joi, 26 septembrie 2013

Te vreau... x3

Te-am cunoscut , nu demult , dar cu atata mai putin conteaza , ceea ce mi-a fost dat sa vad e mult mai mult decat un dar ceresc , mai mult chiar decat orice , mi-am dorit sa cunosc pe cineva care intelege , care intelege orice , chiar , daca uneori ai nevoie sa duci munca pe branci pentru a pune in fapt un adevar si pentru a realiza ceva la care ia parte ''ea'' , cea pentru care titlul acestei naratiunii exacte e ''te vreau'' cea pentru care nu am renuntat , nu am renuntat sa ma lupt pentru o sansa unica , o sansa extrem de pretioasa lafel cum ''ea'' este , as vrea ca acel zambet al ei sa-l pot privii mult mai mult decat cateva minute , as vrea ca , chipul ei diamantic , sa reflecte in mine , sa reflecte in sufletul meu , sa fiu eu la urma mea , o oglinda si sa ne privim cat de tari am fost. Ai calitati si defecte , impresia ta , dar amea spune ca defectul paralel calitatii e doar o uneltire pentru a-l ajuta sa fie un lucru bun , te aceea , nu te urasc , de aceea nu te resping , de aceea imi placi. Acum , acum iti voi face o mica prezentare incepand de la crestetul capaului , pana in adancurile sufletului , astazi , atunci in frigul colidorului , m-ai imbratisat , poate pentru ca ai vrut , poate pentru ca ai vrut sa-mi arati recunostinta fata de comportamentul , cu atat mai putin conteaza , iar in acel moment de cumpana emotionala , nu m-am putu stapanii sa nu-ti mangai parul tau matasos , parca socos dintr-o batatorie , am avut ocazia in ziua in care te-am cunoscut sa-ti ating obrazul rosiatic cu propria-mi buza , iar ceea ce am simtit nu e decat un fior , dar un fior puternic si intens , in fiecare zi stau langa tine , in fiecare zi iti simt influenta , chiar daca nu ma pui sa fac ceva , chiar daca nu ma atingi , dar sunt si voi fi sigur si ma voi conforma , umbra zambetului tau ma face sa ma gandesc la tine si inima-mi tresare , dar atunci cand il vad , nu exista cuvant format din mai putin de zece litere care sa-l descrie in sensul adevarat si propriu. Am incheiat propozitia anterioara nu pentru ca sirul de caracteristici a luat sfarsit , ci pentru ca am prea putine aliniate , dar acum voi incepe sa insir dinou lista mult intinsa cu tine , cu fiecare parte din tine , o mica extractie , silueta ta , fara cuvinte , doar un singur adjectiv , scur si la obiect , frumoasa , ochii tai care ma fac sa ma pierd intr-un noian intins de negura la capatul caruia se afla o usa , iar in fata ei ai sa alegi , intri ori ramani pe dinafara , insa  eu mi-am propus sa intru si sa aflu ceea ce se afla dincolo de zavorul incuiat , dincolo de lemnul parca nou al ei. Oare de ce tine pot sa-mi amintesc atatea , iar de orgoliul celor din jurul meu nu? Cu siguranta exista un motiv explicabil , acela al oportunitatii oferite si al consecintelor inscenate pentru a-mi culege rodul , dar nu ma las pentru ca mi-a cazut o caramida in cap , dar nu ma las pentru ca sunt mut atunci cand trebuie sa las de la mine si cel mai impotant , nu ma las atunci cand toti din jur apasa asupra mea cu ultima forta , stiu de ce , pentru ca sunt mult mai puternic decat cred ei si decat cred eu . In ultimele zile am avut ocazia sa cunosc noi granite si chiar incercari calauzitore spre o buna directionare in viitor , atunci cand ma voi intalnii cu astfel de provocari. Cum spuneam , trecutul nu conteaza , ce a fost , a trecut , ce va fi , va urma , iar viitorul nedestainuit va urma sa-mi creeze cadorui atat bune cat si mai putin inspirate. Nu-mi pasa de cate ori , vesnice , trebuie sa incep cu numarul zero , ci conteaza ca de fiecare data sa ma intrec pe mine insumi si sa trec de numarul la care am ajuns la anterioara abatere si voi incerca in continuu si nu las , nu ma las , nu te voi lasa sa arati ca nu mai poti , din acelasi motiv din care nu exista , nu pot , nu vreau , nu stiu.  Iti multumesc nespus ca increderea ta inca salastuieste in mine , iar speranta mea in tine , e greu sa-ti imaginezi pierderea a ceva ce nu ai avut , catusi de putin te-ar bantuii sentimentul , dar eu nu vreau sa primesc o sansa pe care sa o risipesc din dorinta de a afla o alta pentru ca atunci cand aspri la doua lucrui de odata , nu ajungi sa-l ai pe niciunul , de aceea , vreau sansa ta ca sa te am pe tine , pentru mine o incercare plina de adrenalina , poate pentru tine mult mai mult , nu pot stii ceea ce tu vrei asa cum eu imi stiu aspiratia pentru tine. Gandeste-te , daca as fi avut pe cineva asa cum tu iesti , in acest moment nu numai ca as fi foarte fericit , as fi implinit pe departe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu