joi, 2 ianuarie 2014

Ce mai noapte

Acum ca momentul de distractie a trecut , eu stand , privind si luand parte la el , eram destul de desprins de lumea asta , prin gand nu mai trecea singurul motiv pentru care ma aflam intr-o incapere cu o multime de necunoscuti impreuna cu care voi fi impartit acelasi moment de fericire , de petrecere , era exact cum idealul universului nu este , toate lucrurile combinate duc la o opera , cam asa suna proiectul fiecarui lucru existent pe Pamant , insa idealul planului pe care am reusit in momentul oportun sa-l pun in practica suna asa ''totul e un dezastru , am combinat mizeria cu inocenta , iar rezultatul a lasat de dorit'' . Ma bucur ca am ras , ma bucur ca mi-am pierdut cunostinta in aburi de alcool , ma bucur ca anii s-au schimbat ,  cel vechi a murit , vreau ca orice urma in mine , al lui sa dispara , vreau sa fiu curat , sa merg , sa zbor , sa fiu din nou cel care ma doresc a fi , sunt slab , dar tare , sunt mic , dar mare , sunt inocenta intruchipata , dar suflet razboinic , sunt cel mai inchis , dar mereu intre toti , am defecte , dar foarte multe calitati , sunt eu , nu altcineva , sunt mic , frumos , urat , destept , neplacut , iubitor , creationist , intamplator , nedescoperit , modest , ghemuit in ploaia de acuze , dar eu ma cunosc , oare tu poti face acelasi lucru , poti oare sa scrijelesti cu scrisul tau ne ortografic sa scrii 100 de cuvinte , 100 de cuvinte care nu fac parte din vocabularul tau , ci 100 de cuvinte care iti trec prin minte , 100 de cuvinte care te numesc pe tine , 100 de cuvinte care striga dupa tine , un singur om. Am descoperit un nou fel de joc , un joc pe care doar copii il joaca , dar in regulament varsta medie a incepatorilor e de +18 , un joc de adulti , de oameni care poarta un nume , nu doar cuvinte alcatuite din litere care suna intr-un anumit fel , nume care inseamna ceva , cuvinte care spun ceva , fiecare nume are o semnificatie , iti dai seama de simbolul si potrivirea acestuia in functie de aratare , de caracter , iar acest joc de care spuneam mai sus este unul murdar , unul cu mai multe fete , iar cele care reies mereu sunt cele murdare , care au ca rol santajul , puterea de convingere si marsavenia , acest lucru nu-mi surade , nu iubesc sa fiu in centrul atentiei , dar iubesc sa vorbesc despre mine , nu iubesc sa ascult si sa fac , ci iubesc sa fac dupa cum stiu eu , niciodata nu o sa primesc ordine fara ca eu sa obiectez , asta poate separa bunatatea viitorului de mine foarte tare , nu conteaza , eu sunt facut pentru a accepta , eu sunt facut din materie tare , un glont ma poate strapunge , omora , dar o vorba , o negare , o durere nu poate sa doboare ceea ce e facut din rau , nascut din rau , crescut intre bine , muritor de rand , ganditor de bine , facator de rau , vorbe de duh , suflet de om , omul lui Dumnezeu. In acea seara am vazut influenta , prostie , minciuna , fala , sperieti , jocuri , oameni , rasete , mahmureala , ingandaurare , viciu , razbunare , bunatate si iubire , cel mai important , iubire , nu pot sa-mi dau seama de ce a trebuit sa fiu eu in acel moment si sa nu respect dorinta de a ma schimba , tot in acea seara mi-a fost dat sa privesc o persoana cu totul si cu totul dintr-o alta raza de lumina , o alta privire , mult mai colorata , mult mai frumoasa , este vorba despre o ea , pana si in acest moment nu-mi vine sa cred ca in acel moment am ramas uimit de frumusetea care-mi fusese daruita in vedere cu mult timp in urma , m-am indragostit , de o fata pe care o consider mult superioara mie , mult mai frumoasa decat mine , mult mai desteapta decat mine , o fata pe care mi-o doresc in privire , zi de zi , ora de ora , minut de minut , o vreau cu amanunt , o vreau pentru ca mi-o doresc , este acum , dorinta mea , un nou scop , printre cele pe care le-am pierdut deja , nu din vina mea sau poate ca bunatatea mea e mult prea prospera pentru cineva care nu apreciaza decat folosul si uzul necesar pentru o perioada scurta de timp , sunt visul tuturor , dar lucrul de care fuge toata lumea . Ei bine , da , chiar am luat parte la o seara de pomina , in care nu m-am hazardat pentru a pune la discretia cuiva , mila mea , o seara in care toti am gandit la fel , o noapte care a trecut , un an nou acum , o intamplare veche cea de ieri , o zi luminoasa de dimineata , o noapte intunecata care a inceput seara si nu se mai termina niciodata pentru mine , spuneam si vorbeam despre mituri in anteriorul articol , despre crezul in ele si despre adevarul lor , chiar asa , daca pana si eu ziceam ca dorinta nu era , dar implinire da , tin sa cred asta inca odata , nu stiu ce a fost in seara aia , dar tot ce mi s-a intamplat mi-a facut placere , tot ceea ce a fost , va ramane , tot ceea ce nu mai e , va reintinerii . Iar acum vreau sa descriu putin acea seara , de la inceputul ei , pana in momentul in care am vazut-o pe ea , ultima data. E ajunul anului nou , e inca devreme , eu gatit pentru a sarbatorii , merg , ajung , acolo unde totul va fi avut loc , intru pe o usa de sticla prin care doar cei de afara vad inaontru , intru pe ea intr-o incapere in care fiecare fata avea pe ea rochie de gala , sipici si mult fard , o camera unde frumusetea e ceva obijnuit , dar intr-o camera unde eu nu am mai fost , nu mi-a mai fost dat sa vad ceea ce in acea seara am vazut , adevarata fata a dezmatului , acolo , mancaruri alese , lumina din belsug , zambete colorate , muzica cu ardoare , singurul lucru de asteptat era venirea momentului in care motivul are implinire , de-a lungul serii , am petrecut , baut , mancat , jucat jocuri frumoase , vorbit cu cel de aproape , mintit frumos , trait de bine. Atunci , cum mitul pocnitorilor spune , trebuie sa speriem rau pentru a nu mai venii si in nou an , asa ca , am luat parte la distractie , tunete , pocnituri , artifcii si momentul magic lasate intr-o ceata de bucurie , urlete si momentul in care ficare si-a pus o dorinta , am primit intr-un pahar facut din rezidurile altcuiva , sampanie , sampanie cu un gust ciudat , o sampanie cu fast , dulce , nu acrisoara , dar sa lasam detaliile , povestea merge dupa un unic fir narativ , astfel , ajuns la momentul in care trebuia sa-mi pun dorinta , sa duc la capat mitul a fost uitata , dar ma bucura acest fapt , pentru ca nu vreau sa fiu lacom , nu stiu ceea ce ma asteapta , dar stiu ceea ce a fost , sper ca destinul sa ma indrume bine , daca nu , eu voi fi singurul care va mai trage de fraie pentru a indrepta calea unde ma duceam , dupa ce cerul s-a luminat pana in inaltul de unde se vede departe , am plecat , am disparut e acolo unde am fost , pentru a merge undeva unde am mai fost , pregatiti de balamuc , pregatiti de petrecere , am reinceput , sa dansam , sa vorbim si sa petrecem . Multe au avut loc , multe au fost , bune si rele , am vazut oameni care nu mi-as dorii  sa fiu , am crescut printre ei pentru cateva ore , mai apoi , am mers eu si mai cativa pentru a ne incerca norocul , pentru vedea ce noul an a adus , pentru mine , mila , zic eu , pentru altii , bani si fericire , si am tinut-o asa cat a fost noaptea de lunga , printre carti , poker si bani , printre fum , bautura si tigara , printre fete , baieti si ea. In acea seara am avut ragazul de a ma gandii la ea , de a o vedea , nu de a vorbii cu ea , cum zicea cineva ''ea e mult mai inabordabila decat mine'' , nu sunt asa sigur , cred ca pot ,pentru ca vreau , pentru ca stiu , pentru ca merit si voi incerca sa aduc limita mult mai sus decat e , voi incerca sa dobor propriul record care nu a fost stabilit inca , ea , va fi sau nu a mea. Dupa tot ce a fost , s-a terminat , am plecat , toata lumea s-a raspandit , doar eu pe urmele ei , pentru a-i nedumerii frica , de a o speria , doar din mintea ei , sunt multumit de faptul ca pentru cateva minute am insemnat ceva mai mult decat un obiect , atunci am avut si un motiv. Parerea mea nu se discuta , placerea altuia nu are rol , gustul e simtit de tine cum doar tu il poti simtii , iar ea , o fata de la tara , frumoasa ca via roditoare in miez de toamna , frumoasa ca lacrima unei mame , frumoasa ca firul de iarba pe campul virgin , iar ea , fastuoasa si plina de fala ca un fazan impaiat , ca un nume , ca cel pe care-l poarta , unul care spune multe despre locul de unde vine , despre locul unde ajuns asa cum e acum , un nume care o povesteste din temei , cum ea a crescut cu grija , muncind , stiind , lucrand la planul ei , asa cum ea a stiut mereu cum vrea sa fie , asa cum in fiecare zi stie ce-si doreste , ea , nu e departe de mine , dar nici langa mine , cea a carui zambet pur si  simplu ma uimeste , stiu , suna putin posesiv , dar asta e ceea ce-mi place la o fata , zambetul , sufeltul , gandirea si tinerea ei , ea , fata care niciodata nu va fi , ea , fata care va fi , ea , fata care niciodata nu va stii caci daca stai , mereu te misti , fata care stie ca daca te misti prea mult  , atragi atentia , iar ea , perfecta . Imi spun parerea , acea noapte a fost perfecta , acea noapte nu e una simpla , e noaptea de revelion sau a fost...pentru ca ea , nu mai e.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu