joi, 19 decembrie 2013

Pasiuni

De ce sa fiu ceva ce nu vreau , de ce sa imi doresc sa fiu ceva ce-mi place? Ma intreb mereu , ma gandesc mereu la ceva ce ma poate face fericit , la ceva care-mi aduce implinirea , am o multumire aparte pana si pentru o bucatica de zambet rupt din gura celei care-mi e draga in vaz. Destinul este ceva care apartine fiecaruia in parte , insa acesta este diferit pentru fiecare , destinul nu inseamna decat un drum prescirs pe care-l urmezi in viata, niste actiuni care iti sunt date pentru a fi infaptuite , acest destin inseamna un mod de a traii , in opinia mea ceva care nu poate fi schimbat sau prin urmarea a unei reusite in acest fel , mai tarziu ceea ce ai ocolit iti va fi scris din nou , nu lasa pe maine ce poti face azi , este o maxima care poate fi aplicata in cazul destinului , ceea ce destinul fereste astazi , beleaua de maine e si mai mare. Ca fiecare copil de varsta mea , o tinta nu exista , un scop pentru a devenii ceva inca nu se infiripa in minte , dar eu , eu sunt la fel ca ei , singurele mele pasiuni sunt creatia si miscarea , creatia apartine mentalitatii , gandirii mele , a imaginatiei , tot ceea ce fac e pentru ca vreau , tot ceea ce rezulta din istorisirile mele sunt teme de viata , greseli , sfaturi care sa ocoleasca orice bariera a greutatilor , a vietii , creez pentru ca-mi place sa formez cuvinte din litere , pentru ca-mi place sa dau noima vietii , pentru ca asa imi gasesc linistea , calmul de care am nevoie , scriind , uneori nu corect , uneori negramatical , uneori gresit complet , deraiat de la subiect , perfect pentru mine ,ma simt un rob in lanturi care taraie o bila de fier grea si rece , umbland de colo colo pentru a-si respecta obligatia trairii , un rob fara vaz care este nevoit sa depinda de ceea ce vede , negrul , intunericul si teama din ochii neclari cu pupile dlatate mereu. Atunci cand caldura induiosatoare a camerei mele ma cuprinde , intunericul si singura raza de lumina venind de la ceva lumesc imi aprinde dorinta , tot ceea ce mai pot avea in gand e somnul si o alta lume , o lume in care eu scriu justitia , o lume in care sunt primul stapan al lumi , un univers condus dupa singura constitutie dreapta , Crezul , iar mai apoi un altfabet dintr-o limba materna , limba mea , ma ajuta sa creez cuvinte atat de sonore si atat de melodioase in urechea si gandul omului , ma ajuta sa-mi imbucur mintea , sa ma eliberez de robia aceasta a zilei de maine , cuvintele care formeaza o punte peste haul pe marginea caruia ma aflu mai in fiecare zi , o punte care acum , se afla doar la stadiul de proiect , in decursul vietii , puntea va ajunge la capat , iar tuda pe care am starnit-o va fi meritata pentru tot ceea ce am trait sa fiu , pentru tot ceea ce am fost ca sa pot traii. Doar Dumnezeu imi poate lua din mana , imi poate lua din cap singura pasiune pe care nu credeam ca o am , inventivitatea , creatia literara , nonconformismul , libertatea , independenta , gandul , felul , iubirea , pe mine , nu stiu ce inseamna pentru altii acest lucru , imi pasa prea putin , dar cu sigurata pasiunile altora masoara acelasi grad de atentie cu cele care-mi apartin. Am doua pasiuni , scut si obiectiv , creatia si miscarea , mai precis , ciclismul , la fel cum scrierile mele ma ajuta sa ma eliberez de stres , sa-mi povestesc dorurile si durerile , ei bine , mersul cu bicicleta sau pur si simplu , a impinge din greu , a te obosii , a transpira fara cusur , sa gasesti motivul pentru care durerea si oboseala resimtita merita orice , ma simt eu , ma simt liber printre palele de vant care-mi bat in fata , printre razele de soare care ma napustesc si ma invaluie incalzindu-ma , printre sutele de vietati care ma privesc spetindu-ma fara rost , printre atatea si atatea , avand un drum cu un sigur sens , o singura determinare sa ajung mai departe de locul in care ieri mi-am pierdut increderea , pentru mine nu conteaza cat de greu ,nu conteaza cat de departe , nu conteaza nici macar daca pot , motivul meu e acela ca , daca am reusit astazi , maine voi devenii invingator , daca am reusit astazi , maine pot sa pierd , daca am resuit astazi , ceea ce va fi maine va fi un mister , e foarte ampla durerea pe care o simti atunci cand gresesti atat de putin , am avut ocazia nenorocita de a simtii aceasta durere in adancul oaselor , ca pe un glont in inima , dar nu renunt , e pasiuna mea , e ceea ce-mi doresc , chiar daca nimeni nu este de acord cu mine , placerea dauneaza , mie mi s-a aratat , astept ca tu sa fi urmatorul caruia i se va arata si sa mi se astepte sfatul ca atunci cand cazi , mereu te vei ridica , depinde de tine , daca vrei sa te vindeci sau sa suferi in liniste. In creierul meu un simt este stimulat , ca intr-un act sexual , ma simt fericit fara ca ceva sa ma multumeasca , am reusit , am reusit sa ajung undeva unde nu am mai fost , ma bucur pentru ca astazi a fost lumina , astazi am iesit din casa , am privit in sus , mi-am facut o schema de joc , daca plec acum , atunci vin inapoi , nu ploaie , nu vant , nici urma de inconvenient , intr-un colt prafuit sta bicicleta mea , noua , far cu semne vitale , ma uit la ea , vad o multime de peisaje , aud o multime de cuvinte , vad zambete , aud copii , vad locuri unde mi-a fost dat sa trec si sa aud ca acum sa pot povestii , cauciucurile vechi , trecute prin apa , mizerie si soare , vechi , ma urc in saua prafuita , testez daca ce ieri mergea , astazi e mult mai performant sau timpul loveste in fiecare clipa , ies , ies pe usa ocolului , plec , nimic  nu spune stai . Ieri soarele dogorea peste tot , ieri bicicleta imi era prieten , ieri a fost o zi , astazi totul va fi la fel?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu