miercuri, 18 septembrie 2013

Ceau

Vreau sa ma iau de fiecare om care nu-mi place , vreau sa ii arat ca lumea e mai mare decat pare , dar in acelasi timp ma gandesc ca , daca las sa continue asa cel de jos va fi in varf , iar in cele din urma cel de acum nu va mai fi maine. Razbunare , dulce razbunare , din pacate si eu am fost printre multii oameni care s-au increzut in piterea razbunarii , dar pur si simplu nu am castigat nimic , am distrus momente din viata pentru a creea atentie inconvenienta altuia , iar eu am fost cel razbunat. Mi-a fost dat sa aud , mi-a fost dat sa vad , mi-a fost dat sa traiesc , dar niciodata nu am primit raul in dar ,ci in forma unei monede de schimb , a carei curs valutar sta in perseverenta ta inexistenta , iar tu esti considerata un rebut. Imi place ca te uiti la mine , nu spui nimic , dar limbajul trupului spune un mic discurs plin de epitete si cuvinte mladioase ori e doar una dintre parerile mele eronate , nu am cunostinta de cauza , totul e plin de atata falsitate , de atata umbrire a unui miraj cu soara palitor , plaje pline de palmieri si tu pe un sezlog , dar in relitatea ta superficiala nu esti decat intr-un desert plin de oameni care cauta orizontul marginas mergand doar in centru. Ma supara , ma supara faptul ca ieri erai in fata mea , spunei multe , azi , azi esti tot in fata mea , dar intoarsa cu spatele si vocea-ti indreptata spre acel miraj , acel el. Voi spune nu-mi pasa , chiar daca asta ma face sa imi pese si mai mult . ma face sa imi urmez drumul meu , ajutat ori poate singur impotriva tuturor , nu conteaza , ce vrei vei reusii si eu voi reusii. Pune la punct un plan , un plan maret , cu intentii si tinte fixe si arunc-l in noianul de negura care te-a facut sa il creezi.
Ai trecut pin viata si sper din orgoliul pe care il am sa nu ma uiti niciodata si sa stergi dara aceea alba lasata in drumul tau atre asa zisa ta implinire inchipuita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu