luni, 13 octombrie 2014

Un nou inceput , o noua toamna

     Astazi e un nou inceput pentru mine , am deschis usa unei noi porti prin care am trecut spre o alta lume , o alta lume de vis , in lumea mea , aici totul e frumos , niciodata furtuna , aici pasarele nu trebuie sa plece in tarile unde e mereu cald , aici soarele straluceste mereu si imi incalzeste mereu inima , aici niciodata nu e frig , aici e bine , pentru ca am pe cineva langa mine , de azi inainte , am pe cineva aici , cineva care sa-mi spuna ca ma iubeste , cineva care sa-mi spuna ca ma uraste , cineva care sa vrea exact ceea ce-mi doresc eu .
     Totul s-a intamplat asa cum imi doream , asa cum scrie in orice carte cu sfaturi pentru si despre viata , am facut exact dupa regula lasata de Creator , adica eu insumi , lasa totul in voia sortii , doar asa te bucuri de tot ce ai pe masura , pentru ca daca ai asteptari , acestea nu vor fi duse niciodata la o extrema , mai degraba nu vor fi satisfacute sub nicio forma. 
     Este ca mersul pe bicicleta , aceasta reusita personala , te urci pe bicicleta , cazi , te urci a doua ora , cazi , te urci a treia oara , parca , parca , incerci a patra oara , parca se misca pamantul sau eu cu bicicleta , incerci si a cincea oara , hai ca ti-a iesit pana in coltul casei , la a sasea incercare , cazi si te lovesti , dar nu te dai batut niciodata , tu nu esti un fricos , tu ai virtute , curaj , bravura , nu-ti segmentezi caracterul , il lasi sa functioneze pe baza unui intreg , unui original , a saptea ora e cu noroc , nu mai ai nevoie de tatal care sa te tina sau care sa te impinga de la spate , acum , poti sa pedalezi singur , sa mergi , sa gasesti o cale pe un drum unde sunt nenumarate cai , acum poti sa o iei in ce directie vrei , acum sti sa mergi pe bicicleta. Cam asa suna si incercarile mele spre a gasii o cheie pierduta sau negasita niciodata pe fundul unui lac , unde doar namolul si ceva pietre naravase se mai misca , acolo sa ascuns cheia care deschide portalul spre lumea mea , lumea feiricita , alaturi de ea . Pana acum pot sa spun cu urme de regret ca nu am trait intr-o lume condusa de mine , cererile mediului mereu ma indrumau inspre a face fericit pe altcineva , nu pe mine , tocmai de aceea , datorita faptului ca am reusit sa organizez fiecare carte in ordine alfabetica in biblioteca imensa a sufletului meu ,  am resit totodata nu doar sa gasesc cheia aceasta mult ravnita , ci chiar si zavorul pe care-l deschide aceasta unealta simpla , dar complicata , acum lumea mea este ea , acum noi doi formam o lume , ce poate fi mai frumos , viata dincolo de bariere , viata dincolo de probleme.
     Vrei sa iubesti , dar nu ai pe cine? Cam asta era zilnica intrebare care ma macina si parca cineva o tot repeta intr-una , parca cineva ma chinuia , vroia sa vada cum sufer , dar poate aceasta voce interioara , ori poate delirez , m-a ajutat sa caut pe cineva ca sa iubesc din nou , sa-mi doresc ca somnul sa nu ne desparta si sa putem sa ne tinem mereu de mana , ca o contopire , nespus vreau ca viata mea sa devina una mai buna , pe zi ce trece , devine mai indrazneata , mai draguta , mai frumoasa , o viata mai buna. Mi-am dorit acest lucru , printre putinele care chiar se implinesc , dar a avut loc , e ca o supernova , in opinia mea , o supernova acumuleaza timp , experienta , viata , instructie , aduna in ea tot ceea ce e bun , apoi , cand aceasta supernova devine o bomba , eu iubire , explozia acestei bombe , o numesc dragoste sincera , imensa , care se raspandeste pretutindeni in Univers , in inimile noastre , ea e iubirea mea , rolul vietii mele .  
     In inima mea nu se afla doar sange , caci daca ar fi doar atata as supravietuii si cu o punga in loc de ea , in inima mea e iubire , sunt artere , este dragoste , sunt vene , exista speranta , adevar , incredere , exista caracterul meu , sufletul meu se afla in inima , gandul si trupul meu , ea , iubita mea , se afla in inima , gandul si trupul meu , e ca o floare , colorata , frumoasa , dulce la miros , o mireasma angelica , simbolul vietii dincolo de bataia inimii . 
     Pentru mine nu exista un caracter perfect , pentru mine nu exista caracteristi specifice unei fete , totul se intampla in voia sortii , iubirea e o intamplare , asa cred eu , mi-a aparut in cale , mi-a furat privirea , chiar daca modestia o face mica , mica de tot , eu am observat-o , nu e cea mai frumoasa pentru cei din jur , dar pentru mine , nu exista termen de comparatie , toata lumea e frumoasa , pentru mine ea e o salvatoare , fara de care poate ca inca traiam , dar intr-o monotonie atat de trista incat cearcanele mele ar fi fost gume care se intind , dar nu-si revin la forma initiala , pentru mine , ea e noul inceput , noua mea viata. Visul e ceva ce nu e adevarat , e o nascocire a mintii pe timp de noapte sau in timpul odihnei , a somnului , acolo totul se intampla in doua feluri , prima optiune ar fi cosmarul , un vis in care totul se intampla prost , totul e urat , nimic nu are culoare , e intuneric , sunt umbre , lumina e ceva ce nu a existat in aceasta lume fara viata , o lumea in care multi aleg sa traiasca , doar pentru ca lenevia e mai mare ca vointa , iar , desigur , a doua optiune este visul normal , visul ca regat de bunavoie , fericire , in aceasta parte a mintii , adica a visului , totul e ca o regizare a fericirii , totul se intampla din inertie , exact cum scrie in mintea ta , acelasi scenariu , poate si sentimente de deja-vú , viata e ceva de nedescris , ea , iubita mea , la fel , e intamplarea pe care o traiesti , nu o povestesti. 
     Nu poti traii ferici atat timp cat nu iubesti, de fatada , da , poti aparea ca fiind un om implinit , cu relizari , dar nu complete , un om in viata trebuie sa sadeasca un pom , sa construiasca un camin si sa dea viata unui copil , sa creeze o familie , asta e scopul vietii , in rest , intamplari urate , care se inampla , se tot intampla si nu mai inceteaza niciodata , hai sa punem mana de la mana si sa oprim intamplarile rele , viata are prioritate , nu vesnicele intreruperi , ca un film invechit. 
    Pentru prima data in viata , astazi am avut ocazia sa traiesc un vis , sa fac ceea ce am visat , mi-am dorit din sulfet ca ceea ce a fost azi sa se fi intamplat asa cum a fost . M-am trezit de dimineata , ravasit de somn , parca mai sa adorm din nou pe la ora de amiaz , dar m-am trezit in cele din urma si am visat cu ochii deschisi , am trait pentru o zi altceva fata de ceea ce traiesc zilnic , cotidian , astazi , am reusit sa zambesc , cu adevarat , astazi , am atins , i-am tinut mana , am sarutat-o ca intr-un vis , dar a fost realitate , astazi , am fost cu ea , a fost cu mine , am fost impreuna , ne-am simtit nu doar bine , ne-am simtit perfect , ne-am simtit perfecti , frumosi , ca doi iubiti , o iubesc , e sincer , chiar daca mainile mele sunt calde , am inima calda , o am pe ea in inima mea , viata va fi un sir de intamplari frumoase de acum incolo , pentru ca ea exista , ea ma cunoaste , ea ma iubeste , ea e tot ce-mi doresc.
     Ma simt extraordinar gandindu-ma la ce am petrecut azi , am strans-o in brate , m-am simtit ca o picatura de apa care coboara lin pe frunzele unui copac , iar mai tarziu ajunge la radacine , datatoare de viata , aceasta picatura , am sarutat-o , m-am simtit ca la primul meu sarut , emotionat , emotiv , iubitor peste orice limita , mai presus , bine. Cum suna doi indragostiti , o masa romatica , apoi o plimbare pe un lac unde doar frunzele , valurile si pestii se misca mai repede decat timpul , pentru ca atunci cand sunt cu ea , timpul sta , parca in favoarea noastra , ca sa fim cat mai mult impreuna , ca iubirea noastra sa dureze cat mai mult , sa fim impreuna mereu si atunci cand valurile nu vor mai fi valuri , ci vor incremenii , probabil sfarsit de lume .
     Deja scriu de vreo ora , dar parca scriu de acum un minut , ea merita mult mai mult decat zeci de randuri , ea merita mult mai mult decat sute de randuri , ea merita fapte si voi dovedii mereu ca o iubesc , chiar daca privirea mea minte uneori , nu vreau sa ranesc , iubirea e frumoasa , iubirea e antidotul . 
     Cadoul perfect , tocmai mi-a fost facut , ziua mea de nastere sau orice alta sarbatoare , aflandu-se departe de orice inceput , ea este cadoul pe care atunci cand l-am dezvelit , inima mi-a stat in loc , ma simteam plin , completat , a fost ca o intrepatrundere a unor suflete pereche , viata de zahar.
     Nu e mult umor in acest articol , iubirea nu e umor , e ceva serios , e minunata , iubita mea e minunata , viata e minunata , totul e minunat , mi-a deschis noi orizonturi , acum ma simt sus , am ajuns sus , acolo de unde pot sa veghez departe , una e sa vrei sa ajungi sus si alta e sa ajungi acolo , in varf , alaturi de ea , am ajuns , pot sa vad ceea ce-mi doresc , sa vad in vazduh ca un condor , sa simt vantul ca o pasare maiastra , sa ma mangaine , sa ma cuprinda , sa traiesc sus , intre nori , stele , si ganduri . Cu aripi de vant , simt ca pot zbura , simt ca pot zbura spre ea , pot sa o iubesc cat pot eu de tare , sa o sarut , sa-i mangai parul matasos , sa-i ating chipul , sa-i privesc ochii si sa strig tare 'O iubesc!'.
     E mica de statura , e micuta mea , e frumoasa ca o zana , are ochii capruri , de hoata , caci fura inima oricui , are corpul perfect , silueta divina , o minunatie de fata , frumusetea e la ea acasa , parul ei atat de lucios , moale , fin , cu o mireasma ce duce a primavara , a frumusete , un chip atat de limpede , frumos , care-mi face deliciul , ma incanta , ochii parca raman fixati asupra zambetului ei atat de ravasitor , minunat , felul in care rade , traieste fericirea , e unic , stie sa profite de tot ce-si doreste , e o descurcareata , stie sa zambeasca si atunci cand e trista , stie sa fie ea , chiar si atunci cand nu are motive sa-si aduca aminte propriul nume , poate fi asa cum vrea ea , pentru mine e apogeul creatiei , omul perfect , figura de care nu m-as putea despartii , e viata mea , motivul , cauza , iubita mea.
     E tarziu dupa ceasul meu , dar pentru inca cateva randuri despre ea , niciodata , ea e inceputul , cuprinsul si sfarsitul intregii povesti , daca ea n-ar fi fost , pagini in jurnalul vietii mele ar fi ramas nescrise , ar fi ramas albe ca si viitorul meu , caci trecutul precum stim , toti il avem patat . Si nu e tarziu nici pentru un ultim exemplu , viata cu ea e ca un basm cu regi si regine , printi si printese , personaje fantastice , oameni rai si vesnicul sfarsit bun , ea e regina mea , eu am gasit-o , sfarsitul clasic , 'si au trait pana la adanci batraneti' , punct.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu