , ori insemna buna-stare sa treaca la superlativul inaltator , iar super sa devina normal , iar tu subiectul model , subiectul in cazul nominativ , cea pe care o iubesc. Nu-mi place greumantul gramaticii , dar imi place greumantul vietii , vreau sa traiesc greu , pentru ca recompensa exista , in limitele impuse de nevoia lor , ori de stisfactia primita , intotdeauna alegem sa facem rau , pentru ca e usor si se induce singur ca fin un lucru bun , un miraj prost , insa , bunatatea e buna , iar ea e mult mai usoara , dar din cauza umbrei , copacului plantat prea aproape de semnul pe care scrie asa , totul s-a dus de rapa , iar eu sunt cel care simte , care simte rautatea , loviturile din spate , prietenii falsi , dar un singur lucru simt din inima , iubire , iubirea ta , stiu ca ma iubesti din simplul fapt pentru care ora imi arata doar fixul ei , din cauza caruia , ceasul meu merge incet doar atunci cand vorba ta mai tine noaptea sub lumina , din cauza careia , timpul nu exista in iubire , ci doar zi si nopte , care sub nicio forma nu ne poate despartii , cred in tine , stiu ca raul de departe de tine , vreau sa te apar , pentru ca pot si vreau asta , vreau sa dansez cu tine in ploaia care cade peste noi , vreau ca noaptea friguroasa sa ne prinda inca sarutandu-ne , vreau ca tu sa devii ceea ce vreau eu , iubirea vietii mele. Nu cred in fantome acoperite de un cearsaf , nu cred in spirite dezorientate , fixate spre dezimplinire , nu cred ca ceva poate sa ma schimbe in rau , nu cred ca schimbarea exista doar din simple motive care nu merita cursul bun al vietii in schimbul celui serpuit si plin de prapastii , dar cred ca pot sa traiesc cu idea ca eu sunt singurul de care depind , cel care decizii explicabile pot lua , iar atunci cand ura trebuie pusa in fapt , stiu sa o fac , chiar daca nu pot ura pe cineva , nu vreau ca ceva frumos , dar plin de uratenie , ceva minunat , dar plin de dezorientat , ceva sa devina altceva , pentru ca fiecare isi stie rolul , iar scenariul nu se schimba doar din dorinta ca totul sa devina mai usor , nimic dintr-un cuvant nu devine o alta forma a exprimarii , nimic ce exista nu va fi neglijat , ori uitat din dorinta. Am o gramada de fantezii , mai mult sau mai putin erotice , ori de ce nu visuri , cu tine , protagonista mea , dorinta mea , sa mergem acolo unde n-am mai fost , doar noi doi , tinandu-ne de mana , nimic din calea nostra sa nu ne desparta si as face orice pentru tine , te-as duce sus , sus , foarte sus , acolo unde doar noi am fost , sa zburam in linistea noptii , sa iti scriu 'te iubesc' pe un perete imens , sa te duc in edenul nostru , visul meu , si sa-mi spui cat de mult ma iubesti , poate nu am primit tot ceea ce-mi doream pana acum , dar nici de acum inainte nu o sa cer ceea ce nu mi se poate oferii si jur ca tot ce va urma , voi fi implicat , vreau sa merg pe picioarele mele , nu sa stau pe scaunul altcuiva , ma faci sa ma simt foarte fericit , extaziat de tine , pentru ca macar pot sa-ti spun ca prin inima mea , singurul ser inafara de sange e iubirea , veninul vindecator cu care tu ai reusit sa ma infectezi , iar flora acestuia ma uimeste. Te iubesc , draga mea , vreau sa ti-o spun la rand , de o suta de ori , pentru ca de atatea vieti am nevoie ca sa-ti arat ca pot , o suta de ani am sa traiesc iubindu-te pe tine doar un inifnit , o suta de sentimente intr-un singur cuvant , o suta de priviri intr-o secunda , o suta de zambete pe o singura fata , un singur vis cu o suta de intamplari. Te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc , te iubesc... insa , a o suta ora , vreau sa mi-o spui tu .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu