marți, 2 septembrie 2014

Intotdeauna exista o ea pentru toti

     Iar ma apuca nebuneala din adancul noptii , e departe trecut de 12 si eu chiar vreau sa fac o persoana sa se simta special cu ceea ce are ea , nu inventii de minut , nu minciuni de ani , adevar cat o viata. Era undeva spre mijlocul verii cand am avut placerea de a face cunostinta cu ceea ce avea sa devina un viitor , o prietenie , ceva special , un legamand care nu tine de sentimente , ci de viata , am avut ocazia de a o cunoaste pe ea , o ea diferita de toate celelalte fiinte . Am repetat de prea multe ori ca una ca ea nu mai exista , as vrea sa reformulez acest paragraf deja prea rostit , de acum inainte forma va fi asa ‘’pe cer sunt mii de stele , dar doar una esti tu’’ . 
    Este un articol scris cu dedicatie , precum am mai spus , acest blog este cu mine , este despre mine , este in mine , cu dedicatie spre ea , am cunoscut-o intamplator , pur si simplu nu-mi imaginam sa se intample lucrul asta , locul unde am avut placerea unica de a o vedea , de a o intalnii pe ea , nu stiu ce face ca intre placere  si implinire sa fie o diferenta , dar am reusit sa le simt pe amandoua in acelasi timp privind-o , stand in compania ei , facand-o sa rada , sa ne simtim bine , viata iti ofera mii de motive sa razi , sute de motive sa iti para rau si doar o sansa de a iubii cu adevarat , opinia mea . Dar acum vine vremea portretului mult asteptat , am de zis putine lucruri pentru ca pe o poti descrie doar vazand-o , nu o poti redacta intr-un scris , nu o poti proiecta intr-o schita , ea este ca o esenta tare , nu-I poti descrie gustul exact cum il simti , pana si eu ma simt foarte bine scriind asta , in asteptarea reactiei ei , ma voi delecta recitind acest frumos articol cu si despre ea. Fata cu parul intunecat , dar cu fata luminoasa , ca razele soarelui de dimineata , luminoase , calde si frumoase , un dar inca de cand deschizi ochii , totul la ea este la un nivel superior , nu pentru ca este ceea ce-ti doresti , ci pentru ca printre miile de stele doar una ca ea exista , iar acea stea este cea mai aproape de mine , incat pot sa o vad ca pe o lumina care vrea sa spuna o poveste , o poveste de acolo de unde e ea. 
    Nu am sa folosesc prea multe adjective pentru ca un singur cuvant spune destule , e ca atunci cand unei femei ii aduci flori , in mod normal pentru a spune un sincer te iubesc printr-un cadou te folosesti de puterea unui trandafir rosu aprins , sensual , atragator si romantic , dar atunci cand vrei sa-I spui ca in lumea aceasta rea si plina de prejudecati chiar exista perfectiunea te folosesti de o orhidee , perfectiunea reflectata de caracterul ei. Ei bine din acest punct de vedere am avut ocazia de al exploata la maxim , de a avea parte de suisuri si coborasuri , defecte? Putine , aproape spre zero , dar cum se stie , omul nu e facut doar din bine , raul e o alta cale , adevarat o cale mai scurta spre placere. Ma bucur ca am putut-o cunoaste , sarguinta ei , caldura voci ei , caldura prezentei ei , vorbele de duh , amuzamentul din aer , momentele frumoase , viata la maxim , amintirile de acum.  E tarziu , sper ca i-a facut placere ca am facut asta pentru ea , pentru mine experienta traita cu ea , a fost unica , la fel ca ea , unica , un caracter nemarginit de calitati , o frumusete naturala foarte impunatoare , un limbaj de doamna.

     Uneori nu mai crezi in ziua de maine dupa o zi ca ieri , dar ea iti ofera sansa ca azi sa poti schimba ce a fost ieri , un lucru dorit de oricine , pe scurt in ultimul pargraf , pe ea nu o observi , de ea nu-ti poti bate joc , nu te poti juca cu ea , ea este ca o sursa a vietii , cineva de care ai nevoie pentru totdeauna , nu doar in trecere.
Aceasta ea este cat se poate de fictionara , dar tu
, cat se poate de reala.
     Facand curat , trecator , ca o curatenie de toamna , din sufletul meu am aruncat tot ce nu era bun in el , dar am pastrat amintirea ta , locul cel mai curat din sufletul meu , un loc sacru , de inchinare cel mai probabil , dar cu siguranta tu ai lasat cel mai curat loc din mine si-mi aduc aminte de tine cu cea mai mare bucurie. Viata e ca un film , bazata pe un scenariu , destinul , actorii , persoanele care-ti influenteaza viata , decorul , lumea materiala din jurul tau si tu , personajul principal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu