marți, 21 octombrie 2014

Trifoi cu patru foi

     Nu am cautat prin vise sau nu am cautat in lanuri de trifoi , dar intr-o carte de pe raftul de sus al bibliotecii parafuite si neatinse decat de fluturasi si molii , am gasit , am gasit un trifoi cu patru foi , e de noroc , zicala din batrani , irlandezi si alte natii , dar acest trifoi cu patru foi , pus fiind el de cand eram mic ca sa se usuce si sa se preseze , chiar mi-a adus noroc , am parte in viata mea de cea mai frumoasa fata , de cea mai buna viata , viata fara rau e si mai rea , deci ma bucur de placerile necontenite , de viata traita la maxim si de frumusetea ei. Acest trifoi cu patru foi a fost candva verde , acum , vernil catre maro , semn ca s-a uscat de mult , a murit , dar nu in zadar , norocul e in aer , trifoiul are suflet , are noroc , inca se perinda prin cartea aceea despre zane , printi si printese , e o carte de fabule si basme , ceva de copilasi , povestiri menite sa-ti aduca zambetul pe buze , fie ca te uiti doar la pozele ei , fie ca citesti in poveste , nu doar printre randuri , ei bine , ceea ce vreau sa spun este ca acele basme , au prin viata , viata perfecta poate exista si printre sentimente sau ganduri si simturi , viata mea e ca un basm , un basm cu final extrem de fericit , insa viata mea nu vreau ca sa aiba un final , vreau ca sa fie vesnic traitoare , sa ma bucur de printesa din ea pentru totdeauna .
 
     Trifoi cu patru foi , despre asta e vorba , este vorba despre norocul care a dat peste mine cand am deschis cartea unde cuvantul cheie e fericire , reverie , melancolie , unde femeia visurilor exista , asa cum in viata mea s-a intamplat deja , viata mea nu mai e o fantasma , e realitate pura . Patru foi , cam la asta se rezuma o viata de om , prima foaie pe care scrie cum te nasti , cum devii mare , cum cresti , a doua foaie pe care scrie , primul sarut , prima dragoste , prima data cand te simti bine cu adevarat , acolo unde prima data se intampla prima data , a treia foaie , viata de adult , independenta , dependenta , placerea , zabetul , ura si nepasarea si nu in ultimul rand , a patra foaie pe care scrie o scurta biografie , cum viata a trecut ca vantul printre crengile copacilor si cum vei murii. 
      Imi doresc ca viata mea sa fie ghidata de noroc , pentru ca pana acum pot spune sincer ca totul a fost bazat pe noroc , fie ca el exista sau nu , superstitii , viata are nevoie de noroc ca sa nu fie o pierdere , ca sa nu irosim timp facand pacate , norocul nu e intotdeauna o fapta buna , zic eu , poate fi si un pacat , caci intamplarile nu sunt un sir care se leaga de credinta sau de frumusetea aparte a bunurilor , ci de discernamantul nostru.
     Ea e norocul meu , speranta din lanul cu dezamagiri , ea este singura chestie verde care are patru foi si striga ''Eu sunt norocul , ma gasesti printre celelalte mii de dezamagiri si doar eu iti aduc fericire!''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu