sâmbătă, 28 septembrie 2013

Te vreau...x5

Afara e un soare orbitor , dar atmosfera foarte rece , am un motiv pentru acest fenomen ciudat , dorul , mi-e dor de tine , mi-e dor sa te vad , simt lipsa desavarsita de vocea ta , plina de acorduri ridicate si inchinate spre fericire , o voce de aur , cum se spune ca sirenele tainice ale oceanelor ii atrag pe marinari spre propria moarte prin catec inimaginabil de saltaret si atragator , asa , tu ma atragi in mrejele tale , fara sa ma atingi , doar sa-mi spui si , imi place , imi placi foarte mult pentru ca doar tu sti foarte bine sa-mi aduci un zambet adevarat pe chip , doar tu sti sa ma faci fericit , chiar daca motivul e altul. Ieri am lasat in urma un chip , al carui zambet ma facea sa stau , dar obligatiile te imping spre nereusita si ai nevoie sa renunti la ce e bun in favoarea extrem de neintelegatoare a rautatii. Dinou , vocea ta , sursa de inspiratie , plina de tonuri joase , incarcata de note inalte si plina de pauze care ma fac sa ma gandesc tot mai mult la urmatoarea silaba pe care o vei rostii printre buzele pe care mi le dorec , nu mi-e frica sa spun , probabil ca niciodata nu-mi va fi frica sa spun ce vreau , ceea ce-mi doresc , ceea ce tu poti sa-mi oferi.. . Vreau sa te fac fericita ,dar am nevoie de tine pentru asta , totul a putut fi creat de Cel de sus , dar aici , omul nu are puterea sa faca din cel pe care-l vede in fata o persoana fericita din rasputeri , dar omul pote sa faca imposibilul , un lucru trecut intr-o alta lume , aceea a posibilului , de aceea , ai nevoie sa colaborezi din aproape cu cineva pentru ca rezultatul s fie unul inmultit la numarul de oameni care colaboreaza atasati de produsul care va fi finit. Te-am cunoscut din vedere , te-am privit cu ochi caprui , te-am simtit din priviri , dar de abea acum , ti-am simtit caldura , dar nu asta ma supara , niciodata nu va fi prea tarziu ca cineva sa creada in mine asa cum tu o faci , asa cum tie ti-a fost dat , nu exista cuvant in vocabularul verbal al cuiva care sa descrie ceea ce simt , ceea ce vad , dar mite , ceea ce vad in tine , sa lasam partea scrisa si sa trecem la fapte simtite de catre noi , de noi , amandoi. Am un regat intins , plin de mituri , personaje basmice , dragoni si balauri imensi , rauri pline de apa sarata , pesti imensi , oameni sapani si oameni harnici , eroi si pintese , dar te intreb eu , vreodata , atunci cand voi fi rege , iar regatul meu are nevoie de o regina atot conducatoare , ai avea dorinta exprimta de a te alatura impreuna cu mine , pentrua  creea , perfectul imaginar?  Raspunsul sta in mainile tale , nu pot traii , ceea ce simti tu , ceea ce tu privesti , ori cum ma privesti , dar sper ca ai o anumita placere atunci cand ma vezi , nu pentru ca vreau sa insemn ceva , ci pentru ca vreau sa cred ca sunt special , chiar daca nu tuturor o arat , insa da , imi place sa o spun , tot ce am narat , descris in tocmai , e pentru tine , pentru cea care am parerea vaga ca insemn mai mult decat un personaj comun mie si altora , mie si tutuor . Vedeti voi , ceea ce scriu , e nascut din inspiratie , din dorinta , e creat sa fie asa , sa fie o vorba dulce , care candva va aduce , poate rod , poate stricaciune , dar pe tine te vreau , nu pentru ca vreau , nu pentru ca stiu cum , ci pentru ca pot , dar inca odata , fraiele sunt in mana ta , asa ca condu cu grija , ia-o pe drumul drept , nu pe cel scurt si fara vizibilitate , s-ar putea ca undeva asuns in intuneric sa fie piaza rea si sa-mi fure cadoul pentru tine , cadoul oferit tie , atentia mea totala , cat si viata mea personala. As vrea sa te sarut , as vrea sa iti simt buzele pe ale mele buze , sa iti simt dulceata specifica tie si pasiunea extrem de plina cu adrenalina , inima-mi batand tare , creierul aproape mort , iar in fata o singura decizie , o legatura de moment , dar o legatura puternica , una menita pentru noi. Am slavit lucruri care te privesc , am inchinat tie tot ce ti-a placut , vreau ca sa fiu mult mai mult decat ceea ce am fost , nu vreau sa fiu persoana care ieri te-a suparat , vreau ca maine sa fiu persoana care te-a fericit , mai mult decat un adjectiv inecacios. Am pentru tine ceva , un cadou , oportunitatea de a te avea , de a te exercita asa cum nimeni nu o poate face , decat unicitatea mea , vreau sa ti-l dau. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu