vineri, 27 septembrie 2013

Te vreau...x4

Nu as vrea niciodata sa-ti fac vreun rau , cu cu atat mai mult sa nu te dezamagesc , dar eu iti spun sincer , te vreau , e dorinta mea , e cadoul dorit si asteptat cu emotie si caldura ca un cadou de Craciun , insa dinou , nu vreau sa fac o paralele intr sentimente banal descrise , intre tine si lucruri care nu-ti seamana , eu vreau sa te compar cu cineva de sus , cineva care e deasupra mea , atat cu caracterul inconfundabil si frumos cat si corpul extazuos. In seara asta , am vorbit , am vorbit despre rau , un rau pe care nu vreau sa ti-l mai fac , dar decizile pentru a face o fapta buna implica si acel rau inevitabil , nu vreau sa te pierd intr-o padure un am mers ca sa descoperim basme trecute pe hartie , frunzisuri pline de stropi uscati , ale ploii urma , unde am mers sa ne regasim , nu vreau si nici nu pot sa te pierd , chiar daca nu te am , e o necesitat inexplicabil de frumoasa ca tu sa fi mereu langa mine , indiferent de contextul dat , tu esti subiectul al carui adjectiv ramane o nota superioara oricarui semn de obstructionare a dorintelor tale vrednice de bine. Asta-seara , am avut ocazia inumana de a te asculta , de a te asculta mirat , asa cum doar tu stii , mi-ai vorbit despre multumirea ta fata de mine si nu vreau sa cedez opinia si vreau sa-ti ofer concluzia , multumirea e doar o vorba , sentiment unit , tu esti un miracol , un inger intr-uchipat in om , intr-un corp frumos din cer , aripile mari si fala , nu se vad ele acum , dar candva si cand va fi , tu vei fi cea dintai. Scriu asta intr-un ceas tarziu , maine poate , nu se poate , te voi vedea nespus si pentru ca-mi plac foarte mult epitetele extraordinare , voi continua sa cred ca ceva ce citeam demult intr-o carte , intr-o carte cu final fericit , dar nu tot parcursu-intreg , a devenit realitate , tu exisiti , spatiul-timp e si el cu noi , e si el aici intre noi si regret fiecare minut fara tine , regret fiecare secunda despre tine , despre tine ocarita de vocea altuia , nu las asa , spre ca o vorba dulce sa fie cea mai buna si amarul nenorocit sa piara dintr noi si sa mai ramana doar frigul colidorului unde ne intalnim , nu vreau sa fie cald , nu vreau sa fie rece , te vreau pe tine , a mea pereche. Poate ai sa plangi , poate ai sa te abtii exemplar , oricum ar fi , ce e despre tine , e adevarat si eu iti multumesc cu adevarat , spui ca eu sunt unic , eu spun ca tu esti una , dar dincolo de cuvinte , fiecare dintre noi e unic , dar tu iesi in evidenta , modestia ta angelica parca scoasa din oala unde Dumnezeu a creat frumusetea si caracterul binecuvantat al omului , ti-am mai spus , o repet , nu exita influenta inoportuna pentru ceea ce fac eu acum , o fac pentru ca-mi place , o fac pentru ca pot , iar in primul rand , o fac pentru ca-mi placi . Zambetul tau dinou e tema de discutie , dar imaginea lui , tema vesnica pentru mine , sti sa atragi privirea mea , sti sa te incovoi atunci cand nu vrei , ma chemi la tine doar din privire si imi place nespus , sti ce vrei , sti ca in fata vor venii multe ale oportunitati , dar m-ai ales pe mine , doua cuvinte nu pot sa-ti multumeasca , dar cateva sute? Asta vreau sa incerc , vreau sa-ti multumesc pentru ca ai facut posibil ca sa-mi arati frumusetea ta , interioara , a ta , nu a altcuiva , sti sa spui ce vrei , asta e dorinta mea , vreau sa-ti ofer ceea ce tu imi ceri si nu ma voi abtine , o pierderea asa cum tu ai putea sa fi , leac pentru acest hau adanc nu exista ,  va fi el umplut cu alte rele , care pana la urma ma vor ura si pe mine , nu lasa sa fie asa , haide sa participam egal la sansa ta , la sansa pe care nu numai ca mi-ai oferit-o , ci la sansa la care vreau sa aspir , timpul meu e pretios , al tau nepretuit , asa ca vreau sa-ti rapesc miseleste atentia ta si a timpului tau scurgand , pentru a-ti arata ca in sufletul meu baltic din rasa pura , exista un rod imens , haide sa abuzam de el impreuna , iti va placea cu siguranta. Nu conteaza timpul , nu conteaza cel de langa mine , nu conteaza trecutul , consecintele sunt mult mai importante , tu esti o cnsecinta a placerii , din dorinta mea , vreau sa-ti scot in evidenta fiecare parte a ta , fiecare parte ascunsa , ochii tai sclipind , privind inspre mine , chipul tau , un deja-vú de ieri , mainile tale care-mi frang emotiile pline de asteptare , poate timiditate ascunsa , esti foarte rafinata , sti sa te porti , iar cand vine vorba de mine sti ca nu trebuie sa fi slaba , un lucru bun , vreau sa fi tare cu mine acum , ca mai tarziu partea sensibila si mladioasa sa ma atarne la relaxare si fericire extazianta , plina de zahar , dulceag . Prin geam vad o steluta , vad o steluta dincolo de norul plin de negura inecacioasa si un noian de negura , dar vreau sa trimit acea steluta sa te pazeasca , sa te tina sanatoasa , sa iti tina de urat atunci cand eu sunt dincolo de imensul zid pe care ei din jurul meu il pac sa-l construiasca , caramida cu caramida , zi de zi , steluta aceea voi fi eu , un eu indirect , dar lafel de subiectiv , lafel de obstructionat , lafel de privitor , insa atunci cand steluta de fiecare seara va disprarea , probabil zidul imesc ma va acoperii , iar singura salvare vei fi tu. M-ai curpins , ca sa-mi arati ca esti in mine , ca sa-mi arati ca pot sa cred in tine , dar acum vreau sa-ti arat ca tu esti tot , nu am alte prejudecati care sa-mi atraga atentia , inafara de viata care indiscutabil se duce zi de zi mult mai in fata , avanseaza marsaveste catre sfarsitul nedorit , acum te vreau , ieri , mi-am dorit ,  maine poate insa te pot saruta. Nu vreau sa numar randuri pline de sentimente expuse virtual , nu vreau s anumar randuri pline cu lucruri bune , dar si mai putin bune , pana la urma , vreau sa numar , fiecare cuvant si sa ajung la numarul infinit , deoarece , tu nu meriti nu loc in inima mea , tu meriti intreaga inima , ca pe un dar , ca pe un premiu de mandrire , ca pe un premiu meritat , iar numele inscriptionat sub scoclu sa fie al nostru. Multe randuri , multa rabdare , mult extaz , dar cel mai mult si cel mai mult , eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu