marți, 14 ianuarie 2014

O alta viata la un alt etaj x4

Astazi , ieri si multe zile in urma , am regretat , un lucru rar in stilul meu de gandire , nu stiu ce pot spune despre asta , dar pot spune ca in timpul in care faceam acele lucruri regretabile , nu m-am gandit la ziua de ieri , ziua de azi sau o alta zi in care voi regreta asta , rebel , o prostie , e anost acest cuvant , nu-mi pasa daca sunt cineva folosindu-l , dar practicandu-l , sunt usor dezamagit de mine , pentru ca atunci puteam , azi nu mai pot , sunt debusolat de directia vantului care bate din toate partile , nu realizez nici acum ca nimeni nu glumeste , dar eu sunt singurul care rade. Cum spune si titlul , o alta viata la un alt etaj , cum am mai spus , zilnic trecem la un alt nivel , dar se pare ca ceea ce am lasat in urma in camerele dezordonate din urma , va fi platit , nu e chiar un sentiment atat de placut , dar nu am o cheie , o cheie care sa poata regla fluxul de probleme sau macar fluxul de bucurii , imi doresc ceva care sa atenueze aceasta rana , e prea adanca pentru a putea rezista unei asemenea dureri. Este un obicei al meu , sa ma trezesc foarte buimac , ingandurat , cu mintea inchisa , apoi , ca o marioneta , sa joc acelasi rol zi de zi , sa ma imbrac , sa iau o pereche de ciubote in picioare , o geaca calduroasa si sa ies in lume , dar intr-o lume in care ar trebuii sa fiu cel care primeste indicatii , nu cel care ofera indicatii celor mari , ei bine , din aceasta cauza sunt putin bulversat , sunt unii oameni care au rolul de a ne invata ceva , de a ne preda o lectie de viata din trecut , prezent sau care ne va ajuta in viitor , uite , chiar acei oameni , sunt o fire copilaroasa , au un caracter prea dezolat , linistea poate din copilaria lor , le-a mentinut stilul de gandire oprit in timp , stationand odata cu trecerea vremii. Nu prea imi place sa-mi fie ordonat , dar respect deciziile care sunt facute cu cap sau legile impuse care au fost construite cu un scop anume si care au o geneza consistenta . O alta viata la un alt etaj , nu ma simt chiar in regula ca in fiecare dimineata sa ma trezesc cu injurii pregatite pentru a fi rastite , asta e un lucru prost , un comportament foarte neplacut , asta il pot descrie ca un inceput , o cale de a deschide usa foarte rastit , in opinia mea , ar trebuii sa exista placere acolo unde nu exista nimic , iar acolo unde este destula , probleme , precum stim , nimic nu functioneaza optim si la o capacitate destul de mare daca acea jumatate libera nu este umpluta de rau sau alte indeletniciri iclinate raului. Sa trec la un alt etaj nu  este intotdeauna un lucru urmarit , nu este un scop preamarit , pentru ca din inertie mereu vei urca , mereu vei creste , vei acumula mai mult trecut , mai mult stiut , gresind inveti , greselile se invata , dar cand greseti , inveti? Nu-mi pun mie intrebarea pentru ca eu mereu gresesc , uneori invat , alteori le repet doar pentru ca placerea sau ceea ce-mi ofera acel moment este mult mai presus decat consecinta , a venit ziua plati , sunt asteptat la ghiseu cu un teanc de foi pe care sunt scrie toate faptele mele care lasa de dorit , sunt ingrozit , nu stiu ce sa fac , viata e frumoasa , un prilej pentru a face exact ce fantezia iti spune , o greseala duce la o alta , tot asa se aduna o gramada , dar ceea ce spun eu e ca aceste greseli dauneaza , mult sau putin , dar au un procentaj mare de schimbare in viata ta , oricat de bine pus ai fi , in viata faci si bune si rele , dar adu-ti aminte ca nimic nu se imprinde intr-un cui , iar acel cui sa nu poata fi scos pentru a prevenii o alta ruptura , trebuie sa treci peste obstacole , sa te obosesti incercand sa treci o linie de start primul si mai apoi , poate , ultimul lor iti va fi rezervat , dar gandeste , daca azi am fost ultimul , iar in spate am avut mii de greseli , daca maine le repar , unde voi fi pe podium , primul , al doilea sau al treilea? Baliverne , doar baliverne , vorbe fara rost , realizez ca maine voi fi la fel de prost dispus , dar am sa ma gandesc la ceea ce am scris acum , o sa iau in seama cuvintele mele ca si cum ar fi o lege impusa de cineva mai mare decat mine , asa cum sunt si acestea , gandul mie mare , corpul inca mic , dar viciile varstei sunt tentante , incerc sa le repar , asta e cel mai important lucru , iti propui , incerci si daca nu reusesti , incercarea moarte nu are , o iei de la capat. E frumoasa ziua care vine , ziua care si in care e soare , bucura-te , nu am fost niciodata in exteriorul blocului unde locuiesc , banuiesc ca este foarte inalt , atata timp cat tot urc , dar imi doresc sa nu-l vad niciodata , fie el urat , frumos , inalt , petitor , am in drumul meu alegeri , niciodata nu voi evita consecinta , a evita , este cel mai potrivit sinonim cu a prelungii agonia , asadar , continua tu... . Pledoaria mi-e gata , ce mai am de facut , e sa pun titlul previzibil , punctul de final si sa continui sa traiesc , maine voi fi cel mai inalt.
Gaseste tu semnificatia acestei imagini , e un fundal gol , pentru tine...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu