joi, 20 februarie 2014

Somnambulul

   
El doarme in timp ce bea , iar eu dorm in timp ce traiesc 
 Totul mi se pare intors pe dos , ca o haina pe dos , acum cand toata lumea e nefericita , neimplinita asa cum se dorea a fi , tuturor li se vad cusaturile interioare , acolo unde ceva a fost imbinat sau acolo unde a fost carpita o gaura mizera , acum toata lumea se simte ca mine , dar nu pentru mult timp , se pare ca odata cu timpul totul se schimba , spre rau , spre bine , totul e in devenire , insa eu , raman pe loc , merg cu spatele spre nou si refuz sa cred ca pot sa fiu mai bun cu mine. 
     Zi de zi ma simt ca o fantoma purtata de vant , de acasa la scoala , de la scoala acasa , plec linistit , parca entuziast , dar imi dau seama ca acolo unde voi ajunge voi fii din nou o  fantoma , de data aceasta , o fantoma care poate sa faca ceva in folosul lor , dar nu si ei in folosul fantomei , asta e , lumea , asa cum o stim noi , niciodata nu a fost la fel pentru toata lumea , mai frumoasa , mai bogata , mai plina de dulcegarii , nimeni nu se aseamana , dragostea e eterna , dar dragostea nu este eterna pentru o singura persoana , acolo apare monotonia , iar au am avut ocazia de a simtii dragostea , dar cel caruia i-am oferit-o , nu a vrut-o , asta sunt regulile jocului , fara reguli , totul decurge din inertie , sunt un somnambul care viseaza cu ochii deschisi in timp de merge inca , simt durerea , simt orice impunsatura , sunt un prost , un bezmetic , insa , am o nelamurire care ma framanta , daca eu sunt un somnambul care viseaza mereu , munceste cu ochii inchisi , vorbeste cu gura plina , sunt un om care nu tine la prietenie , ci la simplitate , caracter si iubire , aici vine nelamurirea mea , eu , acel om visator , traiesc , sunt fericit uneori si trist alteori , ma intreb , ceilalti oameni pe care-i vad in jurul meu , iubiti , fericiti , ce sunt? Ce inseamna ei , cum traiesc ei in aceasta lume , ori sunt doar un ghinionist aparte.
     Cand viata iti da mere , tu faci suc din ele , e o vorba , poate nu e corecta , dar explicatia e aceeasi , trebuie sa gasesti momentul oportun sa te trezesti , pentru ca aproape orice boala are un tratament sau un mod de a incetinii avansarea ei , eu , ca somnambul inca dorm , chiar daca umblu sau infaptuiesc alte lucruri , eu acel somnambul mereu mi-am dorit ca zilele in care stau pe un pat cu o saltea de arcuri , acele zile in care stau pe un scaun incomod si scriu fara chef pe acest blog a devin lucruri productive , vreau ca sa ma trezesc , sa nu mai simt durerea in somn , ci pe pielea mea , totul e ireal dincolo de pleoape.
     Si uneori , ma trezesc in toiul noptii , asudata , deoarece imi era frica de vis , eram speriat de ce se intampla in el , iar apoi , m-am trezit , stiu , mintea omului nascoceste multe , dar mie imi place de ea , toata lumea o vede ca pe o zeita , dar eu ca pe cea potrivita pentru mine , sunt un somnambul , pentru ca visez imposibilul , pentru ca mereu ma vad mare , am palate , aur si bani , masini cu duiumul , iahturi si tot ce-mi doresc , dar in realiatate dupa celebra vorba din Hanul Moara cu Noroc 'Omul sa fie fericit cu saracia sa , caci , daca e vorba nu bogatie , linistea colibei tale te va face fericit' , omul are la dispozitie sa faca totul , dar el mereu alege calea usoara , rea si cu obstacole .
Nu tanjii o viata dupa un lucru , obtine ceva mai putin de calitate ca viata sa fie cu folosinta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu