marți, 11 februarie 2014

Alte 10 minute pierdute , dar cu folos

     In seara asta , din nou , mi-am propus ca sa joc contra timpului , sa il intarat si sa-i arat ca sunt ma rapid decat el . Totul mi se pare intors pe dos , toata lumea promite fapte , nu vorbe desarte , dar ceea ce primesc este un spate intors cu nerusinare , nu imi dau seama de ce , de ce toti sunt la fel , precum femeile , care mereu se mint pe ele , dar atunci cand vine vorba de fapte putine au curaj si indarjire , ma simt hoinar in lumea asta fara cap , ma simt singurul perfect fara o definitie clara , mereu sunt lasat in urma , dar mereu in gura cuiva , promisiunile nu sunt decat false sperante la ceva mai bun , la ceva care va fi doar in zis , nu si in scris pentru ca asa este dat , sunt exclus de aici , pentru a ma regasii.
     Sunt plictisit , asa spun mai nou toti tinerii , plictiseala este un fel de pierdere de vreme , insa daca toti ar simtii pe pielea lor ce inseamna pierderea de vreme , durere nu ar fi , dar suferinta cu siguranta , cel putin eu sunt unul dintre toti acestia deoarece sunt prea plictisit , gandu nu-mi sta unde trebuie si pur si simplu nu pot sa ma concentrez la ce am de facut acum  , acum scriu , dar folosesc un sir de cuvinte pentru a scrie doar cateva randuri , insa eu , ca elev , am de invatat , asta e datoria mea fata de scoala si fata de mine , apoi , totul decurge inspre  o alta extrema , acolo apar tot eu , insa mult mai prost , pentru ca ceea ce fac eu acum nu se aseamana cu ceea ce voi face eu maine sau poate intr-o alta zi , pentru ca din nou , daca acum renunt la o speranta , altadata nu voi mai primii alta , ciudat , ma simt .
    Sunt nervos pe mine , nervos pe tot ce inseamna bunatate fata de altcineva , pentru ca eu o simt , imi place si vreau ca toata sa fie a mea , dar chiar ceea ce-mi doresc , nu primesc , sunt lasat de izbeliste , omorat de propria-mi constinta , iar naratiunea confesiva nu-mi spune nimic , nici macar nu stiu ce inseamna , am repetat o fraza pe care am vazut-o , dar nu am invatat-o acolo , in caietul de unde trebuie sa asimilez cunostinte de care nu sunt competent , maine , cu siguranta promisiunea facuta de acel om care ne-a dat tema , va fi implinita , eu , nestiutor , voi fi sculat in picioare , cu mainilee rezemate la spate , cu capul sus , drept , parca gemand de frica , el spunand , spune ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu