marți, 10 decembrie 2013

Cum ma simt?

Sunt atat de fericit , lumea mi se pare un loc unde pot incerca orice , pot sa zbor atunci cand vreau , pot levita gandintu-ma la un singur lucru , viata , e un mijloc oportun prin care vreau si pot sa-mi exteriorizez orice fel de sentiment , ma pot gasii in ziua de maine , pasind prin acelasi loc prin care trec in fiecare zi , iubind ceea ce ma iubeste , trecand pentru ca maine sa trec , sa fiu , sa mor din nou , vreau , orice mi se cuvine , acest loc minunat , creat de Dumnezeu , oferit mie , sunt cel mai priceput om , imi doresc , vreau din nou , sa trec greu , sa simt durere , sa zbor , dar totodata am nevoie de cineva care sa ma aduca cu picioarele pe pamant , sa ma mangaie , iar aceea esti tu , tu , draga mea , am nevoie de tine , dar din nou , poate ca , convingerile mele sunt putin exagerate , la inceput nu am crezut ca pot iubii decat o singura data , dar timpul m-a invatat ca omul mereu se inseala si sunt atat de bucuros , vreau mereu sa simt acel sentiment tandru , plin de mangaiere , plin de extaz , parca m-am imbatat cu o singura picatura de apa. Nu cunosc greutatea , nu cunosc raul , sunt atotcunoscator , simt orice , iar sigura mea slabiciune e ca mereu ma atasez , mereu fac aceeasi greseala , chiar daca cineva iti vrea binele si iti spune ca atunci cand gresesti , mai tarziu o sa inveti sa nu mai savarsesti amarnic acea greseala , sub nicio forma , greseala e construita pentru a fii mereu traita , e ca un cantec , note joase , note inalte , mereu e la fel , aceeasi melodie , dar daca gresesti un ton , totul se duce de rapa , iar ritmul melodios e destul prost , dar mereu fac acea greseala , imi sta in caracter sa repet ceea ce nu-mi place , dar dupa un timp devine o greseala care nu mai e judecata , iar in acest timp vreau sa spun ca atunci cand vorba vine si spune ca din greseli inveti , dupa ce realizezi fapta , ce faci? Cum te comporti? Nimeni nu stie raspunsul , pentru ca invatatul din greseli nu iti ofera un sfat pentru urmatoare data cand vei gresii , deci , nu exista un remediu , sunt atotgresitor , sunt robul lui Dumnezeu , greseala imi e in sange , traiesc pentru ca inima-mi bate , trec peste toate pentru ca pot , traiesc greu pentru ca pot , iubesc pentru ca vreau , dar nu vreau sa ranesc , e ceva omenesc , dar e cea mai amarnica greseala de incepator , la fel cum un adolescent se comporta la primul sau sarut , nu stii ce sa faci , nu-ti mai aduci aminte nimic , nu-ti vine in gand niciun impul , iar totul e din invetie , voi repeta greseala. Vreau sa plec in locul unde soarele rasare , sa am duc la capatul lumii , sa ma intind intr-o intindere nesfarsita de iarba verde , sa iti urmez pasul , sa deschid ochii catre cer , vreau sa ma regasesc in ziua de maine , sa traiesc clipa de acum si sa-mi creez un viitor de care sa fiu mandru , pasesc pe acest loc moale si ma gandesc la tine , esti departe de mine , de gandul meu , departe de inima mea , orice fiinta umana poate simtii ca viata este in el , uneori poti fii atat de uimit de lucrurile care sunt facut de oameni incat naturaletea lor poate fi un dar suprem atunci cand doar privesti acel lucur , pistruii unui copil inocent , ardoarea ochilor lui , parul blond si valvoi , fata de care m-am indragostit lulea , nu pot explica ceva care trebuie simtit , repet , nu am sa scriu despre iubire niciodata , iubirea e acel sentiment pe care trebuie sa-l simtit inainte de orice , iti exprima o inspiratie de fiinte extratereste , umanitatea a creeat societatea din care provenim , lumea e un loc pentru noi , iar tu esti acolo , ceva vechi poate creea un concept nou , iar amintirile cu tine imi spun multe lucruri , poate te-ai sperait de faptul ca tandretea mea e mult prea brutala , nu-mi dau seama , dar esti atat de naturala , imi placi , insa , spre nelamurirea mea , nu din aceasta cauza sunt fericit , nu din acest fapt traiesc , toate vin si trec , asta e mersul fiecarui mecanism , orice fel de om , fie el catusi de puternic , nu exista punct invers , la fel cum o sfera intoarsa pe fiecare parte are aceeasi forma , tu esti unica , dar m-ai dat uitarii , frica ti-a intrat in suflet , alegerea e a ta . Desi poti fi uneori poti fi santajat  , dar mereu alegerea e in mana ta , totul decurge cu bunastirea ta , incearca , traieste , mergi , sari , fugi , mereu , treci de greu , ajungi la bun si ia-o de la capat. Mereu ma gandesc la un loc frumos atunci cand ma simt bine , un loc unde doar eu sunt , in pustietate , departe de existenta oricarui fapt cerut , natura ma inspira , tot ce e virgin , verdele , copacii , soarele , vantul care-mi bate in fata , ma istovieste , gandu-mi parca cel mai ganditor , chiar daca omul foloseste in totalitatea vietii lui doar o mica parte din el atunci cand foloseste imaginatia , invatarea sau orice indeletnicire psihica , atunci cand ma gandesc cum fericirea patrunde in muschii mei , totul e frumos , gandu-mi folosit total . Dar atunci cand sunt dat uitarii de ceva care nu merita importanta , ma simt legat de manii , deschid ochii si ma aflu intr-o pustietate rece , zapada este peste tot , fug , dar nu stiu de ce , sunt speriat de moarte , inima parca bate atat de tare incat nu o mai pot simtii , tremur , este atat de greu , mi-e frig , simt moarte in spinarea mea , sunt mort. Nu e nevoie sa-ti inchizi ochii pentru a visa , nu e nevoie sa-ti lasi sufletul , insa trebuie sa iti doresti , trebuie  sa vrei , atunci cand incepti sa visezi , sa aspiri din nou la un tel , totul e intunecat , te aflii mereu intr-o pustietate , nimic nu e asa cum cunosteai , nimic nu mai e , totul este defapt un gol imens , iar in momentul in care te trezesti , te alfii in mijlocul multimii , esti bucuros , totul este intr-o miscare hipnotizatoare . Nu mi-e frica de moarte , nu mi-e frica de mine , nu mi-e frica de nimeni , vi sa-mi soptesti la ureche caci raul nu are un barem de corectare , dar eu pot sa te fac sa simti acest lucru mai adanc decat poate orice durere sa spuna , nu mi-e frica , pot traii , nu mi-e frica. Voi , cei care vedeti ca totul e nedrept , va simtit nedreptatiti , voi , cei nedrepti , unde cautati dreptatea?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu