luni, 30 septembrie 2013

Te vreau...x8

Fac greseli , dar cine nu greseste , fac greseli pentru ca vreau , pentru ca vreau sa ma corectezi , greseli pe care le indrep impreuna cu tine , de nenumarate ori despre tine , cea mai prosteasca desfranare pe care as putea sa o fac veeodata e sa renunt , sa renunt la a mai spera , cea mai de ras miscare ar fi sa stau , dar de la tine am invatat ca nu pot sa ma opresc , oricat as vrea , te-am avut ca un vis , te-am dorint , dar oare te pot avea? Lafel cum titlul o spune ''Te vreau...'' probabil ca inca sper , probabil ca inca vreau sa te am . Facem greseli nedorite , in momente in care nici macar nu ne mai aducem aminte care e aceea , dar am invatat sa le repar , am asimilat cunostina suprema , tu findu-mi profesor , iar eu invatacel , facem greseli nesabuite din dorinta de avea cat mai multa grija , comitem greseli nenumarate din cauza excesului de zel si am comis greseala suprema , cativa litri de sange rosu ca focul nu inseamna nimic , cateva amantunte uitate pe scaun nu reprezinta nimic , dar o mie de sentimente care te slavesc , au o totala insemnatate , te au pe tine ca gazda directa . Astazi mi-ai oferit ceea ce asteptam , a venit ziua in care emotia a trecut de la limite mari la superlativ , astazi , te-am avut pe tine , atingerea ta fina , zambetul tau ales si buzele tale catifelate , vise nu-mi vorbesc , uneori pana si singuratatea-mi tace , ma simt singur , e rece , afara ploua , iar eu sunt in contiuare uscat , mi-as dorii ca toata apa sa cada pe mine , toata lumea sa barfeasca despre mine , ca sa te am doar pe tine , nu numai ca m-am simtit implinit , dar momentul in care un simplu sarut , lipsit de complexitate si plin de simplitate aleasa , m-am facut ca un intreg univers sa-mi treaca prin fata ochilor , m-am simtit ca un porumbel in intinsul cerului , unde nimeni nu poate sa-l atinga si sa treaca orice granita fara ca nimeni sa-l opreasca , fara ca nimeni sa nu-l incesoseze cu promisiuni , fara sa-l infraneze cu soapte mult prea incet spuse pentru a fi numic un sunet , poate pentru ca impreuna cu tine , niciun cuvant nu spune mai mult decat o strangere de mana a celei iubita , nicun sunet nu urla mai tare de emotie atunci cand ai reusit sa devii planul cuiva , te vreau , mereu te-am vrut , dar nu ai stiut , acum cand totul e adevarat , minciun nu mai e , am ramas noi , doar noi doi , ceilati nu mai exista , o melodie cu doi solisti , o melodie in care duetul e cea mai inspirata actiune , ce parere ai , vrei sa ducem melodia in contiunare cu versuri ale carui rost , eu le cunosc , dar inca vreau ca tu sa le creezi , pentru ca e poveste ta , basmul in care traim , poate e o lume reala , dar nimic real nu impiedica ca sentimentele unice pentru tine , pentru tine , draga mea sa dispara . Cu tine am trait ceva ce nu puteam , am rupt o noua bariera inamica si am cucerit noi teritorii , vreau , vreau mai mult , nu pentru ca mi-e interzis , ci pentru ca pot cere , iar ce e al meu , va ramane al meu si dinou , te vreau , mai mult decat imi doresc bani , mai mult decat imi doresc ceva , te vreau , te vreau in brate , sa te stranf , sa te mangai si tu sa-mi fi , aleasa cu nume , atrasa de mine , tinandu-te la piept si vreau sa te sarut , nu doar un pupic , ci pasiune pura , sa tremur de rusine , sa rosesc de emotie si sa te am pe tine , pentru ca ceva nou e nou , iar tu esti inceputul meu , nu am scris pentru nimeni o caracterizare , nici macar pentru tine , dar uite , faptele spun mult mai multe decat versuri care te induc in transe inocente si pline de sperante amagitoare . Mi-ai spus ca ti-e rusine , ti-am spus ca te plac , am strigat ca te iubesc , dar oare te iubesc , cu siguranta in mine , dar nu in vorbe , pot sa fac orice cu trupul meu de oase , cu trupul meu fragil , dar tu esti cea pe care o protejez , nicun rau nu te poate atinge , pana si eu ma plang , esti amea potrivita , perfecta intruchipata . Simt o obsesie care ma inebuneste de fiecare data cand ma abtin sa nu te ating vulgar , sa nu te acostez nervos , ma tin pentru ca esti tu , ma tin pentru ca mi-ai dat un motiv inexplicabil de puternic , acela ca ma iubesti , nu mi-ai spuso , dar cred si simt ca e asa , te-ai scapat sa spui indirect ''de ce vreau sa fac asta'' , nu conteaza , timpul a fost creat pentru noi , ai un ceas care e stins , exact atat timp mai ai  , infinit pana la sfarsit , nu trebuie sa pui la indoiala cuvinte care exprima un sentiment destul de greu de acceptat , nu trebuie sa le rostesti pana cand nu le simti , pana cand inima bate de fiecare data mai tare pentru ca poate , pentru ca tu rostesti cuvintele ''te iubesc''. Un cadou , un gest frumos , ceva de care ma bucur , dar oare tu te bucuri , vreau sa-ti ofer ceva de care probabil mai tarziu va depinde doar cotidianul , un gest atins , imi plac buzele tale de tot , imi plac pentru ca dintre ele  cuvinte magice am aflat , iar numere basmice au iesit , buze pe care scriu te vreau , nu fiecare ochi vede tot , ci fiecare vede tot , am vazut in tine mult mai mult decat un trup perfect , am vazut in tine cuvantul perfect , motivul pentru care te vreau , te iubesc , motivul pentru care ma saruti , ma placi , din cest motiv suntem aici , pusi in fata faptului de care raspundem si suntem rusinati de ce se va intampla , inceputul e greu , restul , e si mai greu. Am ales sa renunt la tot , pentru a te avea pe tine , poate am gresit , dar greseala se repara , un suflet ranit niciodata , vreau sa te inteleg , vreau sa te am , imi place sa te fac sa ''plangi'' , dar imi place si mai mult sa te vad cum zambesti la fiecare privire si la fiecare compliment , adevarul , un mister , e mult mai bine sa plangi la un adevar suparator , decat sa zambesti la o minciuna desfranata. Stiu ce-ti place , tu imi placi , mii de fluturasi , in stomacul meu , pe peretele tau , nu pot sa-i vad pe ai tai , dar ai mei vorbesc si imi spun ca nu vor sa stea la intuneric si vor ca libertatea sa le fie data , vor ca tu sa fi al lor , vor sa tu sa-ti placa de ei , cuvinte intortocheate , cuvinte incrucisate , cuvinte din suflet , pentru suflet . Esti soarele meu , nu pot creste fara tine , esti albinita mea , nu pot sa infloresc fara sa ma polenizezi , dar nu pot sa traiesc , fara sa ma iubesti , toate te plac , chiar si mie imi placi , ce crezi , asteptarea merita sau viitrorul paleste pentru un nou destin , crezi ca poti sa ma fericesti , deja ai facut-o , mi-e rusine sa spun ''te iubesc'' chiar daca o simt , mi-e rusine sa te sarut , fara ca tu sa ma lasi , dar te vreau , am spuso in trecut , am continuato in prezent , iar viitorul asteapta. Sunt pe o scena imensa , refelctorul bate-nspre mine si nu stiu ce sa zic , expresia fetei ma da de gol , iar creierul mi-e gol , tu de dincolo de perdea ma strigi , iar chipul tau imi spune , nu conteaza ce zici , zi pentru ca poti sa vorbesti , gesticuleaza pentru ca simti asta , iubeste-ma pentru ca ma ai. Te vreau dinou , sunt obsedat , fara scrupule , poti sa ma condamni sau sa ma accepti , tu ai ales pana aici , ce crezi , poti sa continui? Mi-am dar seaman ca atunci cand voi murii , poate voi avea sansa la viata dinou , si o vreau dinou , poate lipsita de bine , poate cel mai bogat , nu am sa plang , ci am sa suspin amarnic de fericre , mi-o doresc , o vreau , te vreau dinou , o viata nu-mi ajunge ca sa-ti arat cat de mult insemi , Dumnezeu l-a creat pe om , tot El ne intelege , o ultima data vreau ascultare si pe tine intr-o adunara , unde sa fin dinou , nascuti , fericit si apoi implinitit , te vreau , meru am vruto. Dinou , am greseli , am greseli in ce spun , am greseli in scris , dar nu grsesc atunci cand te privesc , pot sa-ti conturez orice parte a ta , pot sa te doresc , dar doar tu poti sa crezi , pentru ca tu esti cea care ma vrea. In ultimul rand din acest articol , lumea e grea , toti sunt rai , dar lumea e facuta pentru noi  , e cu si despre noi , noi , imreuna , se farseste si vreau sa inchei , dinou  , TE VREAU.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu