duminică, 26 octombrie 2014

Declaratie de avere

   
Sunt bogat , sunt extrem de bogat , am la mana tot ce vreau eu , am palate , masini , femei , vietile altora , sunt asa de bogat incat impart bogatia mea cu altii.
      In aceasta seara vreau sa vorbesc despre bogatia mea , despre tot ce am eu , e ca o declaratie de avere , e imparatia mea interioara , aici nu este vorba de bani sau alte bunuri materiale , aici este vorba despre comoara plina de valori care se ascunde in inima mea , in acel seif ferecat , de usa caruia pot trece doar persoanele la care tine , pe care le iubesc cu adevarat si carora imi place sa le dau din bogatia mea inestimabila. Am o bogatie atat de mare , nu exista termen de comparatie , iubire , asta e bogatia pe care nimeni nu mi-o poate fura , dau cu ea pe unde apuc , suna cam a manea , dar manele e viata mea , glumind la partea cu manele si vorbind serios la cea cu iubire , averea mea o dau celei mai frumoase fete din viata mea , ei , aceasta merita fiecare gram din aceasta comoara imensa si buna , poate chiar risipesc aceasta comoara uneori , dar am de unde , asa ca luati , cand este de unde .
      Pana acum , nimeni nu a ajuns mai departe de usa unde se alfa comoara , insa ea , a reusit sa ajunga la comoara , sa deschida acea lada de comori ca in filmele cu pirati fara sa aiba cheia lacatului atat de complicat si mare , a reusit sa se strecoare , sa ia atat de multa iubire incat sa imi dau seama ca ea e cea care o merita pe deplin , care o vrea si caruia vreau sa i-o daruiesc .
      Doar ea stie sa-mi faca inima sa bata atat de tare in preajma ei , doar ea stie sa-mi incalzeasca mainile atat de reci din cauza oamenilor reci de langa mine , ea e speranta mea , raza mea de lumina care ma caluzeste in intuneric , in bezna care mi-o induce toata lumea , ea este comoara mea , suntem facuti unul pentru altul , nu am nevoie de alte bunuri , ea e singura fata , lucru care are o valoare inestimabila si nimeni niciodata nu o va putea clasa ca pe un lucru ce nu merita ceva , ea merita totul , e atat de draguta si inocenta , atat de frumoasa si vesela , zambitoare , are un fel de a fi , doar al ei , pe care nimeni nu-l poate fura , e pazit de atata iubire , incat in incercarea cuiva de a fura acel ceva , va fi prins in mrejele iubirii si se va indragostii lulea de ea , e o adevarata hoata intr-un fel.
      Eu sunt cel mai bogat om de pe planeta , ea cea mai indemanata si iscusisa hoata existenta , a reusit sa fure fara premeditare si cu acordul meu , bogatia mea , iubire , inima mea , dragostea pentru o fiinta ca ea , e ca o cheie universala , deschide orice drum , orice cale de acces catre reverie , catre melancolie bezmetica , eu am raiul , iar ea cheia portilor raiului , traiesc in paradis alaturi de ea , nu-mi doresc mai mult. Pentru ea , eu sunt componenta fizica de care are nevoie , ea pentru mine , oportunitatea care aduce cu ea alte mii de oportunitati , cea mai mare find oportunitatea de a traii un vis cu ea , de a zbura fara aripi peste norii atat de pufosi si frumosi , la fel ca ea , chipul ei atat de pur , minunata de ea.
      In declaratie mea de avere , am o singura proprietate , ea , ea e casa mea , casa iubirii mele , acolo supravietuieste , acolo am avut increderea de a investii si acum sa fac un profit atat de mare incat sa nu mai fiu modestul de altadata si sa fiu laudorosul de acum , sunt bogat , toata lumea ma stie , bogatul lipsit de scrupule , care da cu valoare peste tot , impart iubire tuturor celor care au uitat sa zambeasca , care nu mai stiu ce inseamna sa iubeasca . Eu stiu cum e si e frumos, e minunat , ma simt in al noualea cer , am ajuns in varf , acolo de unde pot vedea orizontul , toate orizonturile , pe aripile vantului , alaturi de cea traiesc intr-un vis care a luat drumul realitatii.
     O vreau , o vreau atat de mult , vreau sa fiu dorinta ei , la fel cum si eu mi-o doresc in fiecare clipa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu