sâmbătă, 6 septembrie 2014

Cei care fura soarele zi de zi

    Ei bine , incep acest articol vorbind despre oamenii care reusesc zi de zi sa-ti fure soarele din viata ta , sa-ti fure fericirea , sa profite de slabiciunea ta si sa obtina … nu stiu ce , e pierdere de vreme , urasc oamenii care fac lucruri de genul. 
    Mi-a fost dat sa am o sora , pentru multi un lucru minunat , pentru mine , un chin , nicio consolare nu-mi poate schimba punctul de vedere , pentru ca este ca un nisip miscator , arata la fel ca oricare om , frumos , increzator demn sa-i oferi increderea , de a calca , apoi , totul e pierdut , nu mai exista o salvare , decat la sfarsitul cosmarului care se reia zi de zi , an de an , ora de ora , viata de viata. Stil pur omenesc , rapesti bunatatea in schimbul rautatii pure , faci rau inspre binele tau , jecmanire curata , hotie la drmul mare , nerusinare. In ziua de azi totul are un pret , faci un lucru bun , faci lucrul pe deplin perfect , esti rasplatit prea putin , stai degeaba si esti bogat , vreau un viitor in care sa nu am impedimente . 
    Sunt tanar , vreau sa am parte de cat mai mult , din cat mai multe si sa-mi vizitez viata in fiecare moment , ca sa pot sa-mi readuc aminte ca totul se bazeaza pe mine , pe prostia mea , pe inteligenta mea , pe mintea  mea sucita. Totusi vreau sa aduc aminte ca soarele straluceste cat e ziua de lunga , soarele este mereu pe cer pentru noi , iar la randul lor hotii de fericire vor fi jefuiti , daca nu sigur sunt lipsiti de orice raza de soare in vietile lor darapanoase , pline de rupturi , de singuratate . 
     Nu duc lipsa de oameni care ma vor , pentru lipsurile lor , nu pentru placerea amandurora , duca-se in mama natura , acolo unde este casa celor slabatici fara drept de vot , nu au dreptul de a alege , no more , au facut alegerea suprema , definitiva , care a pus capat fericirii lor , asa cum si-au dorit . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu