joi, 23 octombrie 2014

Exista

   
  Ce sa-ti mai doresti cand ai tot ce ai nevoie si aproape tot ce vrei ? Sanatate , e trecatoare , oricata ai avea , frumusetea , cum trece timpul , se topeste , placere , devine monotonie absurda , iubire , cred ca asta e raspunsul intrebarii , imi mai ramane sa-mi doresc sa iubesc in asa fel incat sa nu uit vreodata vreo secunda din timpul acordat ei.  Si ma bucur ca desi am 17 ani curand , pot sa spun ca am avut exact tot ce am avut nevoie , nu tot ce am vrut , dar viata perfecta se bazeaza pe nevoi , nu placeri , deci , am o viata perfecta , am nevoie de apa , am nevoie de mancare , am nevoie de caldura , am nevoie de viata , am nevoie de o ea , de cea care sa ma stranga in brate dimineata , sa-mi ofere un sarut la amiaz si seara zambetul fara de care as fi mancat de boala. 
     Sunt multumit de faptul ca ea exista , ea ma asculta in fiecare zi cum o complimentez , cum incerc sa o strang in brate si sa o sarut din cuvinte , ea exista , ea ma place , ea ma iubeste , pot sa spun convins din amintiri si ca actiune de prezent , o iubesc , nu conteaza ce a fost , ca n-a fost , ce e acum e frumos , hai sa nu dam armasarul pe o martoaga ieftina , valoarea conteaza. 
     Sunt fericit , o am langa mine , in ultimul timp , ma simt ca o pasare , mereu zbor printre probleme , ganduri rele si la final o gasesc pe ea , ce poate fi mai frumos decat o formula de incheiere plina de fapte si fericire , melancolie de indragostit.
      In fiecare noapte desii ea e la casa ei , in acelasi timp se perinda prin gandul meu , se perinda prin inima mea , prin fiecare fior de bucurie , se plimba ca o simpla fata si devine un complicat sentiment , sentiment de iubire , fior atat de intens incat nimic nu are putere de convingere mai mare. 
      Imi doresc atat de mult sa o iau in brate , sa o strang la piept , sa nu o pierd niciodata , vreau ca monotonia sa se transforme in anatomie , plictiseala in reverie , viata in placere si ea , suflet pereche , o vreau si o vreau acum , viata fara ea e ca o zi in desert fara apa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu