marți, 3 septembrie 2013

Alegi

Vi s-a intamplat vreodata sa intalniti o persona straina fizica , dar comuna sufleteste , din intamplare , fara stire si sa simti ceva pentru aceea persoana , cu siguranta , de aceea vin astazi in fata voasta si sunt convins sa spun sa exista aceea dragoste la prima vedere , nu pentru ca am simtit acel fior rece de pe sirea spinarii , asa zisii fluturi in stomac si inima-mi batand mai tare de fiecare data cand rosteai un cuvant , de fiecare data cand erai langa mine. Am ramas placut surprins cum pot , cum stiu , cum vreau sa fac un lucru atata de mirific sa fie tot mai aporape de mine-mi insumi si de noi insine , chiar daca totul imi parea necunoscut. Te cunosc de cateva zile si pot sa-ti spun ca , ca m-ai furat , ai indraznit cu mult curaj nestind consecintele gandurilor mele sau macar ceea ce vroiam de la tine , insa , atunci cand iubesti , nu ai nevoie de o carte cu o mie de pagini in care sirul infinit de epitete si metafore neinsemnate , parca puse acolo doar sa te incurce si sa inmulteasca numarul de pagini , ci ai nevoie de tine , de increderea napraznica in ceea ce vrei , constiinta a ceea ce va doriti , pentru ca stiu ce vrei , asa cum si eu stiu ce vreau de la tine. Si stiu , sunt prost , nu am vazut in tine o posibilitate , o speranta la inceput , dar dupa atata timp , imi pare nespus de bine ca ai oglindit in mine si ai avut curajul inconstinet de a spune ceea ce vrei , atunci nimic din mine nu m-a mai oprit sa dau drumul fraului mult supus presiunii dorintei naprasnice de a cruma ceva de mult inceput. Urasc , ori poate iubesc ca timpul a trecut asa repede , ca timpul a fost de partea mea , dar nu de partea noastra si imi pare rau ca nu am reusit sa tin imensul foc sa arda la nesfarsit ca sa te pot incalzii asa cum am fost lasat sa o fac , e o ora prea matinala pentru multii , dar pentru mine o ora prea tarzie in care mi-am dat seama ca as fi vrut ca Pamantul sa fie minuscul , sa fim doar noi , doar noi doi , unul cu celelalt. Hai sa jucam un joc , apuca batul cel mai mare si castigi , dar nu uita , continuarea batului pe care-l ascund e un mister , asa ca nu lacomi la aparenta de la suprafata a unui bat lung , pentru ca , dupa el nu mai e continuare , ci doar un hau pe care ti-l sapi singur.
Ce alegi , sa iti construiesti un puzzle stabila sau sa pierzi zi de zi , piesa cu piesa , ramana doar cu o piesa din care nu intelegi nimic?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu