sâmbătă, 21 decembrie 2013

Azi

Azi nu-mi mai pasa ce a fost ieri , azi , nu-mi mai pasa ce va fi fost maine , azi nu mai conteaza ca odata chiar asteptam sa vii , asteptam sa revi , chiar daca amandoi stim ca nu vei mai venii , azi am uitat tot , azi e o noua zi. Ziua , poate insemna un interval de 24 de ore , in care globul pamantesc efectueaza o rotatie completa in jurul axei sale , in aceasta perioada scurta destainuim secretul luminii cu toti oamenii , chiar daca nu toti il pot vedea in acelasi moment , ziua , e lumina , ziua e frumos , ziua e cel mai prielnic moment cand poti sa te gandesti ca astazi nu-ti mai pasa , ce a fost a trecut , chiar daca maine va fi , va trece , va imbogatii amintirile , mi-e greu , azi m-am indragostit , am simtit acel fior minunat pana in adancul oaselor , plecat de la inima , care-mi bate tot mai rar atunci cand emotiile ma sufoca , atunci cand te vad , te simt , te sarut , azi am fost ranit , ma doare , am un gol imens in orgoliu , in suflet si in inima , azi ai plecat , m-ai dat uitarii , dar stiu ca nu poti fara mine , nici eu nu pot fara sentimentul de iubire , am nevoie de el , azi , e azi , maine e maine , sper ca timpul va schimba fiecare zi. Azi , nu mai cred in destin , ci doar in noroc , azi am sa caut un trifoi cu patru foi si sper sa am noroc , sper ca azi sa vii inapoi la mine , sper ca azi sa fiu vindecat de iubire , spre ca azi sa se termine cat mai repede , pentru ca maine , va fi un nou azi atunci cand ma voi trezii , azi mi-am deschis ochii la o ora de amiaz , tarziu , am trecut de o pasa prosta , azi am mers ca sa pot venii , azi am distrus bani , am arucat ici si colo , chiar daca in mana nu aveam nimic , azi mi-a fost foame , am manacat , dar tot infometat am ramas , azi m-am ridicat pe picioarele mele , am simtit cum pot sa ma conduc , sa fiu eu , sa merg din nou , m-am scobarlit la ochi , m-am desteptat , m-am imbracat ca sa pot sa ma apar de frig , azi a inceput viguros.  Azi , am uitat ca e o zi , am uitat sa fiu fericit , am uitat sa zambesc , sa zbier , sa rad , sa plang si sa ma gandesc la ea , azi am uitat-o , azi m-am simtit foarte fericit , ceva foarte cotidian pentru mine , dar cu motive destul de vaste , azi dintr-o simpla nota muzicala , din mai multe portative aruncate la intamplare , un ritm in sine , m-a facut fericit , nu o vioara , nu un tambal , nu o chitara , nu un trabadur , azi am zambit si am batut ritmul , am catat si am dansat , am zambit si am plans , azi am fost eu , la fel cum in fiecare zi ma regasesc , ma recunosc , fac cunostinta din nou cu mine , ma arunc intr-o piscina goala , cad , dar ce sa vezi , pe fundul ei e ceva care nu ma ranit , chiar daca ea a facut asta fara ca macar sa ma atinga , azi , nu simt durerea , azi e greu , dar usor , plec sa vin , ma urc ca sa cobor , sar ca sa cad , ma vindec. Nu-mi dau seama de ce azi m-am trezit , nu stiu motivul , atunci cand am dat jos patura de pe mine , totul era frumos , liniste , intunecos , afara frig de crapa pietrele , in casa cald ca intr-o vatra , de ce m-am trezit astazi , de ce am clipit de sute de ori pana acum , poate mii , de ce sunt eu , de ce nu pot fi altcineva , macar o zi , o singura zi , pentru ca un azi in alta piele mi s-ar parea mult mai extravagant , chiar stiu motivul de ce azi n-am fost un el , o ea in alta piele , pentru ca azi nu mai imi puneam atatea intrebari , azi nu mai ma trezeam , azi era distrus , vreau un azi in care sa fac ce poftesc , sa gust din toate aromele , sa simt orice placut , sa ma bucur nespus , sa o vad din nou pe ea. Azi , o zi nebuna , e doar inceput de ea , nu stiu ce ma asteapta in continuare , poate ma duc sa mai fumez o tigara , sa mai ametesc , sa rad , poate ma duc sa mai arunc din sanatate , poate ma duc sa imi implinesc placerea , viciul , azi , poate ma duc afara , sa simt frigul in pielea mea , azi , poate ma duc sa vad lumina , sa ma orbeasca , sa ma uit la soarele care nu se vede de norii grei si plini de nea , albi si inecaciosi , parca o spuma care ma tine in ea , nu ma pot misca , azi , nu stiu , azi e foarte ciudat , vorbesc despre o zi care in fiecare zi va fi , vorbesc de parca sunt un neghiob , nu ma gandesc la maine , nu ma gandesc la ieri , nu ma gandesc deloc , scriu de parca azi , soarele , lumina , frigul si aerul scriu in locul meu , azi , toate aceastea vorbesc despre ele , soarele , chiar daca e foarte cald , acum nu ma incalzeste , e frig , e mijlocul iernii , Mos Craciun inca nu a venit , anul nou e inca departe , soarele mult mai departe de noi , foarte ciudat , soarele e galben , alb , e cald , dar rece pana la el , soarele e o minune , soarele e o stea , iar acum , lumina , lumina e ceva care scoate din umbra , lumina ne ofera vazul , astfel in intuneric nu am putea sa fim , nu as putea sa scriu asta , lumina e o cale , lumina e data de la Dumnezeu , lumina nu are culoare , frigul , e rece , e o temperatura infima , negaiva , urata , o urasc , ma ingheata , ii ingheata si pe ceilalti , ingheata inima omului , sentimentul nu mai e sincer , totul e mecanic , dar pana si acest mecanism fara caldura , se opreste , aerul , ne folosim de el ca sa traim , e singura sursa de viata care nu are culoare , gust , miros , avem nevoie de el pentru a traii ,pentru a fi , pentru a murii , ne nastem cu el in plamani , murim cu el in plamani , unii mai negri , altii mai curati , omul e darul suprem , e raza de lumina pentru creatie , e apogeul creatiei. Azi , mi-a fost greu sa scriu despre aceasta zi  care inca nu e trecut de ceas de seara , e inca lumina , afara e frig , dar nu inghetat , afara e rece , dar fara zapada , afara e afara , e mult mai mare decat inaontru , azi , nu stiu ce va mai fi , azi astept sa vii , azi , astept ca lumina sa se sfarseasca , iar incercarea omului de a crea un soare mic si cu curent functional , sa lumineze asa cum poate , sa ma increada in mine , sa ma faca sa ma gandesc la azi , poate la maine , poate o nou zi. Ce mai pot spune despre azi , azi am cunoscut singuratatea , frica , grija , azi am devenit un nenorcit in opinia cuiva , inavata-ma , ajuta-ma , arata-mi , apropiete , pe mine , mie , de mine , spune-mi cum , spune-mi de ce , arata-mi cum , arata-mi de ce , inavata-ma cum , invata-ma de ce , ajuta-ma sa vad , ajuta-ma sa plec , nu mai conteaza ochii tai , nu mai conteaza aroma ta , azi , nu mai conteaza frumusetea ta , nu mai conteaza zambetul tau , azi , nu stiu cine esti , cine ai fost sau cine vei fi , poate mare , poate mica , azi , nu stiu cine esti. Azi , ziua in care am uitat , am invatat si m-am trezit din nou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu