vineri, 12 septembrie 2014

Increderea

    Increderea , o prostie de proportii masive , toate lumea are nevoie de incredere , dar pana la o limita , de la acea limita devine manipulare  , increderea , o urasc , nu o folosesc prea des , de ce? 
    Nu e o afacere cu profit , investesti timp si viata , in ceea ce poate fi distrus in clipa doi . Sa n-am incredere in nimeni ? Da , asta e raspunsul prea simplu la aceasta intrebare , caci atunci cand iti oferi increderea , rezultatul final in majoritatea situatiilor este esecul , dar de putine ori chiar succesul , asa ca ‘’Iesi acasa!!!’’ 
     Ce poti sa faci cu increderea? Sa o folosesti ca pe un magnet , atragi persoanele slabe si le furi discret , dar sigur toata placerea prin increderea lor sincera , poti desigur sa o folosesti just , oferi increderea in iubire , iti incredintezi sentimentele si tot ceea ce tine de personalitatea , caracterul si numele tau , asta e increderea de care orice om pe Pamant are nevoie , esti sub tutela legilor firesti ale lumii simple. 
    Chiar mi-as dorii ca totul sa fie simplu , sa am incredere in toata lume , caci asa chiar mi-as face prieteni adevarati , ce gluma buna , prietenii adevarati nu sunt aici , defapt , nu o sa fie pentru mine niciodata , cel putin regulile dupa care ma ghidez eu spun ca nu am nevoie de prieteni cand viata iti este un prieten care-ti ofera momente bune si momente mai putin bune , tot ce ai nevoie. S-am spus poveste-asa . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu