sâmbătă, 1 februarie 2014

E ceva de moment , dar e ciudat

Atunci cand incerci ceva nou , in majoritatea cazurilor , iti va placea acea noutate , ei bine , precum o cutie de suc , cu un gust ne mai primit , iti va creea dependenta , iar eu sunt dependent de iubire.
     Odata cu timpul trecut , mintea mea a crescut , desfasurarea ei are noi limite , vazand noi locuri , lucruri , obiceiuri , simtind mai multe sentimente decat un roman , mai multe sentimente decat un cal de echitatie , durere , momente in care pana si un animal constientizeaza viitorul , urmarea a ceea ce se poate intampla cu ceea ce e el , eu , eu sunt aici , scriind pentru o cauza nobila , despre ceea ce caracterizeaza pe multi , ceea ce ii apropie pe cei mai mult , iubirea , dar precum un juramant sacru nu este de spus , ci doar mormantul ma va tine cu el in minte , iubirea nu este un subiect de discutie , iubirea este un cuvant care spune tot , iubirea nu merita povestita in lacrimi pe hartii despre ea , iubirea nu merita sa fie tarata sub zgarieturile stiloului cu cerneala , nu merita sa fie irosit lucru bun pentru a amagii un altul , iubirea nu merita sa fie dusa pe meleagurile cuvintelor , ci trebuie sa ramana adanc in inimile noastre secate de prea multe ignoranta si neputinta , ea trebuie sa ramana in sufletul nostru uscat , precum al unui drumas prin deserturi care stie mereu , caci daca nu va reusii sa abtina foamea , sa abtina setea , nu doar el va murii , ci tot ceea ce a construit din truda sau control total , iubirea este in noi , de aceea nu o descriu , nu o incadrez intr-o rama sclipitoare , nu o desfac de pe rama provizorie a picturii care e ea , rosul.
     Da , varsta mea inca rade de mine , eu inca sunt la inceput de drum , inca nu stiu tot , dar in curand , tot nu va mai insemna nimic pentru mine , pentru ca increderea mea in mine ma starneste ca astazi sa scriu din nou despre ea , o alta ea , da mereu numita asa , pentru ca ea , fata cu parul balai si cret , culoare ciocolatie ca a diminetii raze de rasarit , culoare ca doar dulce zice , face , iti destinde gustul si motivatia de a o avea , de a saruta-o , pentru a-i simtii gustul atat de dulce , de zaharos , ciocolatiu , dar nu ne oprim la culori si gusturi , gustul ei , vestimentar , verba ei , sunt lucuri care nu doar ca ma magulesc aparte de tot ceea ce am descris pana acum , sunt principalele lcruri pentru care acum scriu asta , sunt principalele lucrui pentru ca eu in momentul asta vreau sa o sarut , sa o tin in brate pana la rasarit , nu stiu cum altii profita de momente doar pentru a trece , eu profit de moment pentru a-l avea si mai tarziu , de aceea uneori ignoranta ma intoarce din drum , ea , este acea fata care mereu se afla in cate-o poveste , precum si ea si afla in povestea mea , ea , care a intrat in destinul meu necunoscut , ea , care acum , sta si asteapta , dar mereu asteptarea va avea rezultate minunate , imense . Cum imi imaginez eu o zi cu ea , o zi normala in care soarele rasare , ziua e luminoasa , iar seara cu incheiere se lasa? Acea zi incepe neasteptat atunci cand ma trezesc , soarele ca doua maine , mainile ei , parca ma cuprind si ma trezesc , ma mangaie din toate cotloanele , iar in acea dimineata , ea e langa mine , in asternuturile pline de secrete , albe , era si ea , ma uitam la ea , la cat de frumoasa e ea , la tacerea atat de urlatoare din ochii ei , la buzele ei carnoase si contrastate , fata ei , parca sculptata de Dumnezeu pentru mine , pentru ceea ce-mi doream eu , este o binecuvantare , imi doresc ca aceasta lume sa fie intotdeauna pentru mine , iar ea , mereu ceea ce-mi doresc , pentru ca in viata nu iti intalnesti implinirea atat de des. Acea zi , continua cu surasul ei , trezindu-se si sarutandu-ma cu atata tandrete , parca , era un vis frumos , atunci ridicati din pat , mergand spre bucatarie , tinandu-ne de mana , ea intr-o camasa patata , eu , asa cum ma stie ea , mereu , acea zi este una frumoasa , o zi in care soarele a domnit cu razele acelea care ne-au incalzit inimile , acea zi in care mi-am dat seama ca a meritat fiecare clipa de durere nesfarsita , acea clipa cand am indurat cearta , batjocora , acea clipa cand cel putin m-am gandit la ea , la cum avea ea sa fie. 
     Apoi , acea zi a decurs normal , fiecare in directia lui , liniste deplina , iar in cele din urma , seara prielnica romantismului a avut un cuvant de spus in acea zi , totul era gatit de o intalnire sub clar de luna , sub becul vesnic , luna , luna ceea plina , care parca spunea ca inimile noastre sunt acum complete , asezati pe o patura rece , in iarba ceea intunecata , eu si ea , dar doar eu si ea , ea si cu mine , ne uitam la cer , totul parea sa fie dintr-o alta lumea , fericirea era numai decat o faramita de paine intr-un lan de grau , cam asa arata sentimentul meu fata de ea in acea noapte cu acea luna atat de aprinsa si judecandu-ne pe noi doi ca find , cel mai de bun augur cuplu , cel mai frumos cuplu , seara ia sfarsit , dar nu si povestea , pentru ca ea merita mai mult , acea ea careia i-am promis ca acest discurs va fi lung si care nu doar ca va fi emotiv , acest discurs este o dorinta de a mea , ea , din nou , fata pentru ca scriu , fata despre care scriu , uneori este ceea ce-mi doresc , iar alteori ceea ce detest , dar precum cineva zicea , binele nu se face din bine , ci doar raul ia nastere din bine , astfel , ea fiind dorinta mea , sunt tanar , inca nu vorbesc in cunostinta de cauza , vorbesc fara sens , nimeni nu ma crede , sunt judecat aspru , uneori am noroc , alteori ghinion pur , dar imi doresc ca ceea ce visez sa fie adevarat sau macar un sentiment de deja-vú in momentele in care ma aflu in culmea fericirii , altauri de ea , mi-o doresc , vreau sa fie alaturi de mine acum , dar acum , in acest moment , sa-i ofer primul sarut , sa vad cum ma priveste anevoioasa , nedumerita , speriata , inima mea bate acum doar din cauza ei , ea , este ceea ce vreau ,dar oare eu sunt ceea ce vrea ea?  Raiul este locul unde ajung cei care se incred in credinta in Dumnezeu , iar iaul e a celor care judecata de apoi nu e favorabila destinului trecut , trait , iubirea e acolo unde eu am ajuns , iar eu spun ca daca iubirea impreuneaza doua inimi si le face mai puternice , atunci , intre mine si ea , e iubire , iubirea care ... nu o exemplific , nu o descriu , nu o colorez pe o foaie alba , iubirea e cea care m-a motivat , EA. 
Mereu fac o greseala , una care ma duce la inceputurile acestui discurs mic , ma indragostesc lulea , pentru a ma rotii in viata ca o ghiulea , sa rastorn niste lucuri care stau bine in picioare , iar eu , mereu o marioneta printre ate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu