sâmbătă, 11 ianuarie 2014

O alta viata la un alt etaj x3

Oamenii se intreaba mereu de ce cultiva , dar nu culeg si roade , eu spun ca ceea ce cultivam zi de zi , culegem zi de zi si ne bucuram de placere , gust si savoare .

Nu am decat 15 ani , o varsta de inceput , la care fac si cer niste lucruri  care nu-mi apartin varstei , sunt un om ambitios , nu prea placut , un om care se destainuie celui care-i cere asta pentru a putea sa ajunga in centrul problemei , dar nu prea anevoios cand vine vorba de mobilitate si stitul de a gandii. Vicii precum fumatul , limbajul si gesturile necrestine , pun stapanire pe mine si nu stiu daca asta s-ar mai intampla daca in realitate as avea un scop bine pus la punct , un model , dar cum se zice , placerile sunt daunatoare , iar eu sunt insumi un daunator pentru minte si trup , asta e felul meu de a fi , invatacel , stiutor , dar nepasator , imi doresc ceea ce vreau , am ceea ce nu vreau , simt ceea ce-mi fac cu mana , dar mereu mai simt si cateceva ce nu-mi apartine , lucruri de care nu sunt prea mandru , putin spus ascuns de ele. In ultima perioada pur si simplu altceva decat mintea mea m-a manuit , am facut atatea lucruri de care acum nu sunt mandru , de care acum nu vreau sa aud , sunt foarte neplacute , am ajuns de la un grad mare de respect , la cel mai supus mod de a spuse , un slav la mila , nu stiu cum sa refac , cum sa remediez greselile , iar aceste greseli , greseli de trecut , nu pot fi reparate cu rasplati de acum , am sa-mi astept rasplata , buna sau rea , consecintele nu le-am gandit , parca eram un drogat pe marginea drumului , uitandu-ma la lini de marcaj care parca imi vorbea , parca era un suflet fara trup , mergeam , stateam , faceam , fara cunostinta , daca as incepe o noua viata , cum ar fi ea? Nu caut raspuns unei intrebari retorice , deoarece nu-l voi gasii , ei bine , azi m-am trezit la un alt etaj , mai intalt , la fel ca in fiecare zi , dar m-am trezit la o ora mult mai departe de ceea ce cu o zi inainte am avut parte , visul mi-a spus ca placerea e cea care mereu o desavarsesti si ai un grad inalt de merituozitate pentru el , implinire , visul pe care l-am avut avea ca punct principal , la linie de indrumare , o pasiune de amea , mirosul de cauciuc ars , zgomotul asurzitor care te ineaca in dulcenie , in placere , zambetul nu e numai pe fata mea , ci in sufelt si minte , in placere si gand , in viata mea , niciodata mai tare , mai frumos , decat o pasiune pe care sa o practici cu atata desavarsire , frumusete , talent , dedicatie , gust , finitate , din care sa petreci mereu , in stil domnesc , sa umblii mereu cu aceasta pasiune la buzunarul costumului , sa iti rupi haina la fel ca Super-Man atunci cand cineva striga dupa ajutor , sa fi tu insuti un erou peste meleagurile visurilor tale , dar cel mai destins moment este atunci cand niciun vis nu poate reproduce adevarul , iar momentul in care apesi acea pedala la maxim , simti cum totul se misca in jurul tau , zgomote asurzitoare ies de peste tot , un ac iti arata cat de repede mergi acolo unde vrei sa ajungi , iti arata cat de repede te misti in timp , iti arata cand de repede faci ca visul sa mearga mai departe , din pacate , aceasta masura a tipului nu se opreste odata cu acel ac aratator , dar ce conteaza , momentul si clipa sunt cele mai importante masuri alte timpului , ale placerii , ale tot , atot , gandeste-te la clipa cand odata in viata asta , dar gandeste-te profund la momentul in care ai sa utit de fericire , la momentul in care ai sa razi de nebun pentru ca esti fericit , la clipa cand ai sa zambeti in fata unei fete sau a unui baiat , fara sa stii de ce , la clipa cand ai sa te simti gadilat in inaontrul tau , doar gandeste-te , e un lucru intens , plin de pasiune , imens de placut , iubit in toate cele , uite asa , ai gasit motivul pentru care trebuie sa traiesti , pentru mine pana si acest moment in care scriu despre fericire ma face sa uit ca maine e o zi grea sau sa imediat ziua care va urma dupa maine va fi una prinsa de temelia vietii mele , am sa uit pentru o clipa ca asta s-ar intampla , scriu pentru ca-mi place sa ma fac fericit doar stand , doar creeand , povesteste-ti o poveste pe care vrei sa o traiesti , fi fericit pentru un moment si nu uita ca nu trebuie sa cauti fericire , ci trebuie sa o astepti si am sa-ti promit eu ca va venii candva , dar nu te astepta la ea ca la un cadou pe care il meriti orice ai face. Suntem creaturi ale lumii pe care am creeat-o , suntem niste ciudati printre multi alti ciudati , la fiecare etaj gasesti un alt monstru creeat de mintea ta , de solistictiul tau , de o eclipsa de moment , de o uitare din trecut , poti sa uiti asta , azi stau intr-o camera cu un geam , o usa , un pat , un dulap , un covor si cu mine , maine va fi totul la fel , dar cu totul diferit , pentru ca in camera voi fi tot eu , dar gandind altcumva , poate mai usor , poate complicat , despicat in diferite opinii , incredibil de extenuat , dar nu iau in seama asta , deoarece in fiecare zi voi avea puterea de a spune un nu sau un da , de a rapsunde la o intrebare sau de a excalama cuiva o metafora , de zambii si de a face pe altcineva sa zambeasca , haideti cu mine in memoria mea , acolo unde totul se intampla , am sa fac o greseala de care sunt constient , stiu ce va fi una mare , dar vreau sa incerc , vreau sa vad ce pot face atunci cand sunt mai beat decat atunci cand beau alcool , atunci cand nu mai stiu cine sunt. Astazi m-am trezit intr-o camera luminata , ieri intr-una intunecata , racoroasa , in pragul inghetului , dar azi foarte cald si frumos , atunci cand am deschis ochii , primul gand care mi-a trecut prin minte era acela al grijii , imi era frica inca de acum de ceea ce va urma , cum pot preveniii asta , cum pot sa fiu mult mai isteric in momente de acalmie si mult mai calm in momente neprevazute , vreau in urmatoarea camera , vreau sa traiesc altcumva , vreau sa fiu din nou un om bun , mult mai bun  , mai oaches , mai respectabil si abil , in sens se bine , nu de rau , pentru ca mereu , eu , cu mine si cu el , impreuna peste tot. Acum , am sa ies din camera incet sa nu ma auda nimeni , ma uit in sus sa vad o raza de lumina de la cerul instelat , apoi , caut cheia si ma uti la usa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu