vineri, 17 octombrie 2014

Cerul de diamant

       In unele nopti ma uit la cer si vad o gramada de puncte stralucitoare , stele . sori , vad cum totul arata ca un zacamant de diamante stralucii , totul e asa de frumos , ei bine , viata mea in aceste momente este atat de frumoasa , pentru ca exista o ea care sa-mi deschida noi orizonturi cand toate usile mi-au fost inchise in nas si puse zavoare , ea , ea mi-a dat ocazia de a vedea lumea , de a iubii din nou , pentru mine ea e ca cerul , plina de libertate , iti ofera vise inumane , impliniri la fel de incredibile , o frumusete enorma , ea nu are cusaturile p-afara , ca alte fiinte , ea este haina care imi vine perfect , eu sunt o haina care-i vine perfect ei , noi suntem ca doi astri , gravitam intr-o galaxie a iubirii , a emotiei , a placerii , gravitam in fericire , ne aflam intr-un univers unde problema nu exista , unde de fiecare data cand deschizi ochii e bunatate , e iubire , este viata mult dorita de toti , bucurie fara lege . 
       De multe ori cand iarba ma mangaia pe spate , eu cu ochii in sus spre cer , lumina stelelor parca imi inmuiau picioarele si imi intra in suflet , parca fiecare clipocire a luminii ma duce mai aproape de scop , de iubita mea , de ceea ce aveam nevoie demult , ma duce mai aproape de implinire , chiar daca pana acolo trebuie sa treci prin toate , iar si iar , de fiecare data cand renunti sau pierzi , ma simteam extrem de fericit , melancolia si reveria parca scplieau si ele din mine , levitam deasupra pamantului cu gandul la o ea care sa apara candva , sa o iubesc , sa o vreau pentru totdeauna , iar acum ca suntem aici , impreuna , ma simt mai bine ca niciodata . Ea e ca o pictura de Da Vinci , valoroasa , perfecta , mereu exprimand frumusetea , gratiozitatea culorilor , combinatiile excelente intre scop si reusita , o adevarata opera de arta inestimabil vorbind din punct de vedere sentimentalistic , nimeni nu are cum sa nu iubeasca asa o fiinta ca ea , nu doar ca are ca titlu mare asupra calitatilor ei , perfectiunea , ci a depasit pana si pragul critic , ea este dorinta mea , ea e virtutea mea , e tot ce mi-am dorit vreodata , nu pot sa mint atunci cand iubesc , nu pot sa glumesc iubind , dar mereu imi place sa o sarut in glumind. 
     E lumina ochilor mei , e cea dintai persoana din viata mea , totul depinde de ea , de iubirea ei , de placerea si cerintele ei , nu pot exprima ce inseamana sa iubesti in halul asta de tare , ci doar sa va rog sa credeti asta ca pe o zicala batraneasca. Brusc viata a devenit mai usoara , totul arata mult mai bine , nimic nu mi se pare atat de greu incat sa fie imposibil , de acum , viata nu va mai fi un cotidian plictisitor , ci o forma exagerata de fericire , pentru ca acolo unde nu e ea , nu e zambet , acolo unde ea nu va fi , nu va fi  vreun viitor , acolo unde suntem noi doi , e paradis.
      Cuvintele nu ma ajuta , dar faptele arata tot , o iubesc cum n-am mai iubit pe nimeni , nu mai vreau sa stau sub clar de stele si de luna , vreau in bratele ei , ca sa ma simt bine cu adevarat , nu ca visele sa-mi tina de cald.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu