luni, 10 februarie 2014

Ce pot scrie in 10 minute

Sunt fericit , dar nu stiu de ce , pur si simplu ascult o linie melodica care ma face sa zambesc , o melodie care ma face sa ma gandesc cum a trecut totul , cum a fost totul , ma gandesc cum e sa fi in doi , nu in modul singular , vorbind prostii mereu vei avea la baza un adevar grait din sufletul nostru , dar eu sunt mai special , eu sunt cel mai special , pentru ca asta este parerea mea , eu merit tot ceea ce e mai bun , merit tot ceea ce mi se cuvine , sunt fericit , vreau sa scriu cat pot de mult in doar 10 minute , pentru ca pot , neputinta nu este decat refuzul de a traii , refuzul de a rade in fata problemelor si de a le rezolva cu cap , iar melodia zice , hai sa ne intindem in par si sa aprindem artificii pe tavan , ce poate fi mai frumos decat o imagine colorata de atatea luminii ale curcubelului culori , minunat , totul este atat de frumos.
     Stiu , daca gandesc pozitiv voi primii acea parte care este mai putin buna si anume , raul din binele pe care mi-l imaginez , antonimul , opusul si inversa a ceea ce-mi doresc , de aceea ,nu gandesc cu voce tare , scriu si tac , sunt un somnambul social , manat de reguli , fricos din cale afara , temator de Dumnezeu , putin cam rebel , nu stiu ce sa aleg , pana si eu imi dau seama ca vreau sa ajung pe partea de mijloc a societatii , dar acolo nimeni nu a rezistat atat de mult incat sa ramana in acel loc , de aceea , sunt plin de vedetism , dar ma straduiesc sa fiu silitor in a invata , de aceea sunt fitos , dar sunt si fricos , mi-e frica de viitorul meu. Impreuna suntem doi somnambuli , care viseaza atunci cand se saruta , impreuna suntem plecati departe , dar mereu impreuna , suntem doi somnambuli , ne plimbam cu ochii-nchisi , dragostea printre noi , iar noi intre oamenni suntem batjocoriti , nedumeriti , prada usoare santajului , ca taranii deportati cu vagoane ruginii , cuprinsi de frica , cuprinsi de teama , exact asa ma simt zi de zi , mi-as dorii sa fiu mult mai cu control , sa ma refac atunci cand sunt ranit si sa uit usor , dar sa fiu mereu eminent , plin de energie , sa beau 5 cafele fara control , sa-mi bata inima din cale afara cu tot cu piele , vreau sa ma scap de toate grijile , sa traiesc linistit , usor , dar este imposibil  , de aceea cer sa pot daruii celui care cere si merita , iar eu , sa fiu lasat de izbeliste , pentru ca sunt tare , pot sa fiu  ceea ce vreau , sa devin ceea ce nu am fost niciodata si sa alung ceea ce nu-mi foloseste . 
In 10 minute iti doresti 10 lucruri , vrei sa fi in 10 locuri diferite , vrei sa ai 10 ani diferiti , vrei sa traiesti inca 10 ani , dar sa iubesti 10 minute cu adevarat , esential o singura persoana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu