duminică, 19 octombrie 2014

Cadou

   
   Viata iti ofera mereu ''cadouri'' , fie impachetate frumos cu funda aratat atat de misterioase , fie cadouri parca aruncate in scarba , adica multa rautate , insa mie , viata mi-a oferit cel mai frumos cadou , nu e vorba de ceva fara suflet , ceva necuvantator , e vorba de cea mai iubita fata din viata mea , nu doar ca mi-a adus zambetul pe buze pentru o zi , mi-a adus fericirea pretutindeni din acea zi minunata , cand imi aduc aminte tinand-o de mana , putin mahmur de emotie , ca o sarutam si era cea mai frumoasa . 
      Acea zi a fost ca o poveste care nu are final fericit , intreaba poveste e fericita si nu are un sfarsit , pentru ca daca ar avea , nu ar mai fi loc de fericire , ci doar de o poveste in care totul se intampla dupa un plan si totul are loc asa cum trebuie , neasteptatul e o surpriza , viata e o surpriza , lucrurile minunate ti se intampla pe neasteptate , ei bine , ea a fost cu adevarat o neasteptare , m-a surprins , a fost intamplarea perfecta din viata mea , pentru mine ea e viitorul , ea mi-a deschis oportunitatea de a o iubii mai mult decat ca o simpla prietena , ea e ceva de nedescris. 
      Ma aflam intr-o situatie de cumpana , atunci cand chiar aveam nevoie de cineva ca ea , uite-o , chiar pe neasteptate , a aparut de nicaieri , nimeni nu credeam ca ma poate motiva in asa fel incat sa renunt la crezurile mele fata de viata si de tot ce mi s-a intamplat pana in acel moment , a avut nevoie de doar cateva minute , cateva zeci de minute pentru a ma face sa ma razgandesc , e ceva absolut incredibil , e o adevarata stapanitoare , chiar daca poate nu era chiar pe picioarele ei atunci , a reusit si ma bucur ca a aparut in viata mea ca o clandestina , iar acum ca cea mai iubita persoana din viata mea.
     Ma aflu in fata unui viitor plin de peripetii , bune si rele , insa impreuna cu ea , parca totul e mai colorat , parca plin de reusite , parca mult mai plin de viata , pentru ca asta inseamna viata cu ea , nu doar promisiuni si vise , ci realizari si trairi impreuna , de la primul sarut si pana la ultimul va fi cale lunga , nu o promit , sunt sigur de asta. Ea e ca un soi de vin , precum Bordeaux , pe care-l savurezi pana la ultima picatura si te face sa iti doresti din ce in ce mai mult , iti creeaza o dependenta buna , plina de placere , perfecta , prima data , adulmeci mirosul imbietor si aromat al vinului , apoi , iei o inghititura si o plimbi prin gura , ii simti gustul intens , ametior de savuros , aromatic si plin de alcool , ea e dependenta mea , nu vreau sa fumez , sa beau sau sa ma droghez , nu vreau sa devind un adept al prostiei , ci unul al iubirii , pentru ca ea asta merita , o multime de vise implinite si o viata perfecta alaturi de ea.






Eu am deschis cadoul , deschide-l si tu , nu trebuie sa fie
Craciun pentru a-l desface, viata mereu va fi o sarbatoare.
     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu