luni, 2 septembrie 2013

Non-sens

Voi rugini asteptand explicatia mea , explicatia vieti , explicatia cuvintelor ''te iubesc'' scrise sub un morman de nimic.

Cu siguranta am trait una dintre cele mai mari tragedii , dar nu m-a schimbat , pentru ca nu  trebuie , nu merita , nu este nevoie , facand o mica comparatie , culoarea unei masini nu este schimbata din fie ce zgarietura , tocmai de aceea , am ales sa traiesc , sa traiesc ca si cum in fiecare dimineata trezindu-ma , este un nou inceput , un inceput in care o zi de ieri nu mai poate fi schimbata , precum asa si e . M-am trezit , de fiecare data am fost lovit de o forta , am raspuns cu liniste si m-am trezit iar , ia , iar si iar , astazi mergand spre afara am orbit , am orbit in fata oricarui cuvnat invizibil ,am trait sa vad cum cel de langa mine e ranit , am trait sa vad cum lacrima-mi cade pe foaie de caiet pe care de abea incepusem sa invat cum sa scriu , am trait sa respir aerul pe care mi-a fost oferit sa-l folosesc pentru altii , un dar divin , insa trecutul nu poate fi setat , si da , imi pare nespus de rau ca am lasat lucruri sa se termine fara ca sa pot macar sa-l ating sau sa il cuvantez in pace . Intre timp , am invatat sa trec cu vederea , in timp am invatat cum sa scriu cu lacrima-mi ochi si sa respir fara sa ma gandesc , s-au scurs ore , zile , ani si consecinta deznadajduita a unui fapt de care imi pare rau este ca , voi murii , oare? Cu siguranta , dar in ce zi , cand , unde , nu-mi pasa , am in mana cursul proprei mele vieti , voi face ca acest minunat dar sa nu fie irosit cu lucruri marunte care aduc doar nefoloase si mustrari. In acest moment ascult cum inspiratia spune ca nu mai e drum inainte , ascult cum totul afara o face in ciuda mea si invat ca cateodata e bine sa fi singur intre atatia oameni. Este o binecuvantare sa fi la locul si timpul perfect atunci cand ai nevoie de ajutor , de indrumare , insa mie nu mi s-a intamplat niciodata asta pentru ca am fost prea ignorant cu oamenii pe care trebuia sa-i bag in seama cel mai mult , sa-mi focalizez privirea asupra lor si sa las grutatile ietii sa fie doar un instrument de joaca pe care sa-l pot coordona miseleste pe un drum intre straini unde sa-si piarda urma de tot. Ca drept dovada , ce am scris mai sus nu spune multe nici despre mine , nici despre voi , dar stiu un singur lucru ca spune ceva despre ce trebuie sa facem atunci cand vream sa gasim o solutie spre dezlegarea unor mistere fara capat , sa gasim solutia ecuatiei , sa punem virgula inainte de si . Tu , da tu , cel care vezi ca cuvinte non-sens te-au facut sa iti imbogatesti privirea cu alte mii si mii de cuvinte , uitate in inima ta si spune-ti , oare am nevoie de o rezolvare sau deja o cunosc , dar nu vreau sa o accept , exact in aceeasi situatie ma numar si eu , stiu ca ce fac nu e bine , stiu ca daca te iubesc e bine , pot sa fac deloc rau , pot sa traiesc un rau , vreau sa te am langa mine , dar totodata vreau sa fi in mine. E inceput de saptamana si stau cu foaia alba-n mana si ma uit , ma uit indelungat cu randuri raman nescrie si tu esti tot mai departe , pana cand , pana cand va dura valul neasteptat de amintiri grele care te incoroneaza pe tine. Ei bine , oare putem sa gasim o explicatie imposibilului , cred ca da , nu exista nu pot , nu exista nu vreau , nu exista nu stiu , insa exista invat si un paradis pe care vreau sa-l cunosc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu