duminică, 15 septembrie 2013

De ce...

Oameni , in general , trag concluzii pripite , pline de minciuna si falsitate marsava , o concluzie explicita pentru concluzionar si foarte imprimanta pentru concluzionat , insa , oare de ce ne place ce e mai usor , de ce nu ne plce sa fim in locul altuia , de ce suntem noi? Pentru ca fiecare are acces deplin si ne restrictionat la libera constinta , ceva dupa care ne ghidam voit prin orice colt al fiecarui sentiment care ne dogoreste sau ii cuprinde pe altii si pentru ca avem nevoie ca ceilalti din jurul nostru sa fie doborati si crunti de durere pentru ca noi sa ne simtim , o facem , dar in cele din urma , din fapte nu suntem unici , iar cel doborat va dobora si el la randul lui . As vrea sa pun suflet in ceea ce fac , as vrea sa construiesc un turn imens si apoi sa-l daram , ca sa vad cum e sentimentul de a distruge ceva necesar , de a disparea dupa perdea atunci cand suntem cautati , de a fi inumanizati printre atatia oameni care si-au pus incredere banoasa la pariu , dar exista asa numitii , trisori . 
Vreau sa ajung la mal , sunt disperat sa traiesc , dar nimeni nu-mi ofera o mana de ajutor atunci cand le-am creat pamantul de sub picioare fara ca sa cer macar nimic.

Am vazut in tine o oglinda , o oglindire a celui bun , dar lafel cum vampirii nu pot fi vazuti in ea , tu ai putut fi vazuta , ai putut fi vazuta sau mi-as fi putut dorii sa am o cheie universala si sa-ti deschid inim pentru a putea sa o infintez in mine , dar nu  am , nu voi avea , asadar tu ramai la suprafata in barca furata prea usor de sub mine , iar eu ma scufund incet in propria-mi incredere pe care le-o acord tuturor , din neglijenta si din dorinta de a fi eu intre atatia ei. Am judecat gresit , cine nu a facut-o , am pictat un portret , al cui? Nu am avut motiv , nu pot avea idee , dar sper ca ea sa fie unicul portret pe care sa-l mai vad curat in fata mea inaintea celorlalte portrete reale , fizice din spatele meu , care pandesc fiecare urma de deschizatura strajnica a magmei de incredere care curge incet din mana mea. Fiecare om care are definitia pietrei filozofale in minte , vrea sa o si descopere , dar , ea nu exista , e doar o nascocire cu motiv a omului educat pentru a motiva la randul lui pe cel fara de carte sa puna mana pe invatatura , prin asta vreau sa spun ca , esti un prost , sa crezi in ceva care nu are pic de incredere in sensul proprie-i motivatii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu