joi, 18 septembrie 2014

Diverse x2

   
Traim o viata impreuna , murim singuri.
Chiar daca a inceput vesnica si nelipsita bucurie din viata fiecarui copil pana in 18-19 ani , scoala , eu inca ma simt ca in vacanta , de ce? Pentru ca viata mereu e frumoasa daca stii cum sa o traiesti , deci lasa impresia ca nimic nu se schimba chiar daca totul e nou. Insfarsit pot sa spun fericit ca ma simt la fel , incredibil ,  ceva ne mai auzit , pentru mine , pot sa spun , ca fiecare zi incepea altcumva , strai de suflet diferite , factori fiziologici diferiti , zile diferite , dar acum , parca desii ma culc tarziu , ma trezesc cu zambetul pe buze , sunt cu un pas mai aproape de testul vietii , dar nu-l vad ca pe o amenintare , ci mai degraba ca pe un punct de control vamal , daca totul e inregula , nimic nu te opreste sa treci de ea , insa daca actul este expirat , viata nu te lasa sa mergi inainte , chiar daca tu traiesti. Vara s-a terminat , iubirile de-o vara , la fel , amintirile raman , in speranta ca urmatoarea vara va fi si mai frumoasa , va fi si mai plina , spun asta deoarece pentru mine aceasta vacanta de vara am avut ocazia sa experimentez toate sentimentele posibile , este inca un punct bifat pe lista de dorinte in viata mea , pe langa multe masini scumpe , locuri de vis si iubiri interzise. 

    Mi-a fost dor de colegii mei , ceva ce nu s-a mai intamplat , deci totodata ceva special , dar nu despre ei e vorba , ci despre atmosfera mult mai matura din acea incapere unde prieteni , nu elevi , pot sa convietuiasca timp de un an , cineva recent mi-a spus sa ma maturizez , de aceea tind sa cred ori una , ori alta , fie m-am maturizat eu si lumea s-a copilarit , fie am ramas un copil printre copiii.
    Mi-e dor de une lucruri , dar ma simt nerabdator pentru ceea ce ma asteapta de acum inainte , as vrea ca totul sa fie din ce in ce mai simplu , insa se pare ca asta e inaceputul complicatiilor in viata , dar , ne adaptam , ne maturizam si o banala invatatura ne va schimba viitorul prin vointa , nu lasitate , prin dreptate , nu furt , prin iubire , nu prin ura.
    Am inceput sa cunosc multe persoane , sa fiu prieten cu mult mai multi oameni , o aventura de o vara chiar poate schimba intreg viitorul? Tind sa cred ca da , dar nu astept un raspuns , cert e ca totusi ceva s-a schimbat , o bucatica mica , dar pentru viitor , orice detaliu , cat de mic , poate schimba o soarta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu