sâmbătă, 28 septembrie 2013

Te vreau...x6

Am revenit , am revenit cu un nou subiect , nu nou , ci despre aceeasi ''ea''  , cea pe care o cred cea mai speciala dintre toate cele speciale , cea pe care o cred unica fata dintre fete , in tine am gasit ceea ce in altele nu exista , am gasit iesirea din lungul tunel intunecat si plin de fum inecacios parca pus din dorinta de a ma ineca. Tu esti acea prietena si colega de clasa , de care tuturor le place , esti acea fata de dare toti se uimesc , esti acea fata cu care-mi impart sanvisul doar pentru a ma apropia de tine si de a te avea langa mine , pentru putinul timp oferit. Imi aduc aminte cand eram mic , caci eram mic , intotdeauna eram primul care raspundea intrebarilor invatatoarei , dar ultimul care era intrebat de catre ceilalti prieteni , o trauma? Nici pe departe , totul trece , ce a fost a fost , nu poate fi sters , nici goluri imense nu pot fi umplute , dar in lumea mea , pamantul e mai intains decat imaginatia , pamantul e mai intins decat imposibilul , pamantul e intins pentru noi , pentru noi doi , un taram magic , plin de oameni de circ , personaje rele , dar cu multi eroi pe de alta parte. Esti speciala , fiecare crede asta despre sine , dar eu cred in tine , cred ca tu esti mult mai mult decat un simplu cuvant pus pe o coloana sonora care continua nespus pana la sfarsitul vietii , o coloana sonora pe care esti nevoit sa dansezi in ritul ei , as vrea sa-ti ofer un dans pe o melodie lenta , fara versuri , ci doar vorbe despre tine , vorbe intre noi , cu si despre noi. Un lucru expus la modul superlativ , va fi intotdeauna la un nivel mai jos decat cel normal , dar tu , dar tu , draga mea , tu esti petfecta , perfecta in fiecare cale pe care o urmezi , ne-a certat miseleste din cauze poate prea stupide , dar ma bucur ca te-am convins adevarat ca pot si vreau sa fiu pasibila de tine si de tot ce-ti doresti. Mi-ai spus intr-o zi in care puteri nu mai avea , mi-ai spus intr-o zi in care soarele stralucea ca un diamant de abea slefuit , dar peste mine , un nor negru , un noian de negura , plin de ploaie si frig , frig care ma raceste , dar acea maxima pe care ai  avut incredera de a o spune , a distrus ceea ce numesc eu , lantul ghinionelor , ai fost un noroc adus din lumea spiridusilor verzi , un noroc plantat pe acest pamant , doar din dorinta ca intr-o zi sa fi incredintat acea firimitura micuta , mie. Multumid nu te satisfac , dar vreau sa-ti multumesc ca te fac speciala , vreau sa-ti multumesc ca exisit , vreau sa-ti multumesc ca o mie de cuvinte nu schimba niciun minut. Maine , o alta noua zi , maine o alta zi din sirul nesfarsit care va urma , maine voi fi un alt om , mult mai grijuliu , mai atent si sti , timpul inca se scurge , inima inca-mi bate , inima , care fara tine nu are niciun rol , inima care fara tine nu poate constientiza ce e acea iubire , nu poate simtii iubirea . Intotdeauna simt ca imi lipseste ceva ori am pierdut ceva , dar acum realizez intradevar ca imi lipseai tu , imi lipsea stilul tau , imi lipsea salutul tau calduros si plin de interpretari , imi lipsea imbratisarea ta , dar acum , sunt hipnotizat de dorinta inexacta care ma bantiue si care vrea mai mult , vrea un drog , un drog pe care-l detii , tu insati. Iti aduci aminte , primul salut , prima privire in ochi si primul zambet , pentru mine aceste imagini sunt titlul fiecarei dimineti , motivul pentru care dimineata soarele straluceste pe bolta cereasca si asteapta nerabdator sa ies din casa cu privirea indreptata spre nucleul lui luminos , iar cand imi amintesc ct de frumos e soarele , imi aduc aminte de tine , de tine , draga mea , de frumusetea ta , asemanatoare acelui soare , unic pentru noi , unic pentru tine. As vrea sa-ti daruiesc lumea , dar o ai , as vrea sa-ti dariuesc fericirea , dar o ai  , dar iti ofer ceva ce nu ai , ceva ce imi doresc sa ai , toata atentia mea , tot ceea ce-ti doresti de la mine , tot ce-ti pot oferi , va fi al tau . In fiecare noapte , oricare dintre noi adoarme cu un chip in minte , dar al tau e unul foarte unic pentru mine , iar visu-mi vorbeste ca si cum tu ai fi un basm , dar nu e asa , tot ce e este real , mai ales tu si asta ma imbucura extrem de mult , faptul ca pot sa-mi aduc aminte orice-ti apartine , in acest ritm de mars , totul se deruleaza rapid , pentru ca maine sa fi dinou in mintea mea , ba chiar in fata mea , privindu-te si mirandu-ma. Un lucru lipseste din aceasta conspiratie , un scenariu. M-am imaginat la intrarea in holul unui ring de dans , tu erai in urma mea , era dragoste la prima vedere , in interior , totul se derula dupa ritmul dorintei mele , m-am apropiat de tine , ti-am simtit zambetul atragator si m-ai prins in ghiare , m-ai atras incet incet , cu fiecare pas de vals , intr-un dans extrem de incitant , apoi , te-am prins de mana , am fugit , eram urmariti si ne-am oprit , ti-am spus cat de mult te iubesc , chiar daca dragostea la prima vedere nu inspira incredere , dar incercarea moarte nu are , apoi ne-am sarutat ghingas si plin de emotie , un scenariu cu final fericit , dar un scenariu imaginat , oare realiatea bate mintea umana? Cu siguranta ca da , dar intocmai , omul depinde de asta. Esti perfecta mea , sunt perfectul tau , dar de ce lumea in care ne invartim nu e perfecta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu