duminică, 29 septembrie 2013

Te vreau...x7

In fiecare zi , Dumnezeu m-a binecuvantat cu darul suprem , nu conteaza natura lui , real sau doar aparenta , acela al atentiei tale , al asculatarii tale , tu nu numai ca esti perfecta , esti cea care reinventeaza sentimentele , impreuna , in prezenta ta calduroasa si plina de semne ascunse , am descoperit o noua lumea , am trecut de o noua granita , iar ceea ce se afla dupa ea , cunoaste inceputuri de astazi , inceputuri care ma influenteaza extrem de puternic , de care depind , de care sunt indispensabil , nu pot sa trec prin rau , daca nu am parte de bine , iar tu , iar tu mi-ai oferit mai mult decat bunatate suprema , fericire mareata si un drum luminat pe care sa-l urmam amandoi , impreuna , pana cand lumina se va face noapte , iar stelele vor incepe sa se uite dinou incremenite la noi , la noi doi , cum noaptea ne atrage , ne duce pe plaiuri de bine , iar tu esti amea. Am un jurnal tainic si plin de intamplari , adanc ascuns in mine , pus pe partea dezamagirilor , intr-un plan secund , undeva uitat , dar tu ai reusit sa ajungi la el , poate prin miracol , poate pentru ca asa vroiai tu , asta iti era menirea adusa pe pamant cu motiv, iar in incercarea ta de a deschide lacatul ruginiu de timp , de faptul ca nimeni nu a mai reusit sa mai apuce aceasta carte imaginara din interiorul meu , asa cum tu ai facut-o si nu numai ca ai reusit sa citesit , dar reusesti in fiecare zi sa scri noi pagini , fara numar , doar cu intamplari , bizare , dar pline de sentimente care pufaie sa fie exteriorizate prin gesturi . Ai resuit sa ma atragi in mrejele tale , ai reusit sa furi rafinat si sa creezi in continuare cu plecare , ai reusit sa supui totul tie, dar un singur lucru vei mai reusii , sa ma ai , pe mine si tot ceea ce tu iti doresti , limita nu e un capat , limita e un advertisment care te obliga sa nu depasesti linia continua pentru ca vei fi sacnctionat , dar dupa atata timp de mers doar in dreptul ei , am reusit , am gasit spatiul punctat unde pot sa trec dincolo de zidul care nu exista , dar care ma va sanctiona drastic , daca voi incerca sa incalc orice regula al lui. Tu de acolo , te-ai gandit vreodata ca in lumea exista doar o singura finta ca si tine , desigur ca nu , modestia este mult mai expresiva in momentul asta , dar nu asta conteaza , atunci cand iubesti , nu modestia face regula , nici macar adevarul , ci felul in care atractia si imbinarea aproape perfecta dintre lucruri radical diferite se intampla , am nevoie de tine , lafel cum orice om are nevoie de apa , pentru mine , cotidian inseamna ceva care devine o obijnuinta , dar tu esti mult mai mult decat poate insemna orice cuvant care face parte din familia lexicala a oricarui fel in care se spune , te plac , e prea vulgar sa-ti spun ca te vreau , dar asta mi-e dorinta , iar nicio prejudecata nu ma impiedica sa continui dupa virgula care lasa o pauza de respiro , un timp in care doar zambetul tau mai se aude cum ma incanta si isi face simtita prezenta prin frumusete si prefectionism. Niciun profesor de pe acest pamant nu poate sa explice cuvantul perfect in toate detaliile lui , dar eu cred ca este adevarat , este imposibil pentru ca descrierea unui cuvant ca acesta sta intr-un altul , in tine , ai reusit ca in putinul timp acordata sa ma inveti ca ce simt este al meu si trebuie impartit , tocmai din acest motiv , vreau ca tu sa ai parte de ceea ce am , mai mult decat eu am si vreau sa te ingrijesc , vreau sa te pretuiesc , sa-ti fiu aproape , tu esti cea de care am grija , tu esti cea de care aproape nu inseamna departare , ci langa tine , tu esti cea care ai reinventat valoarea , ai dus cursul imposibilului pe nivel inalt. Sa darui inima cuiva nu e un sacrificiu imens , dar unul extrem de proportional e acela de a gasii persoana care inspira destula incredere puternica pentru a primii ceva de care nu numai ca eu ofer , ci ceea ce toata lumea cauta sa ofere , insa , se pare ca lafel cum lumea functioneaza , asa oamenii functioneaza , intotdeauna cel mai ieftin produs va fi vandut primul , tocami de aceea , increderea e vanduta pe bani marunti , iar sentimentele pe nimic , galbeni ruginii , promisiuni invizibile si intuneric negru. Uite , fiecare are in gand mult mai mult decat ceea ce i se intampla , are diverse secnarii basmice , romane cu final fericit , dar eu te am pe tine , naratoarea mea indirecta , a carei incredere nu incape discutie , am gasit in tine ceea ce in multe carti nu exista , am gasit in tine ceea ce o comoara nu contine , am gasit in interiorul tau , iubire , incredere si preferinta , un mod rafinat de a spune ca ai in minte ceea ce vrei , dar ai nevoie de cineva pentru a afirma pozitivul din partea explicita. Multe randuri , sute de cuvinte , zeci de puncte si doar un sigur sentiment... . Te vreau...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu