vineri, 14 februarie 2014

Pana de inspiratie


Chiar daca nu sunt niciun fel de fotograf , e doar o pierdere de vreme acest lucru , imi place foarte mult sa imortalizez fotografii care au o insemnatate , carora le pot gasii o atribuiere , spre exemplu , aceste scari pline de nisip , sunt pe marginea falezei , marea Ligurian , aceste scari arata cum totul se asterne cu usurinta peste tot , acolo unde nimeni nu umbla , totul devine vechi , iar aceste scari pe care macar eu am pasit , in vantul puternic si valurile tulburi ale marii intr-o zi de august spre sfarsit , era cald , frumos si bine , dar norii spuneau altceva , totul se ravasea , linistea dinaintea furtunii.


Asta e varianta noua a versiunii vechi , e o masina , o simpla masina , are o valoare mare in bani , putina ca insemnatate , dar imi place doar cum arata , sunt un ciudat , descriu lucruri nebune .



Vorbind de poze , se pare ca fac acest lucru doar masinilor , din nou , nu ma cunosc , sunt un adolescent care a crescut cu un hobby de mic , placerea de a conduce , de a avea o masina , pana la urma , este visul oricui , sa creasca si sa puna mana pe un volan , ciudat , ma simt , nu stiu ce vreau , totul decurge incet , sigur si pe nepregatite.


Din pana de inspiratie , am scris diverse descrieri , la poze fara rost , la poze care sunt facute fara un editor , poze care sunt originale , asa cum omul nu poate fi editat .



Uneori te ranesti din neatentie , uneori te raneste altcineva , alteori ranesti fara sa vrei , dar atunci cand esti ranit cu voie , te simti o marioneta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu