miercuri, 3 septembrie 2014

Sfaturi pentru mine

     ''Mai Mirele , cand ti-e dat ceva pe lume , accepta , ca sansa a doua nu e reala , e doar imaginatia ta de copil amarat!'' Subiectul din seara asta e mai mult pentru mine , dar sfaturile din el sunt pentru toata lumea , zambet.
    Ma simt fericit pentru ca am primit o sansa unica , n-am sa o ratez , profit de ea , exact cum am fost sfatuit de mine , ciudat , am sa incerc sa tin aceasta ''flacara'' cat se poate de mult aprinsa , in mine si in ea , ma bucur de fiecare zi pe care o am , chiar daca unele sunt mai putin bune , asta e partea vietii , un mod prin care se face simtita , hau ... hau! E ca o carte noua , pe care incepi sa o citesti si nu te mai saturi pana la final , insa aceasta sansa , sper eu , sa nu mai aiba un happy ending , sper ca toata sansa sa-mi ofera ocazia happy ever after , nu ca as citii atat de mult incat sa stiu , dar e un exemplu foarte bun , you know. Ba chiar e primul articol in care am inceput sa scriu fraze in engleza , asa cum adolescentii o fac foarte des , arr! Ma simt bine , ne simtim bine , iar ploaia de stele din seara asta sa ne fie de bine , sunetul fiecarei dorinte se aude pretutindeni , am cea mai ciudata dorinta , imi doresc ca toate dorintele sa mi se implineasca , stragefully , zambet again. E putin , stiu , dar ceea ce trebuie sa intelegi din acest articol e ... asta , sti tu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu